MuscleMeat

Verkocht XFX 7950 DD video kaart

Mirin videokaart
Mirin geen geld om 'm te kopen
Mirin cry evertiem

Hoeveel wil je voor de htc? En is hij simlockvrij (of is hij dat automatisch als hij geroot is?)?

Hoeveel wil je voor die HTC?

Na dan vraag ik wel wat hij voor de GPU wilt hebben , wat wil je voor de GPU hebben ?

• Topic Starter Topic Starter
Ja HTC is nu gewoon simlockvrij. Jaar Vodafone abbo gehad, alles is afbetaald. Had iets van 150eu in gedachte. Zie ze op marktplaats voor meer geld aangeboden.

150? dan kun je hem netzogoed ruilen tegen mijn galaxy s2 :) [ook zgan]
en waar is je ad, of ben j van plan om hem via een bodybuilding forum te verkopen?

Ja, zit nooit op marktplaats. Heb em gewoon hier alleen nog aangeboden. Als er geen interesse is plaats ik daar wel een advertentie

@Ray: Dacht aan 175eu voor de video kaart. Nieuw zitten ze nog rond de 270 euro.

150? dan kun je hem netzogoed ruilen tegen mijn galaxy s2 :) [ook zgan]
en waar is je ad, of ben j van plan om hem via een bodybuilding forum te verkopen?

nog offense bro maar one x > s2 .. moest je hem nu willen ruilen voor een s3 dan zou ik zeggen.. maar de one x is een beest van een telefoon. heb er zelf ook een.

Hoe is de XFX met geluid? Heb gehoord dat hij nogal luid is

Zitten 2 fans op, dus als de kaart warm raakt kan het wel eens luid worden. Maar in de tijd dat ik hem heb gebruikt is de fan altijd op 20% geweest (standaard) en dan hoor je er niks van.

Heb er BF3 en alles op gespeeld en de fan bleef altijd op 20%. Temperaturen van de kaart liggen dan meestal rond de 45-48 graden als ik BF3 ermee speel.

@Ray: Dacht aan 175eu voor de video kaart. Nieuw zitten ze nog rond de 270 euro.
Mooi man, ik ga ff voor u kijken of iemand de kaart kan gebruiken..
zeer mooie prijs ! :)

Was eigenlijk van plan om andere dingen te kopen, maar dit kan ik bijna niet laten lopen...

Verder doettie het nog goed neem ik aan?
Als je u'm neemt hoor ik het graag ff ..hoef ik niet verder te kijken..

alvast bedankt maat !

Laatst bewerkt:
Was eigenlijk van plan om andere dingen te kopen, maar dit kan ik bijna niet laten lopen...

Verder doettie het nog goed neem ik aan?

edit: nu even eten maar zeker interesse!

Ja, werkt gewoon goed. Niet anders dan toen ik hem kocht.

Terug
Naar boven