Fitness Seller

Wrestling is fake

Er zat een vervelende mug op zijn kaak geloof ik.

Wat een idioot zeg, die komt nog wel een keer de verkeerde tegen.

Leuk filmpje :)
Ik vind die worstelshows met o.a. hulk hogan enz 100% acteerwerk :D

het is ook allemaal geacteerd maar dit was super net mr T you think this is fake slammm

haha wat een opgefokt ventje

rocky tegen een worstelaar! :D die scene was wel vet... oh sorry ik dwaal af..,

ja hij komt mij nog wel een keer tegen die aap :mad:

hahaha meesterlijk, stomme journalisten met hun vragen, tis eerder andersom die journalist is eens de verkeerde tegengekomen.

Wrestlling is fake....zelfde als je zegt: hey jongens de aarde is niet plat....

hahaha master, het stomste wat je tegen een worstelaar kan zeggen is dat worstelen nep is. Terecht dat hij een paar flinke kletsen krijgt.

DBC01 zei:
Wrestlling is fake....zelfde als je zegt: hey jongens de aarde is niet plat....

:roflol: ik had jou niet zo kortzichtig verwacht DBC. Tuurlijk, vantevoren wordt er bepaald wie er gaat winnen, maar dat maakt het nog niet nep. De absolute top van de wereld op atletisch gebied zit in de show worstelwereld. Mensen kennen WWE (vroeger WWF) alleen van Hulk Hogan en consorten, die het overduidelijk nep maakten. Wrestling has changed. Tegenwoordig zijn de matches 10 keer sneller en 100 keer harder.

check die link van mij maar eens over die ecw daar was laatst nog een docu over

Ik stel voor, dat iedereen, die zegt, dat WWE en aanverwanten nep zijn, eens een keertje een partijtje meeworstelen met die gasten. Er zit uiteraard veel show bij, maar het is niet allemaal nep. Ik weet 100% zeker, dat niemand het hier vol houdt.

was laatst een docu op sbs6 over worstelen.

ik vind het maar niks dat neppe gedoe.

helemaal triest dan mma-legend frank shemrock nu ook in de wwe mee doet.

Loo zei:
was laatst een docu op sbs6 over worstelen.

ik vind het maar niks dat neppe gedoe.

helemaal triest dan mma-legend frank shemrock nu ook in de wwe mee doet.

Kijk, dat bedoel ik. Frank Shamrock heeft zo'n 10 jaar!! geleden meegedaan in de WWE. Deze docu's zijn allemaal oud en achterhaald.

The Rock zei:
Kijk, dat bedoel ik. Frank Shamrock heeft zo'n 10 jaar!! geleden meegedaan in de WWE. Deze docu's zijn allemaal oud en achterhaald.

klopt was een oude docu, the rock deed toen nog mee.

hoe dan ook, ik vind de show eromheen wel wijs, maar eigenlijk slaat dat worstelen helemaal nergens op.

Loo zei:
klopt was een oude docu, the rock deed toen nog mee.

hoe dan ook, ik vind de show eromheen wel wijs, maar eigenlijk slaat dat worstelen helemaal nergens op.

Waarom slaat het dan nergens op vind je? Het enige wat nep is, is dat de winnaar vantevoren al bepaald is. Kijk, ze zullen je armen en benen niet echt breken, maar het is al zovaak gebeurt dat worstelaars na matches naar het ziekenhuis moeten, en dan hebben ze geluk als ze er met 20 hechtingen vanaf komen. Ik probeer je niet over te halen om het tof/cool/mooi whatever te vinden ofzo, maar geef het in ieder geval een eerlijke kans.

Ikzelf hou gewoon van het fysieke aspect van worstelen. De intensiteit en het vakmanschap in de ring vind ik echt fantastisch.

Terug
Naar boven