MuscleMeat

Review WTF Pump'd - ALRI

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Nitric OxideWat is de werking van dit supplement volgens de producent? What Can You Expect From WTF Pump’d™?

* Servere Pumps and Vascularity
* Superior and Rapid Recovery
* Focus and Attitude

Get more out of your training than you put into it! WTF Pump’d™ from ALR Industries is a product that lets you know it is working 30 minutes after you drink it.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? lekker, smaakt naar limonade, verassende smaak.Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoopWaar heb je het supplement gekocht? The Naturel Health Company BREDAWelke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Wat heb je voor dit supplement betaald? 45 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Mijn review:
Dit spul gaf mij echt een enorme pomp! Ik merkte dat mijn spieren volliepen, een hartslag in m'n nek van mijn slagader, sneller warm getrained. Dit spul geeft mij erg veel zin om te gaan trainen.

Geeft een lekkere rush, goede pomp, ik ga er erg hard op. Ik neem dit spul voor mijn trainen en dan tijdens mij training Size-ON van Gaspari Nutrition voor herstel.

Superpump 250 is een vergelijkbaar product, echter heb je daar uiteindelijk 3 scheppen voor nodig dat je iets voelt. Bij dit product 1 scoop, en ik ben voorzien.

After-all, lekker product om voor je training in te nemen, je zwelt er goed van op, en dat geeft weer een goede gezicht. Zoals ze bij ALRI zeggen:

"Make a Scene When You Train".

Bodybuilding.com - ALRI WTF Pump'd - Pre Training Matrix On sale now!

voor meer info :)

WTF_pumpd.jpg

hej
ik heb hem ook gehaald
wat is de gebruiks aanwijzing?
ik ook een klein wit zakje bij gekregen, wat moet ik daar mee ?

alvast bedankt!

dat klein wit zakje is om je poeder droog te houden...
Niet opdrinken dus :P

Vind het een goed supl. maar blijft al bij al maar een supl. hé.
-Bij 1scoop merk ik niks
-2scoops dan merk ik goeie pump en zin om te trainen
-3scoops op het laatste van de pot enkele malen genomen,
Maw. ideaal om heavy te gaan serieuze pump&motiverent!

Vind dit supl. wel zkr een aanrader.. .
ik Neem het wel op nuchtere maag.

En nu DE vraag:P,

Wat hebben jullie er van overgehouden toen de pot op was?

Vind dit wel een goed product.
Mooi sterke pomp, kleine kracht toename. Betere pomp dan NO-explode.
Maar tegen dat de pot op was had ik de indruk dat het niet meer zo extreem werkte. Bij No had ik dit niet.

Nadeel van mij:
echt moeilijk binnen te krijgen en moeilijk op te lossen. (voor mij gore smaak)
en heb de indruk dat ik slecht slaap hierdoor. (ik neem het om 16:30u)

Anders een aanrader.

Ik vond het lekker , het smaakte net naar een vloebaar snoepje . Ik meng het met een vol glas water , is dat okey ? ( men engels is niet zo best , er staat op ( 1scoop with 8-12 fluid ounces)
Ik kreeg er beduidend meer kracht van en een brute pomp idd , mijn spieren zagen er droger uit .

Laatst bewerkt:
Ik zoek deze product maar ik kan het nergens vinden
kan iemand me een link sturen?

lekker fris met goede werking

Terug
Naar boven