Fitness Seller

Review X-tend BCAA - Scivation

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? ⇒Spierherstel verbeteren
    ⇒Remt spierafbraak en de afgifte van het spierafbrekende Cortisol
    ⇒Vermijd vermoeidheid
    ⇒Grotere opname van spieropbouwende aminozuren in de spieren
    ⇒Versterkt je immuunsysteem
    ⇒Grotere bloed toevoer naar de spieren
    ⇒Verbetert de zuurstof opname in de spieren
    ⇒Positieve invloed op Groeihormoon afgifte
    ⇒Elimineert melkzuur en andere afbraak producten uit het lichaam
    ⇒Geweldige pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ga voor 8 weken ( zit in week 2 )
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 scoops per dag +- 20 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis schakebeker,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nee
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Jazeker, ik kocht eerst dit supplement in the UK. Ik ben dan ook erg blij dat deze nu in NL te verkrijgen is.

Mijn review:
Ik heb altijd al een liefde/haat verhouding gehad met aminozuursupplementen. Ik gebruikte vroeger volgens de dave draper methoden z'n 25 aminocaps per dag . Ik verdeelde deze dan over 5 doseringen en elk met een stuk fruit. De resulaten waren super, maar het slikken van 25 caps werd na lange tijd wel vervelend.

Vervolgens overgestapt op verschillende poeders. Helaas waren de meeste BCAA poeders echt te ranzig! Mijn ergste was nog wel de citroen van MCG, ofzo. t*ring, dat deed gewoon zeer aan mijn ogen.

Na veel lezen kwam ik uit op de artikelsectie van Layne Norton bij bodybuilding.com . Ik begon zijn manier van BCAA gebruik te combineren met mijn eigen trainingen. Ik moet zeggen dat zijn visie erop er heel interessant uitzag en ik besloot om mijn eerste pot te bestellen. Ik gebruikte deze voor mijn eerste wedstrijd en ik was meer dan tevreden. Wat een geil spul was dat!

Precontest geeft je altijd een beste periode om dit soort dingen te testen. Je lichaam is in een soort 'hyper' state, waardoor je de kleinste veranderingen al snel opmerkt. Door het toevoegen van x-tend ( 20 gram tijdens de trainingen ) , herstelde ik veel sneller in de laatste 5 weken van mijn voorbereidingen. Dit was echt zoveel beter dan al die caps van Anabolic Nature.

Ik ben nu met mijn derde pot bezig en ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend gemist heb. De energie, hersteltijd en het weerstandsniveau doen het altijd goed wanneer ik hoog in mijn BCAA zit.

Voor de echte hardcore trainers is Xtend een musthave in een goed cutdieet. Voor de bulkers een mooie extra. :)

http://www.bodyenfitshop.nl/Scivation-PrimaForce/1574-XTEND.html

xtend-scivation-2.jpg

ik neem 's ochtends direct na het opstaan, 30 min. voor m'n ontbijt 1 serving.

halfuur voor m'n training 1 serving, tijdens m'n training 3 servings en voor het slapen gaan samen 1 serving

Ik heb sinds deze week ook Xtend maar eens aangeschaft na het lezen van goede reviews, maar het wazige vind ik wel dat je na de training nog 2 scheppe hebbe moet.
Toen ik die na de training nam kreeg ik nog een pomp:P lykt me beetje overbodig om POMP na de training te hebben....:P of dat ligt aan my:p

die pomp is maar een deel van xtend, de aminozuren zijn belangrijk voor het herstel en daarom is het belangrijk xtend ook na de training te nemen.

Ben ik met je eens, maar wat ik me nog afvroeg kun je wennen aan dit product? het was namelijk het idee om het om de week te nemen zodat ik niet zou wennen aan Xtend en het steeds z'n werking zou doen. Sommige producten went het lichaam snel aan. Merk wel dat omdat ik deze week niets gepakt heb ik meer spierpijn en STUK uitgeputter ben dus het werkt echt keigoed!!! dus als dit iedere keer gewoon z'n werk zou blijven doen:O is dit een blijver!!!

ik denk niet dat je er aan kan wennen, toch niet aan de BCAA's of aan de L-glutamine want die zitten in alle eiwitten. Miss aan de citruline malaat?! Maar denk het niet.
Het is geen booster zoals cafeine ofzo waar je er gewenning ontstaat.
Daarbij zie je veel mensen het continu (waaronder ikzelf nu toch al een stuk of 15 potten aan een stuk ongeveer denk ik) gebruiken en niet het gevoel hebben dat de werking afneemt.
Hieruit leid ik af dat je het continu kan gebruiken, maar ik kan het niet echt onderbouwen.

Dit is toch wel het BCAA product die men vooral in de cut-periode gebruikt voor spierbehoud?
Waar de 3 (L-isoleucine,L-leucine en L-valine) aminozuren in zitten die direct opgenomen worden (in tegenstelling tot andere eiwitten) en spierverlies tijdens het cutten (i.c.m. cardio) tegen gaan?
Normaal zit er in een BCAA product toch geen Glutamine en moetje deze los kopen?of zit ik er helemaal naast?:(

Mijn vraag is eigenlijk: ik ga binnenkort beginnen met cutten en wil zo snel mogelijk mijn BF% omlaag krijgen en daarbij spierafbraak tegen gaan,
is dit dan het perfecte product om te gebruiken (naast m'n whey shake)??

Dit is toch wel het BCAA product die men vooral in de cut-periode gebruikt voor spierbehoud?
Waar de 3 (L-isoleucine,L-leucine en L-valine) aminozuren in zitten die direct opgenomen worden (in tegenstelling tot andere eiwitten) en spierverlies tijdens het cutten (i.c.m. cardio) tegen gaan?
Normaal zit er in een BCAA product toch geen Glutamine en moetje deze los kopen?of zit ik er helemaal naast?:(

Mijn vraag is eigenlijk: ik ga binnenkort beginnen met cutten en wil zo snel mogelijk mijn BF% omlaag krijgen en daarbij spierafbraak tegen gaan,
is dit dan het perfecte product om te gebruiken (naast m'n whey shake)??

ik weet niet of er een perfect product bestaat, maar xtend is zeker wel een kandidaat. Er zit indd ook glutamine in en ook citruline malaat.

Ik neem na de training een gewone aminozuur van M-double-You dus ik vraag me af of dit porduct voor mij een toegevoegde waarde kan hebben. Ook omdat ik van plan Anabolic Window aan te schaffen. Wie kan mij helpen?

Ik heb ook het product aangeschaft. Heb ook JACK3D nu, hoe zou ik dit in combi gebruiken?

Xtend 30mins voor het ontbijt (1serving)
JACK3d voor de training
En dan Xtend 3 servings tijdens de training?

Is dit voldoende?

Ik heb ook het product aangeschaft. Heb ook JACK3D nu, hoe zou ik dit in combi gebruiken?

Xtend 30mins voor het ontbijt (1serving)
JACK3d voor de training
En dan Xtend 3 servings tijdens de training?

Is dit voldoende?

3 scoops per serving is inderdaad voldoende. Je kunt Xtend perfect vlak voor gemengd met Jack3D of apart tijdens de training nemen. Beide optie zijn goed, Xtend wordt namelijk pijlsnel opgenomen.:) Zelf zou ik het vlak voor en tijdens/na nemen en dan 's ochtends een goede Whey.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben trouwens net weer een enorme lading XTend van Scivation binnen in heerlijke smaken als; Raspberry, Orange, Watermelon, Apple etc. (in beide smaken:)

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Ik neem na de training een gewone aminozuur van M-double-You dus ik vraag me af of dit porduct voor mij een toegevoegde waarde kan hebben. Ook omdat ik van plan Anabolic Window aan te schaffen. Wie kan mij helpen?

De samenstelling en snelle opname van Xtend hebben zowel vlak voor- tijdens en na de training toegevoegde waarde. :) Anabolic Window is ook een goed product trouwens.

Vrijdag in de weekaanbieding;)?

Wilde er net 1 bestellen maar wacht dan wel tot vrijdag :)

4 scoops per dag en er zitten er 30 in een pot.
Is dit dan niet een duur product aan 17 euro per week?

Daar is geen marge voor. XTend is inkoop momenteel enorm duur.:cool:

Op aanvraag XTEND toch in de weekaanbieding voor julie!!!!:)

1x 30 Servings voor 17,00 euro!

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

4 scoops per dag en er zitten er 30 in een pot.
Is dit dan niet een duur product aan 17 euro per week?

Voor Xtend is het heel godkoop.:) Je neemt het overigens alleen op trainingsdagen.:)

300 servings, bedoel je niet 30? :D

Op aanvraag XTEND toch in de weekaanbieding voor julie!!!!:)

1x 30 Servings voor 17,00 euro!

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Voor Xtend is het heel godkoop.:) Je neemt het overigens alleen op trainingsdagen.:)

En hoe zit het op dagen dat je alleen cardio doet?
Verstandig om het te nemen of niet?

Terug
Naar boven