Fitness Seller

Wrestling is fake

The Rock zei:
Waarom slaat het dan nergens op vind je? Het enige wat nep is, is dat de winnaar vantevoren al bepaald is. Kijk, ze zullen je armen en benen niet echt breken, maar het is al zovaak gebeurt dat worstelaars na matches naar het ziekenhuis moeten, en dan hebben ze geluk als ze er met 20 hechtingen vanaf komen. Ik probeer je niet over te halen om het tof/cool/mooi whatever te vinden ofzo, maar geef het in ieder geval een eerlijke kans.

Ikzelf hou gewoon van het fysieke aspect van worstelen. De intensiteit en het vakmanschap in de ring vind ik echt fantastisch.

dat is al nep genoeg.

voor de rest zal ik je een geheimpje verklappen; als al die trappen en klappen (met diverse voorwerpen ook) 100 % echt waren, dan lagen de hersenen in de ring, dus ook dat is zo fake is wat.

maargoed ik kan me voorstellen dan mensen geilen op de show, maar doe mij maar the real deal.

Loo zei:
dat is al nep genoeg.

voor de rest zal ik je een geheimpje verklappen; als al die trappen en klappen (met diverse voorwerpen ook) 100 % echt waren, dan lagen de hersenen in de ring, dus ook dat is zo fake is wat.

maargoed ik kan me voorstellen dan mensen geilen op de show, maar doe mij maar the real deal.

De stoelen waarmee wordt geslagen zijn 100% echt.

Alle stoten/schoppen niet, er wordt wel echt geraakt, maar ze houden inderdaad in. Maar bij wrestling gaat het niet om het stoten/trappen, dat is maar 1 aspect. Het gaat meer om echt de worpen/moves e.d. waar de worstelaars met veel kracht keihard in de mat gedreven worden. En nee, de mat is niet zo zacht als een kussen/trampoline. Ik heb het weleens gezien, mensen die de naar een worstelschool gingen. Op de eerste dag leer je zo plat mogelijk op je rug te vallen. Na 10 keer stonden ze niet meer op, en de volgende dag konden ze bijna niet meer bewegen.

Het is niet voor niks dan vele worstelaars elke dag pijnstillers nemen en soms naar ergere drugs grijpen om de dag door te komen. De legende Roddy Piper heeft onlangs in een docu verklaart dat tijdens zijn tijd (20 jaar geleden) 90% van de worstelaars aan de coke/heroine/pijnstillers/drank etc. zat om alleen maar de dag te kunnen doorkomen zonder de pijn.

Hoe hard het er ook aan toegaat, (en het gaat er hard aan toe): Als uitslagen van tevoren worden bepaald is het NEPPPPP.

Hoe hard er ook gebeukt wordt.

DBC01 zei:
Hoe hard het er ook aan toegaat, (en het gaat er hard aan toe): Als uitslagen van tevoren worden bepaald is het NEPPPPP.

:roflol: Aan zo'n kortzichtige reactie ga ik mijn tijd niet eens verspillen.

Meh, nep or whatever...tis gewoon lekker om naar te kijken:D

Ik heb even een TNA match ge-upload. Voor alle worstelfans, deze moet je zien, en voor alle niet worstelfans: Download deze match en geef het een eerlijke kans.

[Link niet meer beschikbaar]

Helemaal eensch met The Rock. Het sportieve aspect is gewoon goed, en wat wil je nog meer als enorme gespierde mannen, die zich badend in het zweet omstrengelen!

Daarbij zijn sommige moves echt te mooi! En die komen zeker wel hard aan.

Even je filmpje downloaden Rock.

Kan je nu even geen karma geven, moet het verdelen:thumbs:

The Rock zei:
Ik heb even een TNA match ge-upload. Voor alle worstelfans, deze moet je zien, en voor alle niet worstelfans: Download deze match en geef het een eerlijke kans.

WTF elke keer typ ik in wat er in dat balkje staat(die letters en cijfers) en elke keer is hij zogenaamd fout. Dan typ ik het voor de 5e keer staat er "you have reached the maximum amount of downloads"

Maar ik wil hem hebben! Kan je hem niet ergens anders uploaden:o

The Rock zei:
Kijk, dat bedoel ik. Frank Shamrock heeft zo'n 10 jaar!! geleden meegedaan in de WWE. Deze docu's zijn allemaal oud en achterhaald.

Frank Shamrock heeft nooit meegedaan aan dat circus. Zijn broer Ken wel.

DBC01 zei:

Toch vreemd van iemand, die constant roept; "It's all about entertainment".;) :D

The Rock zei:

Sorry ik vind MME of whatever wel tof, maar dit is echt fake troep. Te veel acteerwerk, te weinig vette moves(uitgezet naar 5 minuten irritatie) Neem bijvoorbeeld alleen al dat AJ Styles neer wat geschopt door CD en SJ tegelijk, die linkse dude raakt hem niet eens, en toch valt hij op die manier.

k*tFILMPJE!

pk zei:
Sorry ik vind MME of whatever wel tof, maar dit is echt fake troep. Te veel acteerwerk, te weinig vette moves(uitgezet naar 5 minuten irritatie) Neem bijvoorbeeld alleen al dat AJ Styles neer wat geschopt door CD en SJ tegelijk, die linkse dude raakt hem niet eens, en toch valt hij op die manier.

k*tFILMPJE!

:roflol: je hebt hem na 5 minuten uitgezet na irritatie. Geef het een eerlijke kans en kijk de match af. De match duurt 25 minuten en kan dus niet vanaf minuut 1 100% gaan. En wat is MME?

@Mans: je hebt gelijk, was ff in de war.

The Rock zei:
:roflol: je hebt hem na 5 minuten uitgezet na irritatie. Geef het een eerlijke kans en kijk de match af. De match duurt 25 minuten en kan dus niet vanaf minuut 1 100% gaan. En wat is MME?

@Mans: je hebt gelijk, was ff in de war.
MMA dan, weet ik veel. WWE kan ook nog:P allemaal 1 pot nat:P
Heb hem verder ook nog gekeken. En vind de outcome echt cheap. Daarnaast is dit gewoon echt zooooo'n fake match, dat is gewoon irritant. Sorry maar dit vind ik echt niets terwijl ik er opzich wel van hou.

pfff nog een discussie over hoe echt het is?
het is dus nep, Alles is ingestudeerd...maar het gaat wel hard, 1ding wat zeker is.
hou je er niet van, vind je het gay of wat dan ook dan kijk je er niet na. maar 90% hier kijken naar films...die zijn toch ook nep, ingestudeerd etc etc. waarom kraak je dan niet een film af dat alle acties "nep" zijn....ja tuuuurlijk zeg je dan.
zo is het bij wrestling ook, het gaat niet om dat het nep is het gaat om de show...en hou je niet van die show is het niks voor jou maar ik zal altijd een wrestlingfan blijven. Zoals een film spannend kan zijn kan zelfs een wrestlingmatch voor mij spannend zijn, en leuk om na te kijken

worstelen is debiel maar een klap met de vlakke hand komt wel erg hard aan .

bijna zo hard als een vuist

vind het altijd wel grappig om te zien dat iedereen hier op het forum zich zo irriteerd aan de vooroordelen van onze sport. maar dan tegelijkertijd, als je veel leest dan zie ik dat jullie de grootste vooroordelen voor alles wat niet bodybuilding is hebben. jullie lachen vaak naar mensen die ons vooroordelen maar de mensen die bijvoorbeeld veel van worstelen weten kijken op net z'n manier naar jullie nu als dat jullie naar breezah's kijken :D

Terug
Naar boven