- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Tren staat er trouwens toch niet echt om bekend kracht te bouwen?
Que?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks!Gaat lekker manInderdaad jezelf niet laten opnaaien, zo’n single eruit knallen en wellicht iets oplopen...is het niet waard
Nu kunnen we in elk geval wel met zekerheid stellen dat @Skatermarvin geen ervaring heeft met tren.

DuidelijkKrijg mijn kuiten normaal niet zo goed op de foto/filmpje maar gisteren wel gelukt. Zo dik als mijn huid is bij mijn buik, zo dun is die bij mijn kuiten.
Ik word zelf altijd wel aardig sterk van tren. Redelijk agressief in mijn trainingen ook. Daar waar anderen hun vriendin in elkaar slaan gooi ik gewoon wat extra gewicht erbij![]()
Allemaal nepkracht dus!!

Jup..Nu kunnen we in elk geval wel met zekerheid stellen dat @Skatermarvin geen ervaring heeft met tren.

Wahahaha
Ik zal de taak wel even op me nemen: foto- en videocredits zijn weer voor Annie.Krijg mijn kuiten normaal niet zo goed op de foto/filmpje maar gisteren wel gelukt. Zo dik als mijn huid is bij mijn buik, zo dun is die bij mijn kuiten.
Ik word zelf altijd wel aardig sterk van tren. Redelijk agressief in mijn trainingen ook. Daar waar anderen hun vriendin in elkaar slaan gooi ik gewoon wat extra gewicht erbij![]()

Kan bij deze even vermelden voor iedereen die dit leest. Alle foto’s en filmpjes worden gemaakt door @ScumbagAnnieIk zal de taak wel even op me nemen: foto- en videocredits zijn weer voor Annie.![]()

Kan bij deze even vermelden voor iedereen die dit leest. Alle foto’s en filmpjes worden gemaakt door @ScumbagAnnie![]()
dank, dank. Nu die Oscar nog.Net doen alsof je het niet begrijpt is ook een tactiek om je fake natty rol te behoudenNu kunnen we in elk geval wel met zekerheid stellen dat @Skatermarvin geen ervaring heeft met tren.

Damn son die squat! En die kuitenecht insane!
Het moge duidelijk zijn dat ik van AAS zeer weinig weet..

WahahahaNet doen alsof je het niet begrijpt is ook een tactiek om je fake natty rol te behouden![]()

Net doen alsof je het niet begrijpt is ook een tactiek om je fake natty rol te behouden![]()
Het moge duidelijk zijn dat ik van AAS zeer weinig weet..![]()
Zou met zo'n levensstijl ook geen aas gebruiken. Desondanks toch nog steeds respect voor hoe je er year round bij loopt @Skatermarvin

Knappie.Extra dag: armen @ haefland sport
Dumbbell curl
4x12x14
Preacher curl
4x12x14
Rope curl
4x12x50
Hammer curl
4x12x14
Overhead dumbbell extension
4x12x16
V-bar pushdown
4x12x70
Double rope pushdown
4x12x40
Overhead ez-bar cable extension
4x12x60
Cardiosessie 4/5: 45 min fietsen
![]()
Gemaakt door @ScumbagAnnie
Zou met zo'n levensstijl ook geen aas gebruiken. Desondanks toch nog steeds respect voor hoe je er year round bij loopt @Skatermarvin![]()
Wat progressiefoto's gemaakt vanmorgen. Twee weken verschil. Gewicht was 103,7 kg vanmorgen. Als ik niet elke twee weken die foto's maak zie ik zelf de voortgang gewoon niet.
![]()
![]()