- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat ik deze typo in de topictitel maar niet fix.
Gewoon, omze Roxxe wat dommer over te laten komen. (Niet dat hij daar veel hulp bij nodig heeft, maar toch.)
Ja, er lopen alleen maar beren in me gym. En ik hoor ze altijd zachtjes over mij praten en lachen als ik mijn setjes doe, maar ze slaan me niet meer dus ik blijf lekker!
jij mag dan nog blij zijn man, bij mij in de gym lopen alleen maar eekhorentjes die de hele tijd naar mijn dikke kont staren 

3. Ontsporing van TopicsWanneer was de laatste keer dat jij een k*tje van dichtbij zag? Bij je geboorte?
3. Ontsporing van Topics
Als iemand een onderwerp start, is het omdat hij/zij dit interessant vindt. Vermijd dus een antwoordenstroom te beginnen die niets te maken heeft met het opgestarte onderwerp. Dit zou een teken zijn van gebrek aan respect voor de opstarter van de topic en tegenover de andere personen die verder willen communiceren over het desbetreffende onderwerp.
http://www.boekje-pienter.nl/images/redcardholder.jpg

hé als ericr nu geen rode kaart krijgt, verlies ik alle geloof in het democratisch zelfregulerende systeem van DBB

hé als ericr nu geen rode kaart krijgt, verlies ik alle geloof in het democratisch zelfregulerende systeem van DBB![]()
iemand heeft precies z’n soa testresultaten teruggekregen

iemand heeft precies z’n soa testresultaten teruggekregen![]()

tsssjij mag dan nog blij zijn man, bij mij in de gym lopen alleen maar eekhorentjes die de hele tijd naar mijn dikke kont staren
loop de heletijd met een ingeknepen anus, en heb angst dat er een in kruipt
dan toch liever bang voor die beren of niet ?
Gewoon, omze Roxxe wat dommer over te laten komen. (Niet dat hij daar veel hulp bij nodig heeft, maar toch.)