Fitness Seller

Review X-tend BCAA - Scivation

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? ⇒Spierherstel verbeteren
    ⇒Remt spierafbraak en de afgifte van het spierafbrekende Cortisol
    ⇒Vermijd vermoeidheid
    ⇒Grotere opname van spieropbouwende aminozuren in de spieren
    ⇒Versterkt je immuunsysteem
    ⇒Grotere bloed toevoer naar de spieren
    ⇒Verbetert de zuurstof opname in de spieren
    ⇒Positieve invloed op Groeihormoon afgifte
    ⇒Elimineert melkzuur en andere afbraak producten uit het lichaam
    ⇒Geweldige pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ga voor 8 weken ( zit in week 2 )
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 scoops per dag +- 20 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis schakebeker,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nee
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Jazeker, ik kocht eerst dit supplement in the UK. Ik ben dan ook erg blij dat deze nu in NL te verkrijgen is.

Mijn review:
Ik heb altijd al een liefde/haat verhouding gehad met aminozuursupplementen. Ik gebruikte vroeger volgens de dave draper methoden z'n 25 aminocaps per dag . Ik verdeelde deze dan over 5 doseringen en elk met een stuk fruit. De resulaten waren super, maar het slikken van 25 caps werd na lange tijd wel vervelend.

Vervolgens overgestapt op verschillende poeders. Helaas waren de meeste BCAA poeders echt te ranzig! Mijn ergste was nog wel de citroen van MCG, ofzo. t*ring, dat deed gewoon zeer aan mijn ogen.

Na veel lezen kwam ik uit op de artikelsectie van Layne Norton bij bodybuilding.com . Ik begon zijn manier van BCAA gebruik te combineren met mijn eigen trainingen. Ik moet zeggen dat zijn visie erop er heel interessant uitzag en ik besloot om mijn eerste pot te bestellen. Ik gebruikte deze voor mijn eerste wedstrijd en ik was meer dan tevreden. Wat een geil spul was dat!

Precontest geeft je altijd een beste periode om dit soort dingen te testen. Je lichaam is in een soort 'hyper' state, waardoor je de kleinste veranderingen al snel opmerkt. Door het toevoegen van x-tend ( 20 gram tijdens de trainingen ) , herstelde ik veel sneller in de laatste 5 weken van mijn voorbereidingen. Dit was echt zoveel beter dan al die caps van Anabolic Nature.

Ik ben nu met mijn derde pot bezig en ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend gemist heb. De energie, hersteltijd en het weerstandsniveau doen het altijd goed wanneer ik hoog in mijn BCAA zit.

Voor de echte hardcore trainers is Xtend een musthave in een goed cutdieet. Voor de bulkers een mooie extra. :)

http://www.bodyenfitshop.nl/Scivation-PrimaForce/1574-XTEND.html

xtend-scivation-2.jpg

We hebben ook een mooie actie met de Xtend Grootverpakking:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Normaal 49,90 nu 37,50!!!!!!!

Die neem ik. Ik zag van de week al dat de kleine verpakkingen niet meer verkocht worden. Ook niet bij de andere shops. Gaat deze uit het assortiment of hebben ze binnenkort weer een nieuwe samenstelling ofzo?

Die neem ik. Ik zag van de week al dat de kleine verpakkingen niet meer verkocht worden. Ook niet bij de andere shops. Gaat deze uit het assortiment of hebben ze binnenkort weer een nieuwe samenstelling ofzo?

Er komt een nieuwe verpakking.:)

is dit een actie die verloopt op het einde van de week?
Ik heb volgende week vakantie dus is het iets makkelijker om zelf het pakket aan te nemen. Dus kan ik ten vroegste dit weekend bestellen...

is dit een actie die verloopt op het einde van de week?
Ik heb volgende week vakantie dus is het iets makkelijker om zelf het pakket aan te nemen. Dus kan ik ten vroegste dit weekend bestellen...

De actie loopt minimaal tot 31 December.:)

Onze nieuwe Muscle Protect is trouwens een stuk beter als de Xtend. De prijs is zelfs nog ietsje lager:)
Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training te beschermen! Hierdoor behaal je elke training meer winst in vetvrije spiermassa en zullen je prestaties sterk verbeteren.

SciVation Xtend

Hi ,

Mijn doel is meer , vetverlies van 9%, definitie , sterker , en massa op de kleine spiergroepen .
Zit in een enorm CUT schema ( dus niet te zwaar en 16-20 FUL BODY herhalingen ) + dieet en VEEL CARDIO maar doe voor de kleine spiergroepen de massa oefeningen
Ik gebruik nu alleen een goede Whey en Animal Pak van Universal.
Daarnaast de Aninimal Flex voor mijn Pezen en Gewrichten omdat ik toch wat ouder ben.

Ik zat te denken om toch maar een Creatine erbij te nemen al ben ik bang voor het vocht vast houden , tot ik heel veel hoorde over : SciVation XTEND .
Op Bodybuilding .Com scharen ze dit onder de Creatines maar dat is volgens mij toch niet het geval ?
Mijn vraag : is de Xtend aan te raden NAAST de Animal Pak om toch wat sneller wat Massa op de Biceps te krijgen en overall wat zwaarder te kunnen trainen of heeft dat geen zin en is het dubbelop , of is het misschien juist heel goed ?.

Graag een eerlijk advies.

We hebben eigenlijk drie producten hiervan, namelijk Muscle Protect Xtend Grootverpakking Actie en de nieuwe Xtend. Het is een product wat eigenlijk je spieren beschermd en hersteld tijdens de training, zodat je tijdens het afvallen weinig tot geen spierverlies zult hebbben. Het bevat namelijk het volgende:
-7000mg Branched Chain Amino Acids
-3500mg Leucine, eiwitsynthese!
-2500mg Glutamine
-1000mg Citrulline Malaat
-1171mg Electrolytes
-640mcg Vitamine B6
-0 suikers of koolhydraten
Zoals je zelf ziet, zit er geen creatine in en daarom is het geen creatine product. Het is absoluut een goed product, zoals ik zei zorgt deze voor het herstel/spierbescherming rondom je training waardoor je beter kunt herstellen. Door het snelle herstel heb je dus meer spiergroei pakken per training. De combinatie van de werkende ingrediënten is namelijk ontzettend goed.

Groetjes Ralf

ff een schopje, maar heb hem ook besteld. Ben benieuwd. Ik zal laten weten wat ik er van vind!

Oja, ik zou laten weten wat ik ervan vond.
Als je t na je training neemt krijg je een soort kick.... pfff niet normaal. Alsof je op stijgt.

Top spul. Gister nieuwe pot binnen gekregen, de 2e dus al.
Smaak blue berry ofzo. Potverdomme, das net lekkere limonade!
Verre weg beste amino supplement dat ik ken!
Voor t eerst een bcaa supplement waarvan je echt voelt dat het werkt.
Drink het meestal tijdens trainen,

Laatst bewerkt:
Ik heb t idee dat die nieuwe xtend niet zo goed werkt als die oude....
Bij die oude kreeg ik echt een kick als ik t dronk, bij deze niet.

Iemand anders dit ook ondervonden?

Ik heb er nooit een kick van gekregen. Kzou niet weten van wat juist. Van bcaa's kan je volgens mij geen kick krijgen hoor. mss had je tegelijk ook nog een andere sup op?

Ik heb er nooit een kick van gekregen. Kzou niet weten van wat juist. Van bcaa's kan je volgens mij geen kick krijgen hoor. mss had je tegelijk ook nog een andere sup op?

Nee, ik wordt wel degelijk druk van bcaa. Als ik casseine eiwitten neem voor t slapen gaan, wordt ik meestal vaak wakker rond 5 6 en 7uur, en ben ik meteen druk. Zonder casseine shake voor t slapen gaan, pfff dan wordt ik gesloopt wakker. Ben ik t eerste uur niet vooruit te branden.

Nee, ik wordt wel degelijk druk van bcaa. Als ik casseine eiwitten neem voor t slapen gaan, wordt ik meestal vaak wakker rond 5 6 en 7uur, en ben ik meteen druk. Zonder casseine shake voor t slapen gaan, pfff dan wordt ik gesloopt wakker. Ben ik t eerste uur niet vooruit te branden.

Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Druk van amino's???

dus 1 scoop sochtends + 3 scoops tijdens de workout is voldoende ? Ben ook opzoek naar BCAA's. Heb nu whey met toegevoegde BCAA's, en ben benieuwd naar een product zoals dit.

dus 1 scoop sochtends + 3 scoops tijdens de workout is voldoende ? Ben ook opzoek naar BCAA's. Heb nu whey met toegevoegde BCAA's, en ben benieuwd naar een product zoals dit.
1x scoop 's ochtends kun je doen. Tijdens de training is 1 scoop al voldoende.

Ralf

Ik vind de smaak een pak minder dan vroeger.
Kocht altijd die watermeloensmaak en die was zo lekker dat ik em op alle mogelijke momenten dronk. Nu heb ik de nieuwe en die smaakt enorm chemisch. Samenstelling is nogtans exact hetzelfde.
Als deze pot op is ga ik waarschijnlijk iets anders proberen.

Ik vind de smaak een pak minder dan vroeger.
Kocht altijd die watermeloensmaak en die was zo lekker dat ik em op alle mogelijke momenten dronk. Nu heb ik de nieuwe en die smaakt enorm chemisch. Samenstelling is nogtans exact hetzelfde.
Als deze pot op is ga ik waarschijnlijk iets anders proberen.

Muscle Protect is een beter koop. Dezelfde / zelfs iets betere samenstelling. Een betere prijs en ook nog eens een lekkere watermelon smaak:) Op alle fronten beter als Xtend.:cool:

De Xtend 2.0 is nu in de weekaanbieding!

Verreweg het lekkerste aminozuur wat ik ken! Verkrijgbaar in fantastische smaken.

Waarom staat deze tussen de Pre-Workouts in? Ik ben namelijk vanplan om Nr.1 als Pre te gebruiken en de Xtend tijdens de training voor de BCAA's... overkill?

Alvast bedankt!

Terug
Naar boven