AndroidHealthClinic

Sticky WW2

ANWE00219000001.jpg

De week erna was er Operatie Bagration. De grootste pandoering van WWII. :o

Laatst bewerkt:
Ben blij dat ze hier geen Fraktur hadden. Ik vind het erg vervelend lezen

Anton Mussert, die naar verluidt aan de Maliebaan op z'n dikke kont bleef zitten, heeft me nooit kunnen interesseren. Een schertsfiguur van een partij die voor 1940 totaal niet relevant was. Los van wat kabaal dat ze hier en daar maakten. De sneer die Himmler uitdeelde nadat Feldmeijer sneuvelde spreekt boekdelen.
Anton Mussert, die naar verluidt aan de Maliebaan op z'n dikke kont daar zitten, heeft me nooit kunnen interesseren. Een schertsfiguur van een partij die voor 1940 totaal niet relevant was. Los van het kabaal dat ze hier en daar maakten.
Alhoewel...

Het was toch zijn schuld dat mijn vader NSBer werd. Het was toch zijn schuld... die duizenden jonge jongens... in de god***domme... naar de godverdommenis gingen... Dat was 'houzee' dit en 'houzee' dat en fuhrer dit... en Heil Hitler en heel de reutemeteut

Laatst bewerkt:
Als je trouwt met de zus van je moeder ben je sowieso niet goed snik

Ergste was dat ze 18 jaar ouder is dan Mus. 😱

Laatst bewerkt:
Deed hij helemaal niks in ww2?

Voor zover ik weet niet. Na de oorlog leek hij vast een relikwie uit een andere wereld.

Boeren in Oostenrijk wat ik lees

Van het vereren van Hitler naar Peter Kraus. :)

.

De Amerikanen waren als eerste in Pilsen. Als ze niet gelyncht werden door de lokale populatie of werden uitgeleverd aan de Sovjets hebben de mensen in de video het wellicht gered.

Ik heb deel 1 voor mijn vader gekocht.

Terug
Naar boven