AndroidHealthClinic

xclusive Whey Proteine iemand?

Kwalititeit voor die prijs is onmogelijk. Beter zoek je dus even verder.

Smaken, banaan, aardbei en vanille... WAT .. GEEN CHOCOLADE.. wat is dit voor meuk ... ;)

"Ultra Low Temperature Cross Flow Micro & Ultra Filtered Exclusive Whey Proteine Blend" klinkt wel heel stoer.. ik denk dat de kwaliteit wel mee zal vallen. De prijs is heel laag waarschijnlijk om wat naamsbekendheid op te bouwen.. zal geen marge op zitten lijkt me.

Scivation whey is er trouwens ook niet duur:

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/scivationprimaforce/scivation-whey

Trouwens, ik heb me wel eens eerder afgevraagd waarom we met al die monetaire koerswijzigingen niet eerder profijt zouden hebben van de koers van de dollar.. Ik denk dat dit er (eindelijk) een effect van is.

de kwaliteit van bodyenfitshop is meestal wel goed. Ze zijn goedkoop omdat ze zelf het produkt maken en voor hen zal het aankopen van een bekend merk ook duurder zijn dan het zelf produceren van een soort gelijk produkt.

als men Whey op is ga ik deze zeker eens proberen

Ach ja, het feit dat er per 100gr 12gr koolhydraten inzitten moet natuurlijk al genoeg zeggen..

Het is gewoon een verkeerd gelabelde weightgainer man ;) (maar dan met weinig carbs... een low carb weightgainer dan... jah een leangainer :))

Het genoemde product bevat ongeveer 80% eiwit. Ze nemen als basis een whey-isolaat 90% voegen daar een concentraat aan toe om het eiwitgehalte per 100 gram product lager te doen uitkomen.

Ja dan gaat de prijs ook omlaag, je krijgt per 100 gram wel meer koolhydraten en vet binnen.

Maar ze maken hetzelf misschien zit er wel melamine in, om het eiwitgehalte te verhogen dat deden ze ook in china. ;)

Terug
Naar boven