IJsland zou zomaar wereldkampioen kunnen worden.

Morgen:
Zweden - Zuid Korea
België - Panama
Tunesië - Engeland

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IJsland zou zomaar wereldkampioen kunnen worden.

Had zijn momenen bij barend en van dorp, daarna had die met pensioen gemoeten. Of eigenlijk eerder al, toen hij het had over stenigen van Advocaat. Karikatuur waarin hij is gaan geloven.
De reden dat ik niet kijk.

InderdaadHet is heel simpel, met VAR worden er uiteindelijk minder fouten gemaakt. Maar nog steeds zullen ze worden gemaakt.
Alles wat Nederland niet meer wil, halen we binnen

Zat die oud trainer van willem 2 ook niet aan tafel?
Pre Advocaat-rel was het leuke tv, idd. Gezellige zomeravonden waren dat met als toetje Barend en Van Dorp.Had zijn momenen bij barend en van dorp, daarna had die met pensioen gemoeten. Of eigenlijk eerder al, toen hij het had over stenigen van Advocaat. Karikatuur waarin hij is gaan geloven.
Correct

Ik had eigenlijk een nieuwe bondscoach verwacht na Euro 2016.Mats Hummels is kritisch op zijn medespelers en op bondscoach Joachim Löw, al noemt hij geen namen en rugnummers. De verdediger voelde zondag dat de tactiek van die Mannschaft tegen Mexico (0-1 verlies) niet volledig klopte.
“Onze verdediging is niet goed, dat moet je gewoon zo kunnen zeggen. Jérome Boateng en ik staan er vaak helemaal alleen voor. Als we het straks opnieuw zo doen, dan maak ik mij zorgen”, aldus de 29-jarige stopper van Bayern München en 64-voudig international voor de camera van ZDF.
“Deze wake-up call komt te laat. Ik begrijp niet waarom we geen lering hebben getrokken uit de oefenwedstrijd tegen Saudi-Arabië. Ik heb intern al aangegeven dat de verdediging op deze manier niet goed werkt en dat zal ik na deze wedstrijd blijven doen. Ik stond met Boateng vaak alleen.”
“Of ik bezorgd ben? Als we zo doorgaan, dan ben ik inderdaad bezorgd. Maar ik ga ervan uit dat we wel beter gaan spelen.” Analyticus en oud-doelman Oliver Kahn vond de kritiek van Hummels opmerkelijk: “Ik heb zelden gezien dat hij zich zo kritisch uitlaat. Zoals ze in Duitsland ook wel zeggen: das kotzt ihn richtig an.”

Dats vreemd, ik reed laatst door Amsterdam-West maar alle doekies waren er nogsteeds.