MuscleMeat

WK 2018 Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Tja, anders gaan de feministen weer klagen.

Zie, idd, Hyballa vaker terugkomen. Vind ik een warm bad.

Morgen komt Woutje Weghorst langs, ook lachen

• #1.223
Brazilië-Mexico
Zweden-Zwitserland

:thinking:

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F2yw683k.png

• #1.225
Hoe zat dat nou met België qua eerste of tweede worden? Wat is beter?

De weg naar de halve finale (en finale?) van het WK ligt helemaal open… als de Rode Duivels tweede worden
De Rode Duivels spelen donderdagavond hun laatste groepswedstrijd op het WK tegen Engeland. De inzet is groepswinst. Of net niet? Na de wedstrijden in groepen A tot en met F is het duidelijk dat tweede worden de kansen op een halve finale en finale heel wat hoger liggen...

We vatten hieronder samen hoe het potentiële parcours van de Rode Duivels eruitziet afhankelijk van hun plaats in Groep G.

Groepswinst

Achtste finale: tegen Japan, Senegal of Colombia

Kwartfinale: tegen Brazilië of Mexico

Halve finale: tegen Frankrijk/Argentinië of Uruguay/Portugal

2de

Achtste finale: tegen Japan, Senegal of Colombia

Kwartfinale: tegen Zwitserland of Zweden

Halve finale: tegen Spanje/Rusland of Kroatië/Denemarken

Stom gelul wat mij betreft. Tijdens Euro 2016 lag de weg naar de finale zogezegd ook open. Ik krijg er altijd de kriebels van als men sommige tegenstanders wil ontlopen.

• #1.227
'We lachen de Duitsers uit'

Waarvan akte Henry.

• #1.228
Stom gelul wat mij betreft. Tijdens Euro 2016 lag de weg naar de finale zogezegd ook open. Ik krijg er altijd de kriebels van als men sommige tegenstanders wil ontlopen.

En toen kwam Wales :emo:

Denk dat het raar potteke wordt morgen. Zal me niks verbazen als er getankt wordt

Laat België maar aan Kane over.

KWbo0ae.jpg

• #1.230
Chavs zullen blij zijn met Brazilië slash Mexico in qf :emo:

Laat dat maar aan Kyle Walker over.

(moest wel lachen toen hij die Tunesiër begon uit te schelden)

• #1.232
De Rode Duivels en Engeland maken donderdag in een onderling duel uit wie eerste en tweede wordt in Groep G. Naast de zes punten is het doelsaldo van beide landen identiek. Acht gemaakte goals, twee goals tegen. Als er geen winnaar uit de bus komt in het onderlinge duel in Kaliningrad, geeft volgens het FIFA-reglement de Fair Play de doorslag.

Het aantal gele kaarten en rode kaarten dus. Voor een gele kaart wordt één strafpunt toegekend, voor een tweede gele kaart drie, voor direct rood vier.

De Rode Duivels hebben op dit moment één gele kaart meer dan de Engelsen. Een extra gele kaart pakken zou dus gunstig kunnen zijn voor de ploeg die graag opzettelijk de tweede plaats zou willen pakken. FIFA is van plan om streng toe te zien op de Fair Play, spelers die mogelijk een opzettelijke gele kaart nemen, kunnen daarvoor worden gesanctioneerd.

Corrupte fifa gaat erop toezien dat alles eerlijk verloopt.

Wordt denk ik een aparte wedstrijd morgen:thinking:

Southgate zei dat niet voor winst gaan haaks zou staan op hetgeen waar ze de laatste twee jaar aan gewerkt hebben.

• #1.238
Dus ze gaan verliezen

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven