Fitness Seller

WK 2022 Qatar topic

Peiling Peiling Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
Messi is betere posterboy voor de FiFa dan Wout Weghorst

Jammer, gunde het Qatar niet dat ze de winnaar krijgen die ze wensen. Plaatje met Messi en de cup zal komende 30 jaar nog vaak getoond worden. Wist je nog, dat WK in Qatar...

Ik heb het over de penalty’s binnen de speeltijd. Gisteren had Argentinië die penalty niet moeten krijgen in de eerste helft..

Argentinië had veelal het voordeel van de scheidsrechter. Makkelijke strafschoppen gekregen die je ook niet had kunnen geven. Geen 2e geel waar het mogelijk was en ook dat geen voordeelgeven terwijl de Fransen een hele gevaarlijke counter hadden vond ik wel een hele rare keuze.

Het zal vast geen complot geweest zijn maar denk dat meneer Messi zeker wel wat privileges heeft bij twijfel. Verder gaat een keeper die 80% van de strafschoppen de goede hoek gokt het altijd winnen van de keeper die 80% verkeerd gokt. Gokken dat blijft het.

Argentinië had veelal het voordeel van de scheidsrechter. Makkelijke strafschoppen gekregen die je ook niet had kunnen geven. Geen 2e geel waar het mogelijk was en ook dat geen voordeelgeven terwijl de Fransen een hele gevaarlijke counter hadden vond ik wel een hele rare keuze.

Het zal vast geen complot geweest zijn maar denk dat meneer Messi zeker wel wat privileges heeft bij twijfel. Verder gaat een keeper die 80% van de strafschoppen de goede hoek gokt het altijd winnen van de keeper die 80% verkeerd gokt. Gokken dat blijft het.
👆

Zo, jongens... Het EK van 2024... Prognoses? Verwachtingen?

🤭

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze de kapitein van het winnende team lederhosen zullen aanmeten.

1612537957838.png

Er is een sterke azijngeur in dit topic.

:trollfacex:

Doelpuntjes van Karembeu en Blanc

Terug
Naar boven