AndroidHealthClinic

WK 2018 Topic

Denk zelf dat Frankrijk nog de beste kans heeft. Wordt hoe dan ook een mooie halve finale, tegen Brazilië of België.
Alleen gun het Brazilië een stuk minder, al is het maar omdat ik het gedrag van Neymar totaal niet mag. Heb veel meer lof voor Mbappé.
Indien Giroud en Griezmann in vorm geraken zijn ze aanvallend de dominantste ploeg.

Denk zelf dat Frankrijk nog de beste kans heeft. Wordt hoe dan ook een mooie halve finale, tegen Brazilië of België.
Alleen gun het Brazilië een stuk minder, al is het maar omdat ik het gedrag van Neymar totaal niet mag. Heb veel meer lof voor Mbappé.
Indien Giroud en Griezmann in vorm geraken zijn ze aanvallend de dominantste ploeg.
Maw allemaal achter België vrijdag :cool:

Frankrijk: bij hen is het tot nu toe wel kunnen maar vaak niet willen tenzij het echt moet, jammer

Brazilië: 1 tegengoal
België: 4 tegengoals

:thinking:

Brazilië: 7 goals
België: 12 goals

:rolleyes:

u5Z12OE.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.789
Roy Keane had ze in hun buik gestompt.

‘Löw veroorzaakte met opvallende keuzes gigantische tweedeling’
De positie van Joachim Löw als bondscoach van Duitsland wankelde nadat die Mannschaft al in de groepsfase van het WK werd uitgeschakeld. Löw en de Duitse voetbalbond gaan echter met elkaar door, zo hebben beide partijen dinsdag bekendgemaakt. Volgens de Frankfurter Allgemeine Zeitung heeft Löw veel werk te verrichten.

Bronnen binnen de nationale ploeg van Duitsland hebben namelijk aan de krant verteld dat er een ‘gigantische tweedeling’ was in de spelersgroep. De ervaren spelers stonden tegenover de jongere garde, zo klinkt het. De jonge spelers hadden het gevoel dat Löw de oudere voetballers in de trainingen en wedstrijden bevoorrechte zonder aanwijsbare reden.

Ook de wijze waarop Löw is omgegaan met de situatie rond Manuel Neuer deed de wenkbrauwen fronsen. De doelman van Bayern München was afgelopen seizoen langdurig geblesseerd en raakte pas vlak voor het WK fit. Desalniettemin nam Löw de keeper mee naar Rusland en gaf hij hem de voorkeur boven onder anderen Marc-André ter Stegen.

Een deel van de spelersgroep stelt dat het onbegrijpelijk is dat Neuer een ‘speciale status’ kreeg na zijn blessure, iets wat in het verkeerde keelgat is geschoten bij sommige spelers. “Löw heeft het idee dat je wordt opgesteld op basis van je prestaties en verdienste beschadigd”, zo klinkt het. Löw ligt nog tot medio 2022 vast bij de Duitse voetbalbond.

Mbappe naar Madrid voor 272 miljoen. :thinking:

• Like
Waarderingen: mat
Pfff nog zo lang wachten :(

Nieuws over Cavani klinkt niet echt goed... Suarez kan het ook wel, maar Uruguay is net levensgevaarlijk omdat die 2 killers elkaar blindelings vinden. Zou een stuk minder zijn met Stuani of Maxi.

Vindt Frankrijk vast niet erg :lol:

Giroud scoorde afgelopen seizoen 7 keer in 29 wedstrijden en vind hem een heel slome indruk geven. Verkeerd lopen, slechte controles, veel te laat vertrekken... Mocht al 3 volledige wedstrijden spelen, maar overtuigt allesbehalve imo. Zou m niet meer laten starten.
Griezmann lijkt ook niet zo fantastisch op dit moment, maar die zou ik wel laten staan met Dembélé en Mbappé er bij.
Mbappé gaat dit Frankrijk naar de finale brengen, denk ik.

• #1.797
Zei iemand Giroud?

• #1.799
Olivjeeeeh lijkt me zo een type die in de finale met een kopbal de winnende goal maakt.

• #1.800
Terug
Naar boven