AndroidHealthClinic

WK 2018 Topic

Mooi man van Neymar, er zit zoveel druk erop bij hem. Al is het soms een kwal, ik gun het hem wel

Mooi? Huilen als je een wedstrijd nipt aan wint. Verontwaardigt gaat doen tegen de scheids en hij valt maar al te graag. Heb er maar weinig mee.

De Spaanse en Argentijnse radiostations pakken uit met een gelekte audiofile van Atletico Madrid-coach Diego Simeone. De flamboyante Argentijn is te horen op een audiobericht van WhatsApp, waarbij hij praat met zijn assistent German Burgos over de zwaarste nederlaag van Argentinië in de groepfase op een WK sinds 1958.

Wanneer ik zoiets lees vraag ik me altijd af HOE dat dan wel uitgelekt is. Dus als ik het goed begrijp belt Simeone met zijn eigen assistent? Wie neemt het dan op en wie loopt er mee naar de pers? De assistent? Dat slaagt toch nergens op? :thinking:

Ze kunnen wel een type Simeone gebruiken bij Argentinië. Want Mascherano met z'n looprek is niets meer.

• Topic Starter Topic Starter
Afschuwelijk shirt heeft Nigeria aan. Wat mankeerde er aan dat mooie donkergroene shirt?

Oh, is zeker een vest.

• Like
Waarderingen: mat
Kijk, Hanni Hannah. Let op die mooie ss haircuts van de Vikingen. Zo moet je 'freshen'

Viking Power :hedbang:

picture_supplied_by_action_images_190537-jpg.jpg

Staat ze wel, ja.

Wat zijn ze daar destijds goed vanaf gekomen zeg :o

En all vrouwen verkrachten :eyebrow:

• Like
KdB mag m leegzuigen.

• Like
Terug