XXL Nutrition

Wordt jouw volgende tv een 3D tv?

Peiling Peiling Wordt jouw volgende tv een 3D tv?

• Totaal stemmers
    55
  • Topic Starter Topic Starter
Neej er staat geen 3dready op de doos. Ik vroeg aan die gozer of ze 3dtv's hadden maar hij wist helemaal niet dat dat bestond of uit zou komen.

Het heeft wel uitstekende kwaliteit en full hd etc
Je moet je bij dat 3D gebeuren ook niet teveel voorstellen. In begin zal de content die je 3D kan kijken mager zijn, al de rest zie je dan gewoon zonder 3D.

Belangrijkste om nu te hebben is full HD. Ik ga wanneer Panasonic hun nieuwe modellen op de markt brengt voor een plasma full hd, twijfelde alleen om de 3d versie te nemen of niet.

Je moet je bij dat 3D gebeuren ook niet teveel voorstellen. In begin zal de content die je 3D kan kijken mager zijn, al de rest zie je dan gewoon zonder 3D.

Belangrijkste om nu te hebben is full HD. Ik ga wanneer Panasonic hun nieuwe modellen op de markt brengt voor een plasma full hd, twijfelde alleen om de 3d versie te nemen of niet.

Jah we hebben nu een Full-HD maar heb je nog nix aan als je kanalen bekijkt via een utpkabel :o heb zo'n digitale van adsl. Sommige films zie je wel heel wazig als je in de buurt van de tv bent

Ja, om er van te genieten mag je extra betalen voor de HD zenders, belachelijk.

3d vind ik maar een waardeloze gimmick.

Ik heb het in cinema gezien, ik neem aan dat het hetzelfde is ?

Ik concentreer me zo teveel op de ondertiteling en kan er dus haast niks mee zien.
+ als ze iets anders kunnen verzinnen dat stomme objecten naar de publiek smijten voor de 'shock effect'. Leuk voor 1 keer, maar dan heb je het gelijk gehad. Zou van pas komen voor horror films, ma voor dat soort crap smijt je zowiezo geen geld aan.

Mja denk dat het veel afhangt van de kwaliteit van de brillen in de bioscoop. En ook welke content en hoe het gedaan is zoals je zegt. Kan wel leuk uitpakken volgens mij.

Die VT20 interesseert me niet puur voor de 3D maar met zo'n flagship heb je wel een top beeldkwaliteit ook.

@Big-T,

Ben benieuwd naar je keuze voor plasma? Vind je dat echt zoveel beter asls een goeie LED tv?

@Big-T,

Ben benieuwd naar je keuze voor plasma? Vind je dat echt zoveel beter asls een goeie LED tv?
Heb er al heel wat over gelezen. Mijn conclusie is dat geen van beiden 'beter' is maar dat het puur afhangt van wat je wilt. Beiden hebben voor- en nadelen. Een LCD is erg goed in omgevingen met veel licht, plasma presteert weer beter in donkere omgevingen.

Met een plasma kan je ook erg grote formaten krijgen aan een betaalbare prijs.

Daarom kiest men voor PC monitors bijv. LCD, terwijl voor een goede home cinema een plasma toch vaak de voorkeur geniet.

Heb er al heel wat over gelezen. Mijn conclusie is dat geen van beiden 'beter' is maar dat het puur afhangt van wat je wilt. Beiden hebben voor- en nadelen. Een LCD is erg goed in omgevingen met veel licht, plasma presteert weer beter in donkere omgevingen.

Met een plasma kan je ook erg grote formaten krijgen aan een betaalbare prijs.

Daarom kiest men voor PC monitors bijv. LCD, terwijl voor een goede home cinema een plasma toch vaak de voorkeur geniet.

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe tv, zou best eens een plasma en een LED thuis naast elkaar willen zetten om te vergelijken. (En stiekum ben ook benieuwd naar de nieuwe aankomende Philips 3D Cinema 21:9-tv)
Ben benieuwd wat je van de Panasonic vind als je hem eenmaal hebt! Ga je een review schrijven? ;)

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe tv, zou best eens een plasma en een LED thuis naast elkaar willen zetten om te vergelijken. (En stiekum ben ook benieuwd naar de nieuwe aankomende Philips 3D Cinema 21:9-tv)
Ben benieuwd wat je van de Panasonic vind als je hem eenmaal hebt! Ga je een review schrijven? ;)
In een showroom zal een plasma altijd teleurstellen en zal iedereen de LCD willen nemen. Een showroom barst dan ook van het omgevingslicht en is nefast voor de perceptionele beeldkwaliteit van een plasma. Je zou beiden dan in een donkere ruimte moeten vergelijken.

Een review ga ik wel schrijven denk ik ja. Maar ik ben zelf nog niet 100% zeker of het deze wordt. Wil eerst nog wat meer reacties/reviews zien.

Ik zou nog even wachten met het kopen van de 3d tv MET bril, want er word ook aan een scherm gewerkt dat ZONDER bril 3d tv kan weergeven.

Check hier de video: http://webwereld.nl/video/65428/3d-tv-zonder-bril--video--.html
Alleen ziet het er naar uit dat we dan zeker een jaar verder zijn. Vraag me overigens af of die voorzetschermen ook werken op de TV's die met brilletje verkocht gaan worden. In dat geval is het geen probleem om nu al een 3D tv te kopen met bril.

Net een nieuwe LED TV aangeschaft dus kan zomaar zijn dat de volgende een 3D word maar dat zal nog wel even duren...:)

Terug
Naar boven