Fitness Seller

Review X-tend BCAA - Scivation

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? ⇒Spierherstel verbeteren
    ⇒Remt spierafbraak en de afgifte van het spierafbrekende Cortisol
    ⇒Vermijd vermoeidheid
    ⇒Grotere opname van spieropbouwende aminozuren in de spieren
    ⇒Versterkt je immuunsysteem
    ⇒Grotere bloed toevoer naar de spieren
    ⇒Verbetert de zuurstof opname in de spieren
    ⇒Positieve invloed op Groeihormoon afgifte
    ⇒Elimineert melkzuur en andere afbraak producten uit het lichaam
    ⇒Geweldige pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ga voor 8 weken ( zit in week 2 )
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 scoops per dag +- 20 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis schakebeker,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nee
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Jazeker, ik kocht eerst dit supplement in the UK. Ik ben dan ook erg blij dat deze nu in NL te verkrijgen is.

Mijn review:
Ik heb altijd al een liefde/haat verhouding gehad met aminozuursupplementen. Ik gebruikte vroeger volgens de dave draper methoden z'n 25 aminocaps per dag . Ik verdeelde deze dan over 5 doseringen en elk met een stuk fruit. De resulaten waren super, maar het slikken van 25 caps werd na lange tijd wel vervelend.

Vervolgens overgestapt op verschillende poeders. Helaas waren de meeste BCAA poeders echt te ranzig! Mijn ergste was nog wel de citroen van MCG, ofzo. t*ring, dat deed gewoon zeer aan mijn ogen.

Na veel lezen kwam ik uit op de artikelsectie van Layne Norton bij bodybuilding.com . Ik begon zijn manier van BCAA gebruik te combineren met mijn eigen trainingen. Ik moet zeggen dat zijn visie erop er heel interessant uitzag en ik besloot om mijn eerste pot te bestellen. Ik gebruikte deze voor mijn eerste wedstrijd en ik was meer dan tevreden. Wat een geil spul was dat!

Precontest geeft je altijd een beste periode om dit soort dingen te testen. Je lichaam is in een soort 'hyper' state, waardoor je de kleinste veranderingen al snel opmerkt. Door het toevoegen van x-tend ( 20 gram tijdens de trainingen ) , herstelde ik veel sneller in de laatste 5 weken van mijn voorbereidingen. Dit was echt zoveel beter dan al die caps van Anabolic Nature.

Ik ben nu met mijn derde pot bezig en ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend gemist heb. De energie, hersteltijd en het weerstandsniveau doen het altijd goed wanneer ik hoog in mijn BCAA zit.

Voor de echte hardcore trainers is Xtend een musthave in een goed cutdieet. Voor de bulkers een mooie extra. :)

http://www.bodyenfitshop.nl/Scivation-PrimaForce/1574-XTEND.html

xtend-scivation-2.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Sorry ik bedoelde Megagrow :$

Samenstelling per dosering van 50gram:

Energie: 176 kcal
Eiwit: 9,85 g
Koolhydraten: 33,3 g
Vet: 0 g

Creatine: 7,5 g
L-Glutamine: 3 g
Taurine: 1,5 g

BCAA's
L-Valine: 105 mg
L-Isoleucine: 180 mg
L-Leucine: 115 mg

Natrium: 95 mg
Kalium: 90 mg
Magnesium: 70 mg *(23%)
Vitamine C: 75 mg *(125%)
Vitamine E: 12,5 mg *(125%)
Vitamine B1: 1,75 mg *(125%)
Vitamine B2: 2 mg *(125%)
Vitamine B3: 22,5 mg *(125%)
Vitamine B5: 7,5 mg *(125%)
Vitamine B12: 1,25 ¦Ìg *(125%)
Foliumzuur: 0,25 mg *(125%)
Biotine: 0,19 mg *(125%)
* = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid.

X-tend voor/tijdens het trainen en na het trainen Mega Grow, gaat prima :thumb:

Ja hoor, lijkt mij prima te combineren. Eerder een must have, want die hoeveelheden BCAA's in megagrow zijn om te huilen.

Laatst bewerkt:
Ok gaan we dat eens proberen :)
Bedankt!

Mijn standaard BCAA sup....

Hebben jullie btw ook een tintel achtig gevoel op je tong als je het heel snel opdrinkt?

Nope.....maar heb tot nu toe altijd de Lemonade gehad misschien heeft het met de smaak te maken ?

Deze BCAA's zijn ook oke trouwens qua kwaliteit/prijs verhouding.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Xtend wordt voor mij een standaard supplement...vooral tijdens off periodes waarbij ik toch erg laag in koolhydraten zit zoals nu. In combinatie met Vasocharge uiteraard, ga er erg lekker op. Die Vasocharge is ook aan te raden....als ik lui ben en geen zin heb om te trainen pak ik die VC, en binnen 30min heb ik weer genoeg energie om te gaan. Helemaal goed dus.

Nope.....maar heb tot nu toe altijd de Lemonade gehad misschien heeft het met de smaak te maken ?

Deze BCAA's zijn ook oke trouwens qua kwaliteit/prijs verhouding.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Waar zie je staan dat daar bcaa's inzitten?

Waar zie je staan dat daar bcaa's inzitten?

Was er van overtuigd,hoe ik daar dan bij kom is me nu ook even een raadsel.
Nee zie het nergens staan idd,denk nu dat ik hem verwar met een andere liquid BCAA cap die eerder had.Maar ook omdat uit o.a deze 3 ook Xtend bestaat...ik had daar naar gekeken.heb deze dus wel in huis,zie nu pas dat er geen BCAA op staat...damn.:D

Er staat wel op...EAA's CAA's Naa's.

L-Leucine 132 mg
L-Isoleucine 44 mg
L-Valine 64 mg
L-Lysine 117 mg
L-Methionine 39 mg
L-Phenylalanine 80 mg
L-Threonine 53 mg
L-Tryptophan 14 mg
L-Alanine 117 mg
L-Arginine 107 mg
L-Aspartic Acid 143 mg
L-Cystine 6 mg
L-Glutamic Acid 362 mg
L-Glycine 187 mg
L-Histidine 34 mg
L-Proline 225 mg
L-Serine 95 mg
L-Tyrosine 66 mg
Soy Lecithin 30 mg

ik ben nu ook aan t experimenteren met hoge doseringen extend rond de training. dit wordt ook aangeraden door charles poliquin van t-nation.

Nou heb net Xtend Watermelon binnen gekregen van de B&F shop,en idd die prikt een beetje.
Met Lemon heb je dat niet ligt dus aan de smaak.

De inhoud van de 1016.1 gram pot (watermelon) echt poeder en de 390gram (lime/lemon) pot is korreliger.
Smaakt boeit me verder weinig,maar ik moet zeggen toch vindt ik de lime/lemon toch beter smaken.
En idd de watermelon prikt een beetje in de keel,hoe komt dat ?

Kan je mij wat meer vertellen over jouw doseringen? (tijdstip etc.)
En welke voordelen gaf het t.o.v. je trainingsschema (heb je het bvb. zwaarder kunnen maken omdat je beter herstelde etc.)?

Prikken heb ik ook. Als ik het roer en laat staan voor 10 minuten heb ik er geen last van.

Terug
Naar boven