XXL Nutrition

Review Xtend - Scivation

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: AminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Xtend is a precise, scientific blend of Energy Aminos consisting of the proven 2:1:1 ratio of Branched Chain Amino Acids (L-Leucine, L-Isoleucine and L-Valine), Glutamine, Citrulline Malate, and Vitamin B6 that will give you the energy you need to maximize your training while enhancing recovery at the same time. The advanced components in Xtend have been scientifically proven to help speed recovery and enhance ATP production and promote cell volumization. Avoid fatigue by blocking entry of fatigue-inducing tryptophan into the brain. Increase protein synthesis, immune function and digestive health. Promote vasodilation which can lead to better assimilation and absorption of protein. Elevate growth hormone levels. Sounds good!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagenHoe is de smaak van dit supplement? Heb de bb.com variaty-pack, heb nu alleen nog lemonade en watermelon geprobeerd, lemonade is echt lekker, watermelon kan beter (maar ik vind gewone meloen ook niet lekker :P )Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops voor cardio en 2 erna (ochtend cardio)Waar heb je het supplement gekocht? www.bodybuilding.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? voor: 4x 30 Serving in dus 4 smaken + 30servings VasoCharge 73 DOLLARZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. tja...smaakt goed en lost goed op.
Mijn review over dit supplement
Had eerst gewone BCAA's in powder-vorm. Daar ging ik echt van kotsen (letterlijk).

Xtend lost toppie op, smaakt goed, die BCAA smaak kan je heeeel klein beetje nog proeven bij de smaak Watermelon, maar dan ook alleen als je ooit "normale" BCAA's hebt genomen.

Aangezien het een toppie mix is van ingredienten krijgt het gewoon een 9. cijfer alleen gebaseerd op smaak en oplosbaarheid.

PS, ik gebruik Xtend alleen in de Cut, ivm ochtendcardio. in de bulk doet een gewone shake het imo ook goed.

Xtend-Scivation.jpg

idd gewoon nemen zoals er beschreven staat op de producten

Ik heb ook nog een potje Vasocharge en Xtend staan. Denk dat ik er vanaf morgen mee begin. Xtend moet ik dus 3 doseringen tijdens de training, en 3 erna?? Op het potje van Xtend staat namelijk boven de 180lbs scoops verdeling over de training. Vasocharge moet ik zover ik begrijp alleen voor de training nemen en op niet trainingsdagen s morgens bij de eerste maaltijd.

Ik zou voor of tijdens jouw training van elk potje 1 scoop nemen.

Ik zou voor of tijdens jouw training van elk potje 1 scoop nemen.

Hier heb ik dus helemaal niks aan. Vasocharge moet sowieso voor de training, als je het tijdens je training gaat pakken heb je er werkelijk niks aan, het heeft ook tijd nodig om te worden opgenomen. En Xtend moet ook echt niet voor de training maar erna..daarbij moet je ook minimaal van elk potje 2 scoops, dus je commentaar slaat werkelijk nergens op sorry hoor.

Nee niet ieder voor zich. Dat moest iedereen eens doen zomaar wat roepen omdat ze ''denken'' dat het wel goed is zo. Geef juiste informatie of geef gewoon geen informatie.

Vertel mij eens hoelang je dit product al gebruikt? Niet iedere lichaam reageert op 2-3 scoops. Als ik merk dat een scoop niet werk. Dan ga ik omhoog. Niet alleen maar van het potje lezen vriend. Wie weet pis jij het meeste eruit? Zonde van je potje...

Als er op het potje staat minimaal 2 scoops, dan ga je toch niet 1 nemen? Ik ben daarbij ook +100kg bij 8%, dus ik denk ook dat ik evt wat meer scoops nodig heb dan de gemiddelde gebruiker. En daarbij ging ik meer in op jou commentaar dat je van beide potjes voor of tijdens de training 1 scoop moet nemen....tja...als jij het zo gebruikt dan zal het idd niet werken.

Gebruik nu 2 weekjes Xtend. Placebo effect bij mij altijd sterk aanwezig(soms denk ik wel eens dat ik al die supplementen daarvoor neem), maar ik denk dat ik een stuk minder spierpijn heb. Ook in de borst en triceps, die ik normaal erg voel.

Wel slecht te drinken, maar met dextrojuice lemon samen al een stuk beter

Doe het nu zo:

1 scoop voor training
na training
2 scoop + 2 dextrojuice
15-30 min nog 2 scoops whey

****,ik ben echt een dwaas. Heb elke keer 2 scoops gepakt voor de training en 1 erna omdat ik het label zoals gewoonlijk slecht heb gelezen. Nu kom ik er dus achter dat ik 6 scoops moet nemen voor en gedurende de trainen aangezien ik 85kg weeg!

****,ik ben echt een dwaas. Heb elke keer 2 scoops gepakt voor de training en 1 erna omdat ik het label zoals gewoonlijk slecht heb gelezen. Nu kom ik er dus achter dat ik 6 scoops moet nemen voor en gedurende de trainen aangezien ik 85kg weeg!

Volgens mij jij er ook ong 2 nemen. 85kg is 187.39292285714595 lbs.
Tenzij je natuurlijk de firma scivation+willekeurige boardsponsor wil spekken :D

Het glazuur springt van mijn tanden. Ik heb mijn eigen mix gemaakt. BCAA's, glutamine en citrulline-malaat in dezelfde verhouding mengen. Ben je nog goedkoper uit ook. Smaakt valt best mee dan hoor, die citrulline-malaat neutraliseerd het bittere van de BCAA's een beetje.

Terug
Naar boven