Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Ok, goed voor jeOk.
Zijn er ook Belgen die beseffen dat een bracket-tornooi geen stochastisch process is, of zit ik tegen mezelf te praten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, goed voor jeOk.
Zijn er ook Belgen die beseffen dat een bracket-tornooi geen stochastisch process is, of zit ik tegen mezelf te praten?
Bwa laat ons eerlijk zijn dat ze ook de nodige meeval hadden die campagne. Zowel qua tegenstanders als qua matchverloop etc. Maar ze legden wel hun kop ervoor toen.Nederland werd 3de in 2014. Het is erg knap dat Hiddink en Blind erin slaagden om dat te verneuken.
Shots firedBrazilië put vertrouwen uit de opinie van de Argentijnse ex-vedette Hernan Crespo: “Als de topspelers van België in het shirt van Brazilië of Argentinië hadden gespeeld, dan waren ze al wereldkampioen geworden. Het probleem is dat ze Belgen zijn, ze hebben niet de cultuur om te winnen.”
Roberto Martinez veranderde zijn ploeg gisterenavond op negen plaatsen in vergelijking met de elf tegen Tunesië. Alleen Dedryck Boyata en Thibaut Courtois bleven staan. Simon Mignolet legde zich neer bij die beslissing, maar gelukkig was hij bepaald niet.
Wat vooraf aangekondigd werd, gebeurde ook: zowel België als Engeland stuurde een B-ploeg het veld op. Negen wissels vielen er maar liefst te noteren bij de troepen van Roberto Martinez. En met het invallen van Vincent Kompany wachten nog slechts twee Rode Duivels nog altijd op hun eerste speelminuten op dit WK: reservedoelmannen Simon Mignolet en Koen Casteels.
“Ik maak me geen illusies meer omdat ik weet hoe het gaat”, aldus Mignolet. “Maar natuurlijk is het wel spijtig dat ik op de bank moest blijven terwijl de ploeg toch helemaal door mekaar werd geschud. Dat is zuur en mentaal moeilijk. Want stel dat er toch iets zou gebeuren met Thibaut, dan moet ik er wel meteen staan. Terwijl ik de voorbije maanden erg weinig gespeeld heb. Simpel is dat niet."
Mignolet is echter altijd op-en-top prof, ook nu. “Maar misschien is dat in mijn nadeel, omdat ze weten dat ik veel kan verdragen. Misschien denken ze dat ik alles kan verdragen, maar ooit komt daar een einde aan.”