MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker man :) Inderdaad jezelf niet laten opnaaien, zo’n single eruit knallen en wellicht iets oplopen...is het niet waard
Thanks!
Zeker niet. Singles doe ik wel weer als mijn kcals omhoog gaan en ik meer energie heb.

Krijg mijn kuiten normaal niet zo goed op de foto/filmpje maar gisteren wel gelukt. Zo dik als mijn huid is bij mijn buik, zo dun is die bij mijn kuiten.

Ik word zelf altijd wel aardig sterk van tren. Redelijk agressief in mijn trainingen ook. Daar waar anderen hun vriendin in elkaar slaan gooi ik gewoon wat extra gewicht erbij :punch:
Duidelijk

Allemaal nepkracht dus!!

:o

Nu kunnen we in elk geval wel met zekerheid stellen dat @Skatermarvin geen ervaring heeft met tren.
Jup..:roflol:

Of hij had fake gear natuurlijk :p
Wahahaha

Krijg mijn kuiten normaal niet zo goed op de foto/filmpje maar gisteren wel gelukt. Zo dik als mijn huid is bij mijn buik, zo dun is die bij mijn kuiten.

Ik word zelf altijd wel aardig sterk van tren. Redelijk agressief in mijn trainingen ook. Daar waar anderen hun vriendin in elkaar slaan gooi ik gewoon wat extra gewicht erbij :punch:
Ik zal de taak wel even op me nemen: foto- en videocredits zijn weer voor Annie. :p

Damn son die squat! En die kuiten:eek!: echt insane!

Tren staat er trouwens toch niet echt om bekend kracht te bouwen?

Wat8.jpg

Extra dag: armen @ haefland sport

Dumbbell curl

4x12x14

Preacher curl
4x12x14

Rope curl
4x12x50

Hammer curl
4x12x14

Overhead dumbbell extension
4x12x16

V-bar pushdown
4x12x70

Double rope pushdown
4x12x40

Overhead ez-bar cable extension
4x12x60

Cardiosessie 4/5: 45 min fietsen

Screenshot_20181129-202829.jpg

Gemaakt door @ScumbagAnnie :heart:

:cool: dank, dank. Nu die Oscar nog.
:roflol:
Net doen alsof je het niet begrijpt is ook een tactiek om je fake natty rol te behouden :trollface:
Het moge duidelijk zijn dat ik van AAS zeer weinig weet..:o
Zou met zo'n levensstijl ook geen aas gebruiken. Desondanks toch nog steeds respect voor hoe je er year round bij loopt @Skatermarvin :bow:

Extra dag: armen @ haefland sport

Dumbbell curl

4x12x14

Preacher curl
4x12x14

Rope curl
4x12x50

Hammer curl
4x12x14

Overhead dumbbell extension
4x12x16

V-bar pushdown
4x12x70

Double rope pushdown
4x12x40

Overhead ez-bar cable extension
4x12x60

Cardiosessie 4/5: 45 min fietsen

Screenshot_20181129-202829.jpg

Gemaakt door @ScumbagAnnie :heart:

:roflol:

Zou met zo'n levensstijl ook geen aas gebruiken. Desondanks toch nog steeds respect voor hoe je er year round bij loopt @Skatermarvin :bow:
Knappie.

Freak shit man!

Lekker zo een armen dagje!:thumbs:

Wat progressiefoto's gemaakt vanmorgen. Twee weken verschil. Gewicht was 103,7 kg vanmorgen. Als ik niet elke twee weken die foto's maak zie ik zelf de voortgang gewoon niet.

Screenshot_20181130-081350.jpg

IMG_20181130_074030_311.jpg

Netjes hoor!

Ik zie die zwemband overigens niet?

Terug
Naar boven