- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel mee. Het is vooral de pers die daarop zinspeelt. Als de spelersgroep wakker ligt van mogelijke tegenstanders, dan waren ze beter thuisgebleven.
Valt wel mee. Het is vooral de pers die daarop zinspeelt. Als de spelersgroep wakker ligt van mogelijke tegenstanders, dan waren ze beter thuisgebleven.
Strong posting boyo.

Jaja, tijdens Euro 2016 hadden ze zogezegd ook de gemakkelijkste route naar de finale.
Ik snap totaal niet wat je hier nu eigenlijk wil zeggenEn nu moet ik nog naar Onzettend dikke ochtendlul kijken ook...
Achterlijke klapmongolen. Ik ga mn Nederlands paspoort aanvragen via mn grootmoeder, aan deze idioterie wil ik niet deelnemen.
Waarom ben je kwaad en wat heeft jouw ochtendlul er mee te maken?Ik snap totaal niet wat je hier nu eigenlijk wil zeggenWaarom ben je kwaad en wat heeft jouw ochtendlul er mee te maken?
De Nederlanders zijn er niet bij, waarom zou je daar een paspoort voor aanvragen?
En nu moet ik nog naar Onzettend dikke ochtendlul kijken ook...