XXL Nutrition

Www.sledge-hammer.com

Dat is toch een site die PH's verkoopt?
papi papi, papi chulo

niet kopen die zaak klopt niet heb er slechte verhalen over gehoord.

dat is die zaak die produckten verkoopt waar allemaal dianbol in zat. en dan zeggen dat prohormonen gewedlgi zijn.

Enigste aantrekkelijke dat ik zag was n zak eiwit 750gr voor 9.99$

De rest geloof ik niet in...maat van me had ook s exact zo'n potje 'primo' en heeft er nix van gemerkt.

Wel eens een pakketje METAD-17-diol gekocht. Netjes afgeleverd en niks mis mee. Flink verbeterd na 3 kuurtjes, bleek achteraf ook dat er dianabol inzat, misschien had dat er iets mee te maken ???

Proteinepoeders e.d. ook gezien, erg goedkoop... Maar vanwege verzendkosten moet je wel een hoop in een keer bestellen om het rendabel te houden. En als je de prijzen dan vergelijkt met bv 5 kg emmers (+- 90 euro) dan scheelt het ook weer niet zoveel in prijs, en die emmers worden gratis thuisbezorgt!

Ik vind het maar een rare site. Het lijkt op het eerste gezicht een supplementenverkoper, maar als je vervolgens wat beter leest wat ze nu eigenlijk verkopen dan hebben ze het over parabolan, winstrol en orale deca??? Ik vind het maar vreemd, het is kennelijk een site die zelfgeproduceerde a.s verkoopt ofzo?????

ze gebruiken de namen van bekende anabolen om te verkopen zijn zongenaamde suplementen meestal wel vervuild met d

Ik hoef er nix van in elk geval, k ga liever voor real slaolie :D

ik zou er ook niet bestellen. supps met namen die je aan a.s. laten denken vertrouw ik ook niet. Ze hebben hier een prachtig nederlands woordt voor: volksverlakkerij....

ze gebruiken gewoon een bekende naam dan denkt gelijk iedereen van je word hier groot van. leek me ook intresant in het begin tot je er meer van af weet.

yep, ik kan het ook niet meer horen of zien. supps met namen als testotriaboll enzovoort. pffff. en als je ziet wat dat soort vage supps allemaal kosten......
nee, ik houdt het qua supps voorlopig op creatine, whey en multivit. tabs.

misschien ga ik nog een keer weer cordyceps sinensis uitproberen, dat kost toch geen drol.

Terug
Naar boven