Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

12x44kg is niet mis
 
Jij hebt echt die freakfactor man, dat vind ik zo gruwelijk. Is mijn doel ook, ooit.
 
Lekker bezig bro.

Respect ook voor die cardio sessies keer op keer.
Thanks, ben eerlijk gezegd wel blij als het straks niet meer zo vaak hoeft.
Fcking zieke shape maat
Ben benieuwd hoe het de komende 4 weken nog gaat veranderen :cool:
12x44kg is niet mis
Niet gelukt dus want toen ging mijn schouder weer naar de klote :o
Jij hebt echt die freakfactor man, dat vind ik zo gruwelijk. Is mijn doel ook, ooit.
Hahaha niet zo bescheiden, jij ziet er ook heel goed uit bro :flexbiceps:
 
A niveau is natuurlijk ook andere koek, op een c wedstrijd val je echt niet buiten de boot.
 
A niveau is natuurlijk ook andere koek, op een c wedstrijd val je echt niet buiten de boot.
Goed om van jou te horen! Ik merk dat ik best kritisch naar mezelf ben. Het is natuurlijk nooit genoeg en moet altijd maar meer zijn. Misschien moet ik het gewoon maar doen. :D
 
Goed om van jou te horen! Ik merk dat ik best kritisch naar mezelf ben. Het is natuurlijk nooit genoeg en moet altijd maar meer zijn. Misschien moet ik het gewoon maar doen. :D

Dat sowieso. Je hebt nog wel even de tijd en je shape zal er heel anders uit zien na een prep. Gevoelsmatig zal je nooit het idee hebben dat het goed genoeg is, dat heb ik bij elke wedstrijd gehad.
 
Tering bruut al die aders!! Cut gaat super!
 
Dat sowieso. Je hebt nog wel even de tijd en je shape zal er heel anders uit zien na een prep. Gevoelsmatig zal je nooit het idee hebben dat het goed genoeg is, dat heb ik bij elke wedstrijd gehad.
Zelf zie je het op een gegeven moment niet meer en lijkt het nooit genoeg. De mening van mensen zonder verstand van wedstrijden/bodybuilding zegt me niet zoveel want die vinden me sowieso breed. Maar om het van jou met je wedstrijdervaring te horen is wel een fijne bevestiging.
Tering bruut al die aders!! Cut gaat super!
En nog het gevoel dat ik mijn beoogde shape niet ga redden. Misschien ook omdat ik nu in onbekend vaarwater kom aangezien ik nog nooit zo’n laag vetpercentage heb gehad.
 
Dag 4: rug en triceps @ haefland sport

Lat pulldown knielend

4x12x95

Close grip pulldown
4x12x60

Dumbbell row
4x12x40

Machine row unilateral
12x40
12x50
12x60
12x70
12x50

Overhead dumbbell extension
4x12x16

V-bar pushdown
4x12x70

Cable kickback
4x12x15

Cardiosessie 2/5: 45 min fietsen
 
Lees hier graag mee! Ga zo door, misschien heeft het hier al eens gestaan maar hoe train jij over een week gezien?
 
Lees hier graag mee! Ga zo door, misschien heeft het hier al eens gestaan maar hoe train jij over een week gezien?
Aangezien ik gecoacht word had ik gezegd dat ik niet alles hier letterlijk zou neerzetten. :p Maar als je goed leest kun je er denk ik wel een schema uithalen. Ik volg 8 weken hetzelfde schema waarbij ik in 5 dagen alles eenmaal train en een zwakke spiergroep tweemaal. Ik hou dit schema 95% aan afhankelijk van in welke gym ik train dus beschikbare apparatuur en vorm van de dag.
 
Ahaah, logisch excuus!
 
Doe je geen dl bij rug?
Goed vooruit gegaan laatste maanden.
 
Thanks, 160 voelde eigenlijk vrij zwaar maar had een filmpje gemaakt en daarop zag het weer best makkelijk uit.


Nog een actiefoto
Bekijk bijlage 437222


Goeie quads.

Die squats zagen er nice uit man, maar zat er niet nog een rep of 8 in lol?
 
Stevige workout weer! Ondanks dat de cut erin hakt draai je lekker door op de automatische piloot!:thumbs:
 
Zelfde schema als ik!
Ik vind het ook niet zo erg. Deadliften is niet mijn favoriete oefening.
Goeie quads.

Die squats zagen er nice uit man, maar zat er niet nog een rep of 8 in lol?
Thanks bro. Nee daarmee wil ik juist oppassen. Had al lange tijd geen 160 meer op mijn nek gehad. Maar normaal setjes van 4x12 met 120-130 kg maar door de winstrol loopt mijn onderrug snel vol en daarom gekozen om low reps te doen. Vandaag weer en misschien wel 170 proberen.
Stevige workout weer! Ondanks dat de cut erin hakt draai je lekker door op de automatische piloot!:thumbs:
Thanks marv! Heb wel nog zo mijn twijfels of ik mijn gewenste shape ga behalen. Daarover hieronder meer.
Klem je je dan ergens onder?
Nee leg een matje/handdoek neer en daarop kniel ik. Daardoor kan ik elke rep lekker full rom doen. Toevallig hebben we een apparaat in de gym die groot genoeg is om zittend lat pulldowns te doen maar ben er nu aan gewend het zo te doen. Was laatst in vikings gym en daar was geen enkele lat pulldown (knielend of zittend) hoog genoeg voor full rom dus geen rug trainingen meer daar.

25 dagen out of fotoshoot
Ik heb zojuist Jeffrey een bericht gestuurd met de vraag of er niet nog iets veranderd moet worden in mijn voeding/cardio/? Hoewel ik er vanmorgen best ok uitzag (103,5 kg) blijft mijn buik een groot probleem. De aderen komen altijd heel snel tevoorschijn en een maatje met wie ik gisteren getraind heb vond ook dat mijn schouders en bovenrug nu wel erg droog begonnen te trekken. Helaas niet het geval bij buik. Geen idee eigenlijk of dit vel, vocht of vet is. Ik heb niet echt het idee dat het veel vet is. Ik kan namelijk wel een groot stuk vastpakken maar dit lijkt op huid. Ik merk wel op dat mijn huid hier een heel stuk dikker is dan op andere plekken op mijn lichaam. Nu even afwachten wat de reactie is.
 
Nee leg een matje/handdoek neer en daarop kniel ik. Daardoor kan ik elke rep lekker full rom doen. Toevallig hebben we een apparaat in de gym die groot genoeg is om zittend lat pulldowns te doen maar ben er nu aan gewend het zo te doen. Was laatst in vikings gym en daar was geen enkele lat pulldown (knielend of zittend) hoog genoeg voor full rom dus geen rug trainingen meer daar.

Dat je niet omhoog gaat dan :D
 
Back
Naar boven