code blue
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whahah jankerd!
maar goed om mijn quote te onderbouwen,
zn middel is bijna breder dan zijn latts,
op foto 1 zijn zn benen magertjes
het totaal plaatje vind ik niet mooi!
Enne miss ook wel handig om een gast (mijzelf) die 2/3x per weekt een beetje traint niet te vergelijken met een juicende dude die zijn hele leven er op aan past?!Is namelijk niet echt een reeele en juiste vergelijking!
whahah jankerd!
maar goed om mijn quote te onderbouwen,
zn middel is bijna breder dan zijn latts,
op foto 1 zijn zn benen magertjes
het totaal plaatje vind ik niet mooi!
Enne miss ook wel handig om een gast (mijzelf) die 2/3x per weekt een beetje traint niet te vergelijken met een juicende dude die zijn hele leven er op aan past?!Is namelijk niet echt een reeele en juiste vergelijking!
haha fokkin dikke drol,net of moet je een kip zijn om te weten hoe een ei smaakt!
![]()
omdat jij er weinig van bakt en zo'n opmerking maakt over iemand die op een hoge niveau draait,komt lomp over.
Hoe kan je nou op foto 1 zijn benen beoordelen?heb je die andere fotos gezien??oke, je vind hem niet mooi maar jouw opmerking was wel overdreven zeg!!
---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------
en vertaal dit ff voor me!!

turd!misschien train ik niet voor een smal middeltje?gast wie ben jij dan om iets over hem te zeggen ... je middel is zelf te groot je vet percentage is een kleine 12% te hoog , meer gaan trainen minder bashen
omdat jij er weinig van bakt en zo'n opmerking maakt over iemand die op een hoge niveau draait,komt lomp over.
Hoe kan je nou op foto 1 zijn benen beoordelen?heb je die andere fotos gezien??oke, je vind hem niet mooi maar jouw opmerking was wel overdreven zeg!!
---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------
en vertaal dit ff voor me!!
Ik dacht nou wel alles gezien te hebben maar dit slaat alles!!

turd!misschien train ik niet voor een smal middeltje?