XXL Nutrition

WK 2018 Topic

Zapte ik tijdens de rust even naar Vlaanderen. Degryse: 'Messi en Dybala kunnen niet samenspelen'.

Messi kon/kan wel samenspelen met Deco, Ronaldinho, Henry, Neymar, Coutinho, Xavi, Iniesta,... :thinking:

Laatst bewerkt:
Zieke geest die Otamendi

• Like
Waarderingen: mat
Nice. Die verdediging leek van bij het begin al kwetsbaar.

Ik wil niet met de vinger wijzen, maar...

DependentDiligentFieldmouse-size_restricted.gif

Er viel me vandaag iets op.

Basis: Perez (River) (Alternatief: Banega)
Basis: Meza (Independiente) (Alternatief: Dybala)
Invaller: Pavon (Boca) (Alternatief: Di Maria)

Het kan aan mij liggen, maar hij lijkt per se een paar spelers op het veld te willen hebben die in Argentinië actief zijn.

Het kan nog steeds voor Argentinie, zelfs bij winst Ijsland morgen. Als ze niet doorgaan gaat de ‘goat’ weer met pensioen:o

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me iemand herinneren die Sampaoli een goede trainer vond :thinking:

Als Ijsland wint van Nigeria en Ijsland en Kroatië sluiten herenakkoord dan is het voorbij.

• Topic Starter Topic Starter
Chucky :hedbang:

• Like
Waarderingen: mat
Engeland zal gewoon wereldkampioen worden!

tenor.gif

Was voor mij duidelijk nog voor het WK begon dat Argentinië het lastig ging hebben. Ploeg heeft nooit echt goed gedraaid en de laatste tijd zeker niet. Zou het dan ook niet erg jammer vinden moesten ze snel huiswaarts keren.
Peru daarentegen vind ik wel heel jammer, tegen Denemarken verdienden ze te winnen en ook tegen Frankrijk hebben ze wel wat getoond.

Was voor mij duidelijk nog voor het WK begon dat Argentinië het lastig ging hebben. Ploeg heeft nooit echt goed gedraaid en de laatste tijd zeker niet. Zou het dan ook niet erg jammer vinden moesten ze snel huiswaarts keren.
Peru daarentegen vind ik wel heel jammer, tegen Denemarken verdienden ze te winnen en ook tegen Frankrijk hebben ze wel wat getoond.

Denk je ook niet dat de Afrikanen morgen een pak slaag van jewelste gaan krijgen?

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

In de mixed zone achteraf sprak vooral Sergio Agüero duidelijke taal. “Dat Sampaoli eens duidelijk zegt wat hij wil”, was het antwoord van ‘El Kun’ op de stelling van zijn bondscoach tien minuten eerder, dat zijn spelers nog steeds niet aangepast zijn aan zijn project en dat dit project gefaald heeft. “We zijn kwaad en triest tegelijkertijd, al weten we dat we nog een kans hebben, afhankelijk van het resultaat morgen (vandaag, in de match tussen IJsland en Nigeria, red.).” Al sprak ook Agüero van “een mirakel” mocht dit Argentinië zich alsnog kwalificeren.

Zou best wel lachen zijn indien Brazilië vandaag ook punten laat liggen. Maar waarschijnlijk is de tegenstand daarvoor veel te zwak.

Leuke shirtjes.

Neymar loopt weer te zeuren als een oud wijf. :nanner:

Terug
Naar boven