MuscleMeat

Verkocht World Of Warcraft account

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
Waardering
138
WOW account met Authenticator te koop voor 90 euro 4.3 ready

7 lvl 85
3 main karakters op Kazzak EU met mecanohogs and Vial of the Sands Stonedragon +/-20000 gold
3 karakters op Ahn'Qiraj EU +/- 7000 gold
1 karakter op Outland EU +/- 3000 gold

verscheidene hoge level karakters op Outland EU

veel goed en uitgewerkte professions

PM als interesse

Laatst bewerkt:
Nog nooit WOW gespeeld, terwijl er hele volksstammen verslaafd aan schijnen te zijn. mssn toch maar eens gaan spelen!

ik speel het niet dus heb er geen verstand van, maar hoeveel tijd kost het nou en hoeveel geld kost het aan abbo kosten om deze account op te bouwen?

ik speel het niet dus heb er geen verstand van, maar hoeveel tijd kost het nou en hoeveel geld kost het aan abbo kosten om deze account op te bouwen?

Veel heel veel...

@TS:
Ga naar [Link niet meer beschikbaar] ... volgens mij kun je daar veel meer verdienen als 90 euro.

Zomaar een tip.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal eens kijken wat ik daar kan vinden. In de tussentijd blijft de aanbieding gewoon op dit forum staan :)
Het is idd heel goedkoop maar het maakt mij niet zo heel veel uit ...

Hoelang speel je het al?

Moved. Kan er niet bij dat mensen gaan betalen voor een account in 1 of andere virtuele wereld maar vooral kopen als je denkt dat dit goedkoop is.

Waarom zou je dit eigenlijk op een BB forum te koop willen zetten, en niet gewoon op MP of dergelijke?

Wait wait 34 jaar? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Is een oude account :roflol:

haha heb het ook gespeeld maar met lvl 85 kan het nooit een heel oud account zijn betrapt..

Heb ik na mn caraccident ook een poos gespeeld. ****ing verslavend, maar ben blij dat ik er mee gestopt ben.

Groot deel van de tijd moet je gewoon echt k*t dingen honderden keren herhalen om iets te vinden/bereiken.

Raiden was dan wel weer tof, als je met 25 man tegen een eindbaas moet vechten oid :). Maar om de moeilijkste te verslaan moet je weer in een goede guild zitten, en die verlangen weer dat je elke dag 20u present bent en daar gaat je sociale leven.

Moved. Kan er niet bij dat mensen gaan betalen voor een account in 1 of andere virtuele wereld maar vooral kopen als je denkt dat dit goedkoop is.

Toen ik nog speelde werden sommige accounts verkocht voor bijna 1000 euro :p

Toen ik nog speelde werden sommige accounts verkocht voor bijna 1000 euro :p

Ik ben ooit naar een Diablo 2 meeting geweest, wat een nerds kwamen daar zeg, dat soort types leggen zeker weten 1000 euro neer voor een goeie account, en daar hoeven ze niet rijk voor te zijn.

Was ooit verslaafd aan zo'n mmorpg, ik ben er gelukkig uit gegroeid.

Runescape account te koop

ben lvl 138, met 500M ofzo

Terug
Naar boven