XXL Nutrition

Review Xtend - Scivation

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: AminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Xtend is a precise, scientific blend of Energy Aminos consisting of the proven 2:1:1 ratio of Branched Chain Amino Acids (L-Leucine, L-Isoleucine and L-Valine), Glutamine, Citrulline Malate, and Vitamin B6 that will give you the energy you need to maximize your training while enhancing recovery at the same time. The advanced components in Xtend have been scientifically proven to help speed recovery and enhance ATP production and promote cell volumization. Avoid fatigue by blocking entry of fatigue-inducing tryptophan into the brain. Increase protein synthesis, immune function and digestive health. Promote vasodilation which can lead to better assimilation and absorption of protein. Elevate growth hormone levels. Sounds good!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagenHoe is de smaak van dit supplement? Heb de bb.com variaty-pack, heb nu alleen nog lemonade en watermelon geprobeerd, lemonade is echt lekker, watermelon kan beter (maar ik vind gewone meloen ook niet lekker :P )Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops voor cardio en 2 erna (ochtend cardio)Waar heb je het supplement gekocht? www.bodybuilding.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? voor: 4x 30 Serving in dus 4 smaken + 30servings VasoCharge 73 DOLLARZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. tja...smaakt goed en lost goed op.
Mijn review over dit supplement
Had eerst gewone BCAA's in powder-vorm. Daar ging ik echt van kotsen (letterlijk).

Xtend lost toppie op, smaakt goed, die BCAA smaak kan je heeeel klein beetje nog proeven bij de smaak Watermelon, maar dan ook alleen als je ooit "normale" BCAA's hebt genomen.

Aangezien het een toppie mix is van ingredienten krijgt het gewoon een 9. cijfer alleen gebaseerd op smaak en oplosbaarheid.

PS, ik gebruik Xtend alleen in de Cut, ivm ochtendcardio. in de bulk doet een gewone shake het imo ook goed.

Xtend-Scivation.jpg

zou je dit product ook gewoon met bijvoorbeeld dextrose kunnen mengen voor na je workout? of krijg je dan te weinig aminozuren binnen. Zit te denken om eens aminozuren te proberen na de training in plaats van eiwit shakes.

belangrijker om tijdens je training BCAA's tot je te nemen

In mijn gym mag ik niet drinken tijdens de training en zowiezo duurt mijn training vaak niet meer dan een half uurtje want k ben meer op kracht aan het werken. Is dit dan een goede om een keer te proberen want hier zitten ook bcaa's in of tog maar bij whey houden?

In mijn gym mag ik niet drinken tijdens de training en zowiezo duurt mijn training vaak niet meer dan een half uurtje want k ben meer op kracht aan het werken. Is dit dan een goede om een keer te proberen want hier zitten ook bcaa's in of tog maar bij whey houden?
In mijn fitness mag eigen drank ook niet!
Ik pak gewoon een fles gevuld met water en xtend mee in m'n sporttas, tijdens trainen af en toe naar de kleedkamer, slokje xtend naar binnen werken!

Ik ben zeer tevreden over dit supplement:) Dit ben ik ongeveer nooit maar het werkt gewoon goed. Neem het voor en tijdens de training. Het geeft bij mij wat focus en een lekkere pomp. Zat even in een dipje en dit deed het lekker voor mij...

Geen wondersupp maar gewoon doen wat het zegt.

In mijn fitness mag eigen drank ook niet!
Ik pak gewoon een fles gevuld met water en xtend mee in m'n sporttas, tijdens trainen af en toe naar de kleedkamer, slokje xtend naar binnen werken!

Ik vind stoppen om te gaan drinken tijdens mijn training maar irritant maar niet kunnen drinken is ook k*t. K zal eens even kijken het lijkt me wel een leuk supplement dus ik denk dat ik het wel een keer probeer.

• Topic Starter Topic Starter
stoppen tijdens je training om te drinken irritant??? euh...normale mensen drinken gewoon tijdens hun training..

stoppen tijdens je training om te drinken irritant??? euh...normale mensen drinken gewoon tijdens hun training..

ja normaal drink ik ook tijdens mijn training. maar dan heb ik het flesje bij de hand en kan ik gewoon even snel wat drinken. Als ik helemaal moet stoppen en mn apparaat verlaten en de trappen oplopen naar de kleedkamer om even een slokje te drinken dan vind ik dat wel irritant. dus vandaar

• Topic Starter Topic Starter
wat bedoel je nou? normaal heb je een flesje bij de hand en nu moet je opeens helemaal stoppen?? je kan toch gewoon je bidon of flesje meenemen zoals normaal???

wat bedoel je nou? normaal heb je een flesje bij de hand en nu moet je opeens helemaal stoppen?? je kan toch gewoon je bidon of flesje meenemen zoals normaal???
Hij bedoelt dat eigen drank niet is toegestaan denk ik.
En blijkbaar is z'n kleedkamer wat te ver om telkens naar daar te gaan lopen voor wat xtend te drinken! Anyway, ik doe het wel lekker zo:)

Ik ben gewisseld van fitness centrum. In de vorige kon je je flesje gewoon bij de hand houden in deze moet je hem in kleedkamer ofzo laten liggen en die is 2 trappen op en nogal ver van de gewichten vandaan. Dan train ik liever een half uurtje en dan als ik naar huis toe ga drinken.

dat is toch wel de allergrootste onzin wat ik ooit gehoord heb, dat je niet mag drinken tijdens een training. ik zou er zwaar om gaan zeiken! wat een debielen ook tegenwoordig he

dat is toch wel de allergrootste onzin wat ik ooit gehoord heb, dat je niet mag drinken tijdens een training. ik zou er zwaar om gaan zeiken! wat een debielen ook tegenwoordig he
Hij zal wel mogen drinken tijdens z'n training, maar geen eigen drank!
Véél fitnesscentra halen hun winsten uit hun drank die ze verkopen... vandaar! Bij mij net hetzelfde, en haat het écht!

Ik mag wel drinken tijdens de training, als het maar van de sportschool is. Eigen dranken zijn niet toegelaten.

Xtend is idd goed! Ik vind watermeloen dan weer het lekkerst..smaak is subjectief e

grtz

Ik heb hem nu ook binnen. Ik mix dit samen met Primaforce (Scivation) Carb Slam. Ik heb refreshing lemonade. Erg lekker...nu wachten op resultaat!

Grtz

Ik meng xtend in mn caseine-shake voor het slapen gaan.

Ik kan echter geruime tijd niet slapen. Is dat door de meloen smaakstoffen in de xtend dat ik hiervan een kleien energieboost krijg of heeft het niets te maken met xtend maar andere factoren?

grtjs

Verhoogde hartslag, althans dat ervaar ik tijdens het gebruik ervan.

ik mix dit met mega grow en dextrojuice.

Heb een ganse pot mega grow met xtend en met dextrojuice vermengd en neem daarvan 50 gr. met een halve liter water.

Dit drink ik gedurende en direct na de training.

Ik heb hem nu ook binnen. Ik mix dit samen met Primaforce (Scivation) Carb Slam. Ik heb refreshing lemonade. Erg lekker...nu wachten op resultaat!

Grtz
VasoCharge besteld. Ik mix het nu met VascoCharge en Carb Slam. Alle 3 van Scivation net als mijn Whey.

Love it...;-)

Ik heb ook nog een potje Vasocharge en Xtend staan. Denk dat ik er vanaf morgen mee begin. Xtend moet ik dus 3 doseringen tijdens de training, en 3 erna?? Op het potje van Xtend staat namelijk boven de 180lbs scoops verdeling over de training. Vasocharge moet ik zover ik begrijp alleen voor de training nemen en op niet trainingsdagen s morgens bij de eerste maaltijd.

Terug
Naar boven