MuscleMeat

Wordt jouw volgende tv een 3D tv?

Peiling Peiling Wordt jouw volgende tv een 3D tv?

• Totaal stemmers
    55
Nah nee heb net een nieuw tvtje aan de muur hangen, dus voorlopig nog niet.

• Topic Starter Topic Starter
geweldig nu wordt het niet alleen vechten voor de afstandsbediening maar ook om die rot brilletjes die je ervoor nodig hebt...
Je krijgt er ook maar één per tv bij. En ze kosten 100,-/st apart. Ben toch benieuwd naar de technologie, alleen moet je wel flink investeren...

lijkt me wel vet:D maar het nieuws of praatprogramma's in 3D lijkt me wel gay

maar playboy tv daarintege, kan ik goed gaan zitten zodat het lijkt dat ze op men schoot zit :D

Mijn volgende tv wordt geen 3d tv.

zodra je geen brilletje meer nodig bent en het enigsinds betaalbaar is dan zeker!

Nee, misschien de opvolger van mijn volgende tv.

Voor die 3D tv's heb je geen bril nodig hoor, het scherm maakt zelf het 3D beeld, door het beeld bij elke pixel in verschillende hoeken te tonen ofzoiets, ik weet ook niet 100% hoe het werkt:D.

Maar zo'n bril heb je dus helemaal niet nodig;).

Voor die 3D tv's heb je geen bril nodig hoor, het scherm maakt zelf het 3D beeld, door het beeld bij elke pixel in verschillende hoeken te tonen ofzoiets, ik weet ook niet 100% hoe het werkt:D.

Maar zo'n bril heb je dus helemaal niet nodig;).
Sorry maar zo'n bril heb je wel nodig. Althans toch bij de nieuwe Panasonic 3D tv die uitkomt binnen enkele maanden. En die wordt toch als de 3D topper van dit jaar gezien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"The TV reproduces images alternately for the right and left eyes, which are then delivered to the correct eye with the help of high-frequency “shutter glasses”."

Ik wacht nog even op de holografische TV.

Sorry maar zo'n bril heb je wel nodig. Althans toch bij de nieuwe Panasonic 3D tv die uitkomt binnen enkele maanden. En die wordt toch als de 3D topper van dit jaar gezien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"The TV reproduces images alternately for the right and left eyes, which are then delivered to the correct eye with the help of high-frequency “shutter glasses”."

De 3d schermen waar hij het over heeft bestaan wel. Probleem is echt dat films, docu's enz nog niet in 3d opgenomen worden.
Het philips 3D WOWX scherm biedt wel deze technologie. Tevens heeft LG een zelfde soort scherm.
Door de bobbelvorm in het scherm kan de kijker rechtstreeks 3D zien en daarvoor heb je dus geen bril nodig.

Deze schermen zijn al een jaar of 4 op de markt en vinden vooral aftrek bij organisaties die veel op beurzen staan en daarvoor ook animaties laten maken door grafische bedrijven die werken met 3D Studio Max en Maya.
Ik heb zelf bij zo'n organisatie gewerkt en ken deze technologie dus goed.

Ik wacht nog even met de aanschaf van een dergelijk scherm totdat ze besluiten 3D te gaan filmen.
Dit is echter een dure methode dus ze zullen dit nog wel even uitstellen.

De 3d schermen waar hij het over heeft bestaan wel. Probleem is echt dat films, docu's enz nog niet in 3d opgenomen worden.
Het philips 3D WOWX scherm biedt wel deze technologie. Tevens heeft LG een zelfde soort scherm.
Door de bobbelvorm in het scherm kan de kijker rechtstreeks 3D zien en daarvoor heb je dus geen bril nodig.

Deze schermen zijn al een jaar of 4 op de markt en vinden vooral aftrek bij organisaties die veel op beurzen staan en daarvoor ook animaties laten maken door grafische bedrijven die werken met 3D Studio Max en Maya.

Ik wacht nog even met de aanschaf van een dergelijk scherm totdat ze besluiten 3D te gaan filmen.
Dat bedoelde ik dus, maar die technologie is dus duidelijk nog niet echt "mainstream", dat zal ws nog wel even duren...

Ik meen mij ook te herinneren dat een tijdje geleden een of ander bekend merk (ben even kwijt welk merk juist) met zo'n 3D tv zonder bril op de markt kwam. De prijs bedroeg €25.000, echt goedkoop is het dus ook (nog) niet:eek:.

Heb ik gezegd dat ze niet bestaan dan?

Er werd gezegd dat je geen bril nodig hebt. Ik weet dat er ook technologie is die geen bril vereist, maar het toestel dat binnenkort beschikbaar is voor de meeste consumenten aan betaalbare prijs vereist zo'n bril nu eenmaal wel.

Dat bedoelde ik dus, maar die technologie is dus duidelijk nog niet echt "mainstream", dat zal ws nog wel even duren...

Ik meen mij ook te herinneren dat een tijdje geleden een of ander bekend merk (ben even kwijt welk merk juist) met zo'n 3D tv zonder bril op de markt kwam. De prijs bedroeg €25.000, echt goedkoop is het dus ook (nog) niet:eek:.

De instapprijs voor de Philips 3Dwowvx schermen was € 10.000,- inkoop (2007)
Dit was een 42inch full HD scherm.

Heb ik gezegd dat ze niet bestaan dan?

Er werd gezegd dat je geen bril nodig hebt. Ik weet dat er ook technologie is die geen bril vereist, maar het toestel dat binnenkort beschikbaar is voor de meeste consumenten aan betaalbare prijs vereist zo'n bril nu eenmaal wel.

Lijkt mij zonde van je geld om nu een scherm aan te schaffen waarvoor je een bril moet hebben terwijl de schermen zonder een bril ook op de markt zullen verschijnen op den duur.

Lijkt mij zonde van je geld om nu een scherm aan te schaffen waarvoor je een bril moet hebben terwijl de schermen zonder een bril ook op de markt zullen verschijnen op den duur.
Daar zit zeker wat in. Ook is nieuwe technologie in begin altijd erg duur en verouderd relatief snel.

Vraag is wanneer die 3D zonder bril er echt gaat komen aan een betaalbare prijs. Als het zo makkelijk was dan zou zo'n toestel wel verwacht worden dit of volgend jaar. Als we er nog 5 of 10 jaar op moeten wachten dan zou je toch kunnen overwegen om nu al een toestel met bril aan te schaffen, als je het echt nu wilt beleven.

Aangezien ik net pas een lcd heb gekocht zit die kans er wel in ja. Deze gaat nog wel even mee, en tegen dan is 3D mss al de normaalste zaak vd wereld.

Uhm we hebben gister een tv gekocht met nieuwste technologie van samsungs. Tenminste dat zei de verkoper.
Wat voor eigenschappen heeft je tv dan nodig om 3d te kunnen zien ?

Uhm we hebben gister een tv gekocht met nieuwste technologie van samsungs. Tenminste dat zei de verkoper.
Wat voor eigenschappen heeft je tv dan nodig om 3d te kunnen zien ?
Staat dan wel op de doos en de tv "3D".

Volgens mij zal Panasonic de eerste zijn met een 3D tv voor consumenten en die komt pas binnen enkele maanden op de markt en zal ook flink wat kosten.

Neej er staat geen 3dready op de doos. Ik vroeg aan die gozer of ze 3dtv's hadden maar hij wist helemaal niet dat dat bestond of uit zou komen.

Het heeft wel uitstekende kwaliteit en full hd etc

ik krijg al motion sickness als ik een computerspelletje speel dus denk het niet

Terug
Naar boven