MuscleMeat

wtf, shrink effect op creapure creatine?

NellyNook

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Hallo,

Ik gebruik sinds 2 weken creapure creatine mono, ik drink 2-4 liter water per dag, maar blijf maar pissen en ik ben zelfs afgevallen, vooral mijn schouders lijken minder vol. iemand anders ervaring met deze creatine? gebruik al jaren crea maar heb dit nog nooit meegemaakt. ( verder niks veranderd in dieet) Snap dat dit raar klinkt maar toch ervaar ik het zo. suggesties?

Mvg, Nelly.:cool:

Misschien heb je fake creapure. Probeer dat dere celltech eens

• Topic Starter Topic Starter
Lol vinnie, nee dankje. :P

Lol, iedereen plakt voortaan creapure label op z'n pot

Hallo,

Ik gebruik sinds 2 weken creapure creatine mono, ik drink 2-4 liter water per dag, maar blijf maar pissen en ik ben zelfs afgevallen, vooral mijn schouders lijken minder vol. iemand anders ervaring met deze creatine? gebruik al jaren crea maar heb dit nog nooit meegemaakt. ( verder niks veranderd in dieet) Snap dat dit raar klinkt maar toch ervaar ik het zo. suggesties?

Mvg, Nelly.:cool:

Welke creatine heb je?

Ik heb gewoon het huismerk van bodyenfitshop, Ik wist niet of ik dat hier kon vermelden vandaar. Maargoed, tot nu toe weinig tot niks van gemerkt, Loading phase heb ik niet gedaan. ik pak gewoon 5gram per dag, als ik ga loaden krijg ik ''normaal gesproken'' een erge bloat. Voel me ook erg moe ervan. Thanks bij voorbaat.

Afvallen komt echt niet door de creatine. Zou eerst eens kijken of je voeding wel in orde is ipv creatine als oorzaak zien

Zoals ik al zei er is niks veranderd behalve dat ik begonnen ben met die pot creatine. Daarom vind ik het dus zo raar. In ieder geval , bedankt voor de bijdrage. ik zal wel gewoon een andere pot kopen en proberen of het beter gaat. Thanks.

Vreemd verhaal, er is dus iets waardoor je lichaam minder vocht vasthoud.

Ik zou toch eens nagaan of er echt geen andere verandering is je eet/leef patroon is.

Hmm, ik zal je vertellen welke supplementen ik slik misschien kan je de fout eruit halen. L-tyrosine , Potassium Citrate, BCAA's , GABA ( soms voor slapen) , Creatine , Protein shake (green protein van bodyenfit,ben allergisch voor gluten en lactose)

Ik weet dat potassium kan zorgen dat je lichaam minder vocht vast houd maar kan me echt niet voorstellen dat het hiervan komt, wat ik per dag slik staat gelijk aan misschien 3 a 4 bananen. ( in bananen zit veel potassium)

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik de eerste 2 dagen 10gram per dag had genomen en toen voelde ik me wel enorm opgeblazen maar dat is denk ik gewoon fluid retention ( onder de huid), heb altijd snel last van vocht vasthouden ook als ik medicijnen slik, ziek ben, noem maar op. Dus daarom neem ik gewoon 5 gram per dag zou genoeg moeten zijn.
Ik haat dat opgezwollen gevoel.

Edit: Net het een en ander gelezen over fluid retention en potassium , potassium word zelfs vaak voorgeschreven als je last hebt van vocht vasthouden. misschien eens proberen de potassium te schrappen? Lijkt me dus dat creatine en een teveel aan potassium het tegenovergestelde van elkaar doen. interesting. Als creatine fluid in de cellen van je spieren duwt en potassium zorgt ervoor dat je droger word dan schiet dat inderdaad niet op. Als iemand meer weet hierover zou ik graag horen, heb het ook maar van google gepleurd.

Nelly.

Laatst bewerkt:
creatine helpt bij sommige amper

Je zou ook ipv kalium minderen natrium inname kunnen verhogen.

Verders zoekt je lichaam altijd een balans wat betekend dat zodra je minder kalium neemt je lichaam automatisch begint met natrium lozen waardoor je netto dus niets opschiet.

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

creatine helpt bij sommige amper

Klopt, maar heb je de oorspronkelijke vraag gelezen

Terug
Naar boven