Fitness Seller

Review WTF Pump'd - ALRI

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Nitric OxideWat is de werking van dit supplement volgens de producent? What Can You Expect From WTF Pump’d™?

* Servere Pumps and Vascularity
* Superior and Rapid Recovery
* Focus and Attitude

Get more out of your training than you put into it! WTF Pump’d™ from ALR Industries is a product that lets you know it is working 30 minutes after you drink it.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? lekker, smaakt naar limonade, verassende smaak.Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoopWaar heb je het supplement gekocht? The Naturel Health Company BREDAWelke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Wat heb je voor dit supplement betaald? 45 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Mijn review:
Dit spul gaf mij echt een enorme pomp! Ik merkte dat mijn spieren volliepen, een hartslag in m'n nek van mijn slagader, sneller warm getrained. Dit spul geeft mij erg veel zin om te gaan trainen.

Geeft een lekkere rush, goede pomp, ik ga er erg hard op. Ik neem dit spul voor mijn trainen en dan tijdens mij training Size-ON van Gaspari Nutrition voor herstel.

Superpump 250 is een vergelijkbaar product, echter heb je daar uiteindelijk 3 scheppen voor nodig dat je iets voelt. Bij dit product 1 scoop, en ik ben voorzien.

After-all, lekker product om voor je training in te nemen, je zwelt er goed van op, en dat geeft weer een goede gezicht. Zoals ze bij ALRI zeggen:

"Make a Scene When You Train".

Bodybuilding.com - ALRI WTF Pump'd - Pre Training Matrix On sale now!

voor meer info :)

WTF_pumpd.jpg

Heb vorige week mn pot verkregen..!ga het maar next week gebruiken,vraag hierover.
Bij de superpump250 van Gaspari gebruikt mn de combinatie van Sizo On.
Met de WTF is het btr hem mss ook te combineren met andrs een cratine mono..?(gezien Size On ook een crea. produkt is)
Zoja wat zouden jullie zelf voorstellen wanneer en derglijk de crea. in te nemen als ik 3maal
per week na de gym ga. Ma.,Wo,&vrij.

Grtz

wtf pump'd als stand-alone is prima...

sp250 gaat het verzuren niet tegen, vandaar o.a. de size on.. wtf pump'd doet dat al als alleenstaand product ÉN er zit al crea in ;)

Kan het kwaad komende maandag te beginnen aan de WTF denk je..?
Eb nu maandag het laatste zakje van de Animal M-Stak genomen.
of moet ik er best 3weken tussn laten...?

2weken geleden de vrij. keer goe door gesquat eb verschoten van mn zelf 6xmaal 11Okg
Nie mis mis vinnek,nog 1week easy doen&dan nog es Hard :-)

van welke nederlandse site is het goedkoopst te bestellen?

nope, gewoon nemen. doe ik zelf zo vaak. soms stack ik zelfs dingen met de m-stak :D kan dus geen kwaad.

2weken geleden de vrij. keer goe door gesquat eb verschoten van mn zelf 6xmaal 11Okg

zeker niet mis :thumb:

Kun je het misschien in het Nederlands formuleren. Weet niet welke taal dit is. No offence maar let even op je spelling.

Kan je WTF vergeljken met Horse Power van ultimate nutrition?
Welke is de beste?

Mijn stukje uit supp revieuw lijst:
"WTF pumped is een product dat opzich wel doet wat het aangeeft te doen. Echter niet in bijzonder grote mate.
In vergelijking met nox pump of superpump, is de krachttoename veel kleiner. De pomp is redelijk en houdt wel redelijk lang aan..maar ook die vond ik niet bijzonder.
De smaak is verfrissend. Een beetje als een vitamine c bruis tablet. Al met al een prima product, maar het had op mij niet dezelfde werking als andere pre workout boosters."
Een 8..

Mijn stukje uit supp revieuw lijst:
"WTF pumped is een product dat opzich wel doet wat het aangeeft te doen. Echter niet in bijzonder grote mate.
In vergelijking met nox pump of superpump, is de krachttoename veel kleiner. De pomp is redelijk en houdt wel redelijk lang aan..maar ook die vond ik niet bijzonder.
De smaak is verfrissend. Een beetje als een vitamine c bruis tablet. Al met al een prima product, maar het had op mij niet dezelfde werking als andere pre workout boosters."
Een 8..

Had je 2 scoops genomen?:p

Nee. Gewoon de normale dosering. Ik bedoel, dan kan ik van alles wel een grotere hoeveelheid gebruiken om meer effect te krijgen.

Nee. Gewoon de normale dosering. Ik bedoel, dan kan ik van alles wel een grotere hoeveelheid gebruiken om meer effect te krijgen.

mee eens. ikzelf heb ook wel eens 2 scoops genomen. tuurlijk is de werking dan meer. vooral de energy flow heb ik het dan over.

maar zelfs met 1 scoop ben ik meer dan tevreden. de pomp is dan al enorm bij mij :) en daar gaat het mij hoofdzakelijk om.

Ben sins gisteren ook begonnen met WTF en het bevald goed. Ik vind hem beter werken als superpump want daar merkte ik niks van. Gister al super zwaar getraint en vandaag weer het zelfde liedje. Hopelijk gaat dat morgen ook zo. Het geeft me ook meer kracht.
Bij mij viel de pomp best tegen als ik het weer vergelijk met no-explode.

Ben sins gisteren ook begonnen met WTF en het bevald goed. Ik vind hem beter werken als superpump want daar merkte ik niks van. Gister al super zwaar getraint en vandaag weer het zelfde liedje. Hopelijk gaat dat morgen ook zo. Het geeft me ook meer kracht.
Bij mij viel de pomp best tegen als ik het weer vergelijk met no-explode.

dat is vreemd.. de pomp vind ik juist ****ing gruwelijk en niet te vergelijken met elk ander soort supplement.

Ik krijg er wel een pomp van maar minder dan no-explode. Misschien licht het aan de dosering want bij wtf pak ik maar 1 schep en bij no-explode zat ik op 3 scheppen. Qua intensiteit zal de training het zelfde zijn of zelfs beter.

Ik had ook altijd monster pomps :P

Ben aan het denken om deze ook eens te gaan testen...

Kun je hier een beetje mee slapen (in vergelijking met Noxpump, RPM, Supercharge, etc)?

Als ik die nml rond 17.00 neem kom ik s'avonds echt maar moeizaam (lees pas tegen een uur of 1 half 2) in slaap.

Terug
Naar boven