AndroidHealthClinic

Xtralarge's finest BB-meals

Had ik maar dagelijks zo goede en lekkere maaltijden! Sinds mijn moeder ook te lui geworden is om te koken eet ik 6 keer per dag havermout en cruesli :')
de enige variatie die ik tussendoor heb is wat zalm/tonijn/kippefilet of ander eiwitrijk beleg en savonds mn kwark.
Ik heb echt dringend een steak en groenten nodig!

Haha Heinz Balanz Ketchup
om te cutten op de suikers :p

Koop die ook nu, wist tijdje geleden niet dat die al bestond.

Zijn veel maaltijden die ik ook zo klaarmaak, niet te veel saus, enkel ketchup of wat dressing, steak, kip, zalm, kabeljauw, ... en groentjes van IGLO, zo'n wokgroenten zak

Slecht topic om te lezen om naar een paar whiskey-cola's thuis te komen...honger!!

Ziet er smakelijk uit :eyebrow:

Had ik maar dagelijks zo goede en lekkere maaltijden! Sinds mijn moeder ook te lui geworden is om te koken eet ik 6 keer per dag havermout en cruesli :')
de enige variatie die ik tussendoor heb is wat zalm/tonijn/kippefilet of ander eiwitrijk beleg en savonds mn kwark.

Hahahaha, ik heb ook van die dagen. Je moet maar denken dat paarden dikke quads hebben, dus al dat haver is zowiezo goed.

Haha Heinz Balanz Ketchup
om te cutten op de suikers :p

Koop die ook nu, wist tijdje geleden niet dat die al bestond.

Zijn veel maaltijden die ik ook zo klaarmaak, niet te veel saus, enkel ketchup of wat dressing, steak, kip, zalm, kabeljauw, ... en groentjes van IGLO, zo'n wokgroenten zak

Ketchup zonder suiker dan?

haha thanks mannen:D

Damn nu heb ik honger welke sauzen fl**ker je er overal bij?

Bij steak is die American A.1. Steak sauce de beste. Dat wordt geserveerd in 99% van steakhouses in de U.S. En die gasten hebben echt verstand van sauzen. Wat ik ook wel eens doe is dat ik de laatste minuut de steak bak met wat ketjap, sambal en kruiden + uien:eek: dat geeft ook een lekkere smaaksensatie. Of wat chilisaus toevoegen.....mmmmmm
Soms mayo van calve daar is een nieuwe versie van uitgekomen per 100gram 75 kcal. Wat ik ook vaak doe is de balanze versie ketchup van heinz daar zitten minder kcal en minder suikers in. Vroeger had de Lidl een light ketchup zonder suiker. Maar die hebben die prutsers uit het assortiment gehaald. Weet iemand of je die ergens kan halen?
Je moet het voor jezelf wel smakelijk houden zeker als je toch niet in de cut zit ofcourse.

****ing weinig carbs steeds.
Ik eet 6x zoveel rijst per maaltijd man. ziet er trouwens zeker smakelijk uit ;)
Thanks pumped, je hebt helemaal gelijk. Ik heb de afgelopen 2 maanden op cal.4815 pro.528 vet 159 en koolh 318 geleefd. Het dieet voor mij samengesteld werkt niet kom niet echt aan werd wel harder droger dus wellicht toch wel nut gehad. Anyway ik heb daarom deze week besloten om mijn eiwitten iets te verlagen en de koolhydraten te verdubbellen naar 600! Voel mij ook gelijk een stuk fitter eerlijk gezegd.

Hopelijk wordt het voor mij binnekort ook haalbaar om dagelijks een stuk steak te eten :meal:
Het is zeker mogelijk ik eet zelfs elke dag kogelbiefstuk. Alleen je moet het juiste adres zoeken waar je het heel goedkoop kan inslaan. Als je bij een keurslager kogelbiefstuk gaat halen en elke dag eten ben je zo los.
Ik koop het bij een kiloknaller in de kinkerstraat 1x per week en in de vriezer gooien

Tonijn met tomatensaus, is dat wat?.
Ik maak daar een shake daarvan. Het is lekker om daar wat basilicum en peper bij te gooien. Anders is die ****ing tonijn zo droog. Zoiets als Bloody mary maar dan anders;). Lekker is een lastig woord in deze maar wel lekkerder dan gortdroge tonijn.

Wel een leuk idee misschien :
De DBB maaltijden express :D
Ingevoreren bodybuildmaaltijden.....:) te kopen bij de appie...:)

Niet om te bashen (ja ik ben een PL'er) maar op een junkdag kunnen jullie dit ook wel waarderen denk ik :D

Damn bro zeker :)op een junkdag eet ik vaak 2 big mac menus 4 fritessaus een pot hotdogs, milkshake, mcflurry, ontbijt ik met omeletten met veel kaas. Als je zo strak leeft kan je op je junkdag makkelijk losgaan om die stofwisseling even in de war te schoppen.

Hahahaha, ik heb ook van die dagen. Je moet maar denken dat paarden dikke quads hebben, dus al dat haver is zowiezo goed. Ketchup zonder suiker dan?
:)Van biefstuk krijgt een mens dikke quads ---> rood vlees is OWNAGE wel ongezond maar voor spieropbouw erg goed.

En die haring was toevallig ook de smerigste haring die er is. Normaal haal ik het bij de visboer maar het was laat. Had ik ze bij appie gehaald in die voorverpakte doosjes. Bah......niet te vergelijken met vers schoongemaakte haring van de visboer. Maar meestal eet ik als vette vis maaltijd 2 ons gerookte zalm op een dag.

Ik eet best wel veel op een dag damn soms moet ik het echt wel eens naar binnen proppen en krijg ik kotsneigingen.......:o

Eerlijk gezegd is die zalmtartaar mijn favouriet recept;
- mierikswortel
- 200 gram gerookte zalm
- light mayo
- bosuitjes
- dille kruiden
- klein beetje citroensap
Dan in de pureermachine ......afgarneren met andijvie en trostomaatjes.
****ing goed.....

Damn Loo ik ben niet zo handig met die pc maar in mijn oude log staat nog een batterij aan pics load ze eens?

Laatst bewerkt:
gatver seg ... zit ik hier weer met mijn droge kip :(

Chef Xtralarge for DBB-cook of the year !

ik wil NU eten!!!

Dude:roflol:

Je moeder te lui om 6x per dag te koken? Je bent 22,trek je plan eens en kook zelf eens wat!

Is niet iedere wetenschapper het over eens:

http://www.evmi.nl/nieuws/voeding-gezondheid/3768/studie-geen-kanker-door-roodvlees.html

(en daarbij verlaagt vis de kans op kanker, dus netto vereffent zich dat)

Ik geloof dat variatie het beste is aangezien ze het gewoon niet zeker weten. Dan is minimaal 600 gram aan rood vlees per dag eten gewoon niet goed zoals ik doe. Maar je groeit er wel goed door. Daarnaast nog 400 gram kipfielt, 250 gram vette vis, 150 gram tonijn en 4 eieren per dag.........:)

Als ik 3 maanden met jou kom eten maak ik volgens mij de gains van mijn leven!

Ik geloof dat variatie het beste is aangezien ze het gewoon niet zeker weten. Dan is minimaal 600 gram aan rood vlees per dag eten gewoon niet goed zoals ik doe. Maar je groeit er wel goed door. Daarnaast nog 400 gram kipfielt, 250 gram vette vis, 150 gram tonijn en 4 eieren per dag.........:)

Er is zoiets als "too much of a good thing"... Het is de overdaad die schaadt, niet het rode vlees op zich (blijf van mijn steak af !!! :))

haha thanks mannen:D

Bij steak is die American A.1. Steak sauce de beste. Dat wordt geserveerd in 99% van steakhouses in de U.S. En die gasten hebben echt verstand van sauzen. Wat ik ook wel eens doe is dat ik de laatste minuut de steak bak met wat ketjap, sambal en kruiden + uien:eek: dat geeft ook een lekkere smaaksensatie. Of wat chilisaus toevoegen.....mmmmmm
Soms mayo van calve daar is een nieuwe versie van uitgekomen per 100gram 75 kcal. Wat ik ook vaak doe is de balanze versie ketchup van heinz daar zitten minder kcal en minder suikers in. Vroeger had de Lidl een light ketchup zonder suiker. Maar die hebben die prutsers uit het assortiment gehaald. Weet iemand of je die ergens kan halen?
Je moet het voor jezelf wel smakelijk houden zeker als je toch niet in de cut zit ofcourse.
bedankt, moet trouwens ook minder in dit topic komen kijken want krijg telkens honger.
Waar haal je die steaksauce dan ?

Er is zoiets als "too much of a good thing"... Het is de overdaad die schaadt, niet het rode vlees op zich (blijf van mijn steak af !!! :))

+1 ga verlagen naar 300 gram rood vlees per dag. Het is inderdaad to much thanks bro.

bedankt, moet trouwens ook minder in dit topic komen kijken want krijg telkens honger.
Waar haal je die steaksauce dan ?

Steaksauce bij een supermarkt die speciale amerikaanse producten impoteert uit de US in de omgeving Amsterdam--> kings all markt.

Nog eentje ter inspiratie dit ga ik nu opeten e-broeders--> 200 gram gerookte zalm ,140 gram ongekookt gewicht zilvervliesrijst, mierikswortel, light mayo, kappertjes en 250 gram snijbonen.....laat de gains maar komen;:meal: Het is binnen 10 minuten gemaakt :brew:\
Jullie ook bon apetit:D

lunc zalm.jpg

Terug
Naar boven