MuscleMeat

WK 2018 Topic

Je moet dan ook geen 5-2-3 spelen, maar 4-3-3 met de punt naar voren.

Als ik me niet vergis heeft Radja aangegeven dat hij er geen problemen mee zou hebben om 'in dienst van' te spelen.

Hij zou er geen problemen mee hebben, maar dat maakt niet dat hij het goed kan.

En 4-3-3 hebben we het team niet voor. Wie is de eerste echte links en rechtsback van belgie? Ik zou het zelf niet weten.

Laatst bewerkt:
Mertens met de slechtste schwalbe van het wk :roflol:

Mongoloïde scheids.

Meunier mag ook eens een degelijke pass geven. Compleet uit vorm...

Weinig tempo in het spel van Belgie?

Kevintje heeft wel alweer leuke rooie wangetjes :o

Ik ga even Lukaku buitenspel zetten. :wave:

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
Mr. Cooper gespot

valt nog mee, het is eerder die laatste bal én de afwerking die niet goed zit.

De bal rond laten gaan gaat in een bedroevend tempo. Je ziet de irritatie bij oa Vertonghen. Maar ik verwacht eerlijk gezegd wel dat Belgie de 2de helft wel scoort als dan de energie op is bij Panama.

• Topic Starter Topic Starter
0-0

Mijn hoop voor na de rust:

Chadli erin. Meunier bakt er weer niks van.
Fellaini erin op minuut 60.

De bal rond laten gaan gaat in een bedroevend tempo. Je ziet de irritatie bij oa Vertonghen. Maar ik verwacht eerlijk gezegd wel dat Belgie de 2de helft wel scoort als dan de energie op is bij Panama.

Je kan de bal sneller laten rondgaan, zolang er 11 Panamezen achter de bal gaat staan maakt dat niet veel verschil.

Je kan de bal sneller laten rondgaan, zolang er 11 Panamezen achter de bal gaat staan maakt dat niet veel verschil.

Juist wel want die Panamezen rennen als een kip zonder kop dus dan speel je ze vanzelf kapot. Maar het tempo is laag, er wordt slordig ingespeeld door Belgie. Daarbij we hebben het over Panama, niet een Mexico ofzo.

Ik had met al die sterren van Belgie meer verwacht, toch wel 2-0/ 3-0. Maar zoals gezegd ik verwacht wel dat Belgie dit recht zet in de tweede helft. Tenminste dat mag ik hopen als onpartijdige Nederlandse kijker.

Terug
Naar boven