XXL Nutrition

xcherso

xittaP

Advanced Bodybuilder
Waardering
106
Lengte
1m88
Wat een k*tprogramma zeg, alles is zo duidelijk opgezet en nep. Deze koe is echt gemolken swa, ik ga dit echt niet meer kijken!!!

ok

Die Kayleigh maakt het programma nog wel een bulk maaltje waardig.

ik vind het wel een lachen programma. bibi ofzoiets is lekkah

Jammer dat Ivo A.K.A Bad Boy niet mee gaat.
Het is wel een stakker, maar ik had hem graag zn truckjes zien doen in chersoasos

Die tony vind zichzelf echt te lauw. sukkel.

Jammer dat Ivo A.K.A Bad Boy niet mee gaat.
Het is wel een stakker, maar ik had hem graag zn truckjes zien doen in chersoasos

die ecto kan denk ik nog slechter scoren als de rest van de oh oh cherso crew........allemaal praatjes makers

Laatst bewerkt:
wedden dat je t toch gaat kijken

voor je vriendje met dat stinkdier kapsel?
no homo

die ecto kan denk ik nog slechter scoren als de rest van de oh oh cherso crew........allemaal praatjes makers
Des te vetter is het om te zien dat ie niks versiert.

Hij is echt zo een handtastelijke swabber op de dansvloer. Geweldige antiheld had het kunnen worden

Heb toevallig de aflevering van volgende week al gezien gisteren. Het is met die homo er in nu egt een k*t programma sorry dat ik het zeg. Eerst was het ook kak maar vond ik het soms nog wel vermakelijk. Nu druipt de diaree je beeldscherm af zo erg.

Heb toevallig de aflevering van volgende week al gezien gisteren. Het is met die homo er in nu egt een k*t programma sorry dat ik het zeg. Eerst was het ook kak maar vond ik het soms nog wel vermakelijk. Nu druipt de diaree je beeldscherm af zo erg.
link?

Ik weet niet precies hoe of wat maar zijn zusje had er voor betaald.
Volgens mij heten het rtl exclusive dan kun je alvast de volgende aflevering kijken van verschillende programma's. Ik zou er niet voor gaan betalen als ik jullie was:P

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 13:40 ----------

http://www.rtl.nl/xl/#/u/ab01a8c2-7ae0-41af-8fe5-cfd56d436dfe/

Gaat je wel geld kosten en geloof me het is het niet waard haha.

1,99 kost dat,de schooiers

Zeker geen 2 euro waard.

Terug
Naar boven