- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Straks eens kijken in de gym. Anders doe ik dat zacht padje die ik heb + idd mss yogamat ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks eens kijken in de gym. Anders doe ik dat zacht padje die ik heb + idd mss yogamat ofzo
![]()
![]()
Balans brak, kan door dat kussen niet goed zien wat de centerpoint is van de bar, waardoor de eerste rep wat moeilijker ging.
110kg op 70.5kg bw = 88.20183611280612 dots
Om 5u uit bed gerold om nog eens een poging te gaan doen. 🥹
![]()
163.25 dots
![]()
163.25 dots

Was één van m'n laatste setjes en m'n heupen lagen ondertussen al open (zag opeens een bloedvlek op m'n legging doorkomen lol), wou er blijkbaar snel van af zijn want het begon serieus zeer te doen

![]()
163.25 dots
Was één van m'n laatste setjes en m'n heupen lagen ondertussen al open (zag opeens een bloedvlek op m'n legging doorkomen lol), wou er blijkbaar snel van af zijn want het begon serieus zeer te doen
150 ging wel nog wat rustiger.
Zwaar leven indeedTot bloedens toe!
Het leven van een fitgirl (in deze context een compliment) gaat niet over rozen.

Zwaar leven indeed
My hips are crying.
Nu is m'n energie echt op voor vandaag
Ik wil niet zeggen dat het kathleen zelf is… maaaaarrrrr
De moderators, zoals bij alle challenges (?)
Oke. Sterke hip thrusts hoor.

Straks wint @Kathlinoo ook nog die pot whey. Heeft vast veel geoefend met voorkennis.Ik wil niet zeggen dat het kathleen zelf is… maaaaarrrrr

Moest ik winnen (maar betwijfel het) krijg jij m'n pot wel.Straks wint @Kathlinoo ook nog die pot whey. Heeft vast veel geoefend met voorkennis.![]()
Lief van je, maar je hebt m zelf toch gewoon verdiend als je wint.Moest ik winnen (maar betwijfel het) krijg jij m'n pot wel.
Meneer Strongman heeft al eentje gehad 👀
Is er wel een vegan versie? 😊Lief van je, maar je hebt m zelf toch gewoon verdiend als je wint.