- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 18%
Hoofdstuk Messi afgesloten als een baas (al zijn ze gered dit wk met allemaal onterechte penalty’s).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoofdstuk Messi afgesloten als een baas (al zijn ze gered dit wk met allemaal onterechte penalty’s).
Alleen die tegen Servie toch?Hoofdstuk Messi afgesloten als een baas (al zijn ze gered dit wk met allemaal onterechte penalty’s).
Klopt, ja. De Nederlanders en Fransen trapten ook opzettelijk slechte penalty’s.Hoofdstuk Messi afgesloten als een baas (al zijn ze gered dit wk met allemaal onterechte penalty’s).

Ik heb het over de penalty’s binnen de speeltijd. Gisteren had Argentinië die penalty niet moeten krijgen in de eerste helft..Klopt, ja. De Nederlanders en Fransen trapten ook opzettelijk slechte penalty’s.
![]()
Ik heb het over de penalty’s binnen de speeltijd. Gisteren had Argentinië die penalty niet moeten krijgen in de eerste helft..
👆Argentinië had veelal het voordeel van de scheidsrechter. Makkelijke strafschoppen gekregen die je ook niet had kunnen geven. Geen 2e geel waar het mogelijk was en ook dat geen voordeelgeven terwijl de Fransen een hele gevaarlijke counter hadden vond ik wel een hele rare keuze.
Het zal vast geen complot geweest zijn maar denk dat meneer Messi zeker wel wat privileges heeft bij twijfel. Verder gaat een keeper die 80% van de strafschoppen de goede hoek gokt het altijd winnen van de keeper die 80% verkeerd gokt. Gokken dat blijft het.
Marokko gaat winnen.Zo, jongens... Het EK van 2024... Prognoses? Verwachtingen?
🤭
San Marino 100%Zo, jongens... Het EK van 2024... Prognoses? Verwachtingen?
🤭
Frankrijk.Zo, jongens... Het EK van 2024... Prognoses? Verwachtingen?
🤭