XXL Nutrition

WK 2018 Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
De Belgische politie maakt zich grote zorgen over de werkdruk wanneer het nationale voetbalelftal, de Rode Duivels, naar de halve finale doorstoomt op het WK. De halve finale van 11 juli valt in België samen met een NAVO-topconferentie in Brussel, de Vlaamse ‘nationale’ feestdag met tal van evenementen, en een popmuziekfestival in het Waalse Dour, waar jaarlijks vele tienduizenden mensen op af komen.

Een bijkomstig probleem van de NAVO-top is dat er 11 juli protesten verwacht worden. De Amerikaanse president Trump is er namelijk ook, samen met 28 andere staatshoofden en regeringsleiders die beveiligd moeten worden. Eén ‘topdag’ van de NAVO vergt de inzet van 2000 politiemensen.

“Wij zijn eigenlijk niet klaar voor zo’n dag”, zei een zegsman van een politievakbond tegen Het Laatste Nieuws.

typisch

De Belgische politie maakt zich grote zorgen over de werkdruk wanneer het nationale voetbalelftal, de Rode Duivels, naar de halve finale doorstoomt op het WK. De halve finale van 11 juli valt in België samen met een NAVO-topconferentie in Brussel, de Vlaamse ‘nationale’ feestdag met tal van evenementen, en een popmuziekfestival in het Waalse Dour, waar jaarlijks vele tienduizenden mensen op af komen.

Een bijkomstig probleem van de NAVO-top is dat er 11 juli protesten verwacht worden. De Amerikaanse president Trump is er namelijk ook, samen met 28 andere staatshoofden en regeringsleiders die beveiligd moeten worden. Eén ‘topdag’ van de NAVO vergt de inzet van 2000 politiemensen.

“Wij zijn eigenlijk niet klaar voor zo’n dag”, zei een zegsman van een politievakbond tegen Het Laatste Nieuws.

typisch
Dit is een goede reden om te hopen dat België de halve finale haalt.

Dguh-DBXcAAE6k_?format=jpg.jpg

België moet in het rechter rijtje komen, dan hebben ze alleen Spanje als grote concurrent.

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fephmedia.giphy.com%2F99ee09b5-2027-4b1d-a120-d04f20a78f39.png

• Like
Waarderingen: mat
De nummer 2 in hun groep loopt zo door richting de halve finale maar dan wel meteen spanje of kroatie tegen.

Ik weet niet of je uruguay - rusland hebt gekeken maar dat was nog meer om te huilen:roflol:

Ik weet niet of je uruguay - rusland hebt gekeken maar dat was nog meer om te huilen:roflol:
Ja dat heb ik gekeken. Maar niets zo moeilijk als kiezen tussen 2 ploegen die zwak presteren. Zeg gewoon dat ik er niet van zou verschieten moest Spanje het heel moeilijk hebben.
Had op voorhand ook al gezegd dat Argentinië het heel moeilijk ging hebben in hun groep. En van Brazilië had ik geen favoriet gemaakt zoals velen. Enige verassing voor mij tot nu toe is hoe zwak Frankrijk speelt. En Peru had ik ook verwacht door te gaan. Maar voor de rest heb ik al alles juist gegokt :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.253
Jij bent Vincent Kompany!

Wtf!

• Like
Ik ben Drieske:grinny:

• Like
Jij bent Dries Mertens!
Je bent altijd goedlachs en ligt goed in de groep. Je wordt vaak onderschat, maar dat speelt enkel in jouw voordeel. Jij weet wat je kwaliteiten zijn en je hebt vertrouwen in jezelf, al speelt je impulsiviteit je soms parten.

Jij bent Romelo Lukaku!
Je bent een keiharde werker en wil erg graag succesvol zijn. Die combinatie brengt je tot aan de top. Buiten het werk ben je een echt familiemens, die veel belang hecht aan de mening van zijn ouders.

Jij bent Romelo Lukaku!
Je bent een keiharde werker en wil erg graag succesvol zijn. Die combinatie brengt je tot aan de top. Buiten het werk ben je een echt familiemens, die veel belang hecht aan de mening van zijn ouders.
Hoe is de dochter van Harry?

Terug
Naar boven