Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deschamp stelt m vast gewoon op om wat ervaring vooraan te hebben en omdat ie sterk is in de lucht. Gaat ie vast ook blijven doen, ook al speelt ie echt niet goed. Durft gewoon geen 2 snotneuzen naast Griezmann zetten.Olivjeeeeh lijkt me zo een type die in de finale met een kopbal de winnende goal maakt.
Die Martel van Utrecht scout in de lagere regionen van Frankrijk. Door hem hebben we ook Fortunè (dacht ik) en Haller gehad. Werd Kasper niet verhuurd door city?Ik blijf het toch vreemd vinden hoe onze clubs dat soort spelers over het hoofd zien. Mahrez is er nog zo één. Kasper Schmeichel, toen hij in de Engelse vierde klasse uitkwam, zou ook niet erg duur geweest zijn.![]()
Wie zijn die snotneuzen dan?Deschamp stelt m vast gewoon op om wat ervaring vooraan te hebben en omdat ie sterk is in de lucht. Gaat ie vast ook blijven doen, ook al speelt ie echt niet goed. Durft gewoon geen 2 snotneuzen naast Griezmann zetten.
Dembélé en Mbappé. Vond dat een enorm dynamisch trio met Griezmann tegen Italië, maar toch probeert Deschamps het niet tijdens het WK.
De kritiek op Sampaoli spitst zich in Argentinië onder meer op de verkeerde spelers die hij zou laten spelen. Zo stelt de vader van Gonzalo Higuaín dat zijn zoon én Agüero vaker hadden moeten spelen. “Ik kan geen fatsoenlijke reden verzinnen die dit rechtvaardigt”, aldus Higuaín senior bij Canal America, die wijst op de gebruikelijke scoringsdrift van de twee spitsen.
“Ik weet niet waarom Argentinië met een valse nummer negen speelde tegen Frankrijk. Sampaoli zal vast zijn redenen hebben gehad, maar soms is het wel erg lastig om hem te begrijpen. Je hebt twee spelers met gezamenlijk zeshonderd goals en ze spelen allebei niet! Als je de ene speler niet mag, laat de ander dan spelen”, besluit de vader van de aanvaller van Juventus.

Update 4 juli 22.47 uur - ‘Cavani moet streep zetten door kwartfinale tegen Frankrijk’Nieuws over Cavani klinkt niet echt goed... Suarez kan het ook wel, maar Uruguay is net levensgevaarlijk omdat die 2 killers elkaar blindelings vinden. Zou een stuk minder zijn met Stuani of Maxi.
Ik gun hem nog een WK.Edinson Cavani moet de kwartfinale tegen Frankrijk waarschijnlijk aan zich voorbij laten gaan, zo berichten media uit Uruguay. De aanvaller raakte tegen Portugal geblesseerd aan de kuit en is daar nog altijd niet volledig van hersteld. De 31-jarige topschutter van Paris Saint-Germain deed woensdag ook niet mee aan de training. Hij zal waarschijnlijk vervangen worden door Cristhian Stuani van Girona. Hij scoorde in 42 interlands 5 keer.
Ik blijf het toch vreemd vinden hoe onze clubs dat soort spelers over het hoofd zien. Mahrez is er nog zo één. Kasper Schmeichel, toen hij in de Engelse vierde klasse uitkwam, zou ook niet erg duur geweest zijn.![]()
Bitsig baasje
Brazilië had hem ook goed kunnen gebruiken nu Jesus het wat laat afweten.
Had het al gelezen maar nog beter met de beelden bij