XXL Nutrition

WK 2018 Topic

Slim van België. Nu kunnen zij in de laatste minuut gewoon een eigen doelpunt maken. Anders had Engeland dat gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Januzaj ook zo een Frans pratertje?

Straks komt waterreservoir nog het veld in :eek:

Chadli speelde meer minuten voor België dan voor z'n club in 2018. :thinking:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.305
Morgen geen wedstrijd(en) :angstig:

:help:

• Like
Waarderingen: mat
Engeland wil dus niet winnen!! The plot thickens.

Valt wel mee. Het is vooral de pers die daarop zinspeelt. Als de spelersgroep wakker ligt van mogelijke tegenstanders, dan waren ze beter thuisgebleven.

Het is niet alleen wakkerliggen, het is ook de energie die je verspeeld klapmong...

Bra fra ipv zwi spa...

het is ook de energie die je verspeeld klapmong...

Als ze wakker liggen van energie verbruik, dan waren ze beter thuisgebleven.

:trollfacex:

Tijdens Euro 2016 hadden ze zogezegd ook de gemakkelijkste route naar de finale. Het zegt dus geen reet zo'n op papier gemakkelijker schema.

Mooie goal van Januzaj.

KfFfBX3.jpg

Zou mooi zijn indien Kompany het einde van de wedstrijd haalt.

En nu moet ik nog naar Onzettend dikke ochtendlul kijken ook...

Achterlijke klapmongolen. Ik ga mn Nederlands paspoort aanvragen via mn grootmoeder, aan deze idioterie wil ik niet deelnemen.

Draak van een wedstrijd :treuren:

En nu moet ik nog naar Onzettend dikke ochtendlul kijken ook...

Achterlijke klapmongolen. Ik ga mn Nederlands paspoort aanvragen via mn grootmoeder, aan deze idioterie wil ik niet deelnemen.
Ik snap totaal niet wat je hier nu eigenlijk wil zeggen :p Waarom ben je kwaad en wat heeft jouw ochtendlul er mee te maken?

De Nederlanders zijn er niet bij, waarom zou je daar een paspoort voor aanvragen?

Ik snap totaal niet wat je hier nu eigenlijk wil zeggen :p Waarom ben je kwaad en wat heeft jouw ochtendlul er mee te maken?

De Nederlanders zijn er niet bij, waarom zou je daar een paspoort voor aanvragen?

Dennis Odol is schijtpraatgast.

Omdat enkel een mongolenvolk deze wedstrijd wint. Nu ligt het mogelijk aan de hoeveelheid van buitenlandse afkomst, maar het wordt door sommigen bejubelt dus f**k that.

Terug
Naar boven