Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me iemand herinneren die Sampaoli een goede trainer vond![]()
Ik kan me iemand herinneren die Sampaoli een goede trainer vond
Als Ijsland wint van Nigeria en Ijsland en Kroatië sluiten herenakkoord dan is het voorbij.
Was voor mij duidelijk nog voor het WK begon dat Argentinië het lastig ging hebben. Ploeg heeft nooit echt goed gedraaid en de laatste tijd zeker niet. Zou het dan ook niet erg jammer vinden moesten ze snel huiswaarts keren.
Peru daarentegen vind ik wel heel jammer, tegen Denemarken verdienden ze te winnen en ook tegen Frankrijk hebben ze wel wat getoond.
Zou het dan ook niet erg jammer vinden moesten ze snel huiswaarts keren.

In de mixed zone achteraf sprak vooral Sergio Agüero duidelijke taal. “Dat Sampaoli eens duidelijk zegt wat hij wil”, was het antwoord van ‘El Kun’ op de stelling van zijn bondscoach tien minuten eerder, dat zijn spelers nog steeds niet aangepast zijn aan zijn project en dat dit project gefaald heeft. “We zijn kwaad en triest tegelijkertijd, al weten we dat we nog een kans hebben, afhankelijk van het resultaat morgen (vandaag, in de match tussen IJsland en Nigeria, red.).” Al sprak ook Agüero van “een mirakel” mocht dit Argentinië zich alsnog kwalificeren.