AndroidHealthClinic

Wouter nu 14 maanden bezig

Wat is nou before en after op die foto's? ???

Een man die een sportschool heeft, hij is zelf erg groot etc. Geloof dat hij 170kg drukte.
Ik wou graag tips over voeding en wou weten of mijn training schema goed was.
Kwark raadde hij af en zei dat ik langzame eiwitshake moet nemen voor het slapen.

Het leek wel dat hij er veel verstand van had.

Toch vond ik het ook apart aangezien ik overal wel haast lees dat je kwark moet eten voor het slapen.
Hoop dat iemand het me kan vertellenw at de verschillen zijn.

Beiden trage eiwitten. Verkopen ze bij jullie sportschool ook eiwitpoeder? Waars zegt ie dat om wat extra casseine te kunnen verkopen

• Topic Starter Topic Starter
Dit zijn alleen 'after' fotos, before fotos had ik hier upload en toen verwijderd op me pc misschien dat ik ze nog terug kan vinden!

Een man die een sportschool heeft, hij is zelf erg groot etc. Geloof dat hij 170kg drukte.
Kwark raadde hij af en zei dat ik langzame eiwitshake moet nemen voor het slapen.

Toch vond ik het ook apart aangezien ik overal wel haast lees dat je kwark moet eten voor het slapen.

Aha vandaar,

Kwark is juist een traag eiwit, en dat heb je dus nodig voor het slapen.
Dus dan kun je naar die gast toe gaan, en dan kun je hem dat vertellen :thumb: haha

Aha vandaar,

Kwark is juist een traag eiwit, en dat heb je dus nodig voor het slapen.
Dus dan kun je naar die gast toe gaan, en dan kun je hem dat vertellen :thumb: haha

Hij probeert je gewoon een pot aan te smeren.
De opname van eiwit en andere bronnen duurt 7+ uur voordat het verwerkt is, maakt dus niks uit wat je eet en eigenlijk ook niet wanneer.

Goede basis , zou wat duidelijkere foto's maken voor ejzelf en dan later vergelijken voor extra motivatie :D

I love kwark, gewoon eten die handel...

Ik was niet serieus he vandaar het trollteken... :roflol:

raadde hij het alleen af of heeft die ook gezegd dat kwark geen langzaam eiwit is?
kan ook zijn dat je hem verkeerd heb begrepen.. casseine shake zou ik ook eerder nemen dan casseine in de vorm van kwark..

Ik hoop maar dat ik hem verkeerd begrepen dan, hij wou me niks aansmeren hoor, hij zit in mijn familie ;)

Anyway thanks!

Haha oke. Magere milde kwark smaakt mij echt goed, en daarnaast vult het denk ik ook meer dan een shake

Dat is bij mij het probleem niet, eind van de dag zit ik altijd vol genoeg.
Ik ben nooit een grote eter geweest, dus ik heb me de eerste maanden van m'n bulk tot misselijk zijn toe vol moeten proppen.

[/B]

Dat is bij mij het probleem niet, eind van de dag zit ik altijd vol genoeg.
Ik ben nooit een grote eter geweest, dus ik heb me de eerste maanden van m'n bulk tot misselijk zijn toe vol moeten proppen.

Haha oke dat is minder dan.
Ik heb moeite niet teveel te eten terwijl ik nu aan het (clean) bulken ben .. (3450kcal)

Terug
Naar boven