XXL Nutrition

WW2 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Er is een biografie over hem geschreven → Hermann Ehrhardt: The Man Hitler Wasn't


The Birth of the Nazis is ook een aanrader

1666736193256.png
 
Laatst bewerkt:

I find it astonishing that they had enough respect and good sense to not march through the Arc de triomphe, but rather go around it.

Ondertussen hebben ze een soeverein land aangevallen en bezet :lol:


 
De Fransozen zijn heilig. Ze zouden op Mount Rushmore gehakt moeten worden.
 
Hypocriet ben je. Volgens mij kan ik nog wel wat terug vinden dat jij dat ook verschrikkelijk vindt. (topic groot nederland etc)
 
België is een land dat nooit had mogen bestaan. In betere tijden waren we onderdeel van Pruissen geworden.
De verfransing van de Westhoek :mad:
We blijven heel lang bezig als we ons nog steeds met dat soort aangelegden bezig (moeten) houden. Brussel voor mij is Vlaams. Al spreekt er amper iemand Nederlands. Laat staan dat je er veel etnische Vlaming ziet.
 
Laatst bewerkt:
Jij had ook nooit mogen ontstaan. Als dikkopje was je vast een onderdeel van Pruissen geworden.
 
We blijven ook heel lang bezig als we onze met dat soort aangelegden moeten bezig houden. Brussel voor mij is Vlaams, al spreekt er amper iemand Nederlands. Laat staan dat je er veel etnische Vlaming ziet.
Als ik er ben dan is het een grote zwartjoekelmassa of je hoort iek sprek eel slekt ne-der-lans
 
De verfransing van de Westhoek :mad:
Met dank aan de Vrede van Utrecht (1713). (?)

Westhoek_map-en.svg.jpg


Zeeuws-Vlaanderen moest eigenlijk ook deel uitmaken van Vlaanderen tijdens minstens twee verschillende episodes. 't Zal je niet verwonderen dat de Afrikaanse Beul II het wou annexeren.

photomania-ab2efeb76b41feed30854d24ca5dc97e (1).jpg


tymboo zal ons nu vakkundig uitleggen in de vorm van een e-lezing hoe de vork aan de steel zat. Ik ben één en al oor.​
 
Jij had ook nooit mogen ontstaan. Als dikkopje was je vast een onderdeel van Pruissen geworden.
Ik was glorieus ten onder gegaan tegen een externe vijand. Uiteraard, nadat ik er nog een paar dozijn met mij meesleurde. Een paar dozijn kippen, uiteraard. Want ik zou in de achterhoede als kok gediend hebben.
 
Met dank aan de Vrede van Utrecht (1713). (?)

Bekijk bijlage 571891

Zeeuws-Vlaanderen moest eigenlijk ook deel uitmaken van Vlaanderen tijdens minstens twee verschillende episodes. 't Zal je niet verwonderen dat de Afrikaanse Beul II het wou annexeren.

Bekijk bijlage 571892

tymboo zal ons nu vakkundig uitleggen in de vorm van een e-lezing hoe de vork aan de steel zat. Ik ben één en al oor.​

Wil je in t frans of in t nederlands een draai om je oren
 
Heb je nooit gedacht aan podcasts?
 
Back
Naar boven