Fitness Seller

Xtralarge's finest BB-meals

Niet als het bij je maaltijd hoort ;)

Ik geloof dat variatie het beste is aangezien ze het gewoon niet zeker weten. Dan is minimaal 600 gram aan rood vlees per dag eten gewoon niet goed zoals ik doe. Maar je groeit er wel goed door. Daarnaast nog 400 gram kipfielt, 250 gram vette vis, 150 gram tonijn en 4 eieren per dag.........:)
WTF eet jij bijna 1,5kg aan vlees/vis per dag?
Zal wel flink om jou heen waaien. :D
WTF ... ik wil jullie kassaticket niet betalen in de supermarkt :p
:lol:

2vbwnwi.jpg
2rqn5sy.jpg

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

eet ik nu :P

Meteen je witbrood weg geflikkert. :roflol: :thumbs:

Ziet er allemaal verdomd lekker uit :). Zelf eet ik vooral veel bruine boterhammen met kippewit. Ik had de porties wel groter verwacht , ik kom meestal niet toe met 1 bord... Soms nog niet met 3 :P en dan eet ik nog een keer of 3-4 over de dag , kwark s'avonds niet meegerekend..

Een van mijn favoriete recepten, is binnen een half uurtje helemaal klaar:

2 blikken tonijn
1 pakje gezeefde tomaten
1 courgette
1 paprika
champignons
prei/ui
knoflook
zwarte peper
en pasta of rijst

Ff knoflook fuiten met ui of prei.
vervolgens courgette en champignongs erbij
dan de paprika
en de tonijn, die hoeft eigenlijk alleen maar ff warm te worden.
als laatste de tomaten erbij, ff laten pruttelen en klaar is kees.

Serveren met pasta of rijst, op smaak brengen met zout en peper. Kunnen natuurlijk nog meer kruiden bij, maar ik vind het we goed zo.

Kun je in principe net twee dagen van eten.

Ik zal er wel eens een foto van maken als ik het klaarmaak, ziet er niet slecht uit :)

plain and simple :D

2ywd37r.jpg

dat zijn flinke maaltijden hehehep

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

dat zijn flinke maaltijden hehehe

doodnormale kip :D

Damn ik heb honger!

god ik krijg er trek van, ziet er lekker uit allemaal.:meal:

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

die onderste ziet er smakelijk uit? wat is dat?

@ jeppe en xtralarge: jullie gooien je vlees gewoon op de gril?

Cousine le Loo

Ik geef deze maaltijd een 8 op een puntenschaal van 1 tot 10.

De roos in het midden symboliseert de liefde die ik heb voor Loo`s achternichtje. Het gekruimelde kaas daarintegen de tranen van Loo sinds ze met een vieze buitenlander gaat. En de rest van de ingredienten, ach laat je fantasie de vrije loop. Eet smakelijk gegadigden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

damn zo'n elektrisch grill is toch wel handig moet vriendin toch nog eens overtuigen om toch zoiets te kopen :p

• Topic Starter Topic Starter
Cousine le Loo

Ik geef deze maaltijd een 8 op een puntenschaal van 1 tot 10.

De roos in het midden symboliseert de liefde die ik heb voor Loo`s achternichtje. Het gekruimelde kaas daarintegen de tranen van Loo sinds ze met een vieze buitenlander gaat. En de rest van de ingredienten, ach laat je fantasie de vrije loop. Eet smakelijk gegadigden.

what the **** is dit? :roflol::hahaha:

Maakt niks uit je komt nooit in mijn familie, als ik je een keer op een verjaardag zie dan stop ik stiekem een paar pakkies cocaïne in je jaszak om vervolgens de familie te zeggen dat je een junk bent.

En ter bewijs zeg ik; controleer z'n jaszakken dan, ik weet zeker dat er wat in zit die gast heeft altijd drugs bij zich.

Busted!

En wat symboliseert dat kwakje in het midden dan?

Daaaaaaammmnnnn Sarge je bent zojuist enorm in aanzien gestegen.. wat een maaltijden:D

Kan ik fijn over fantaseren nu ik 4 droge boterhammen, 3 blikjes tonijn met ketchup en een halve liter water zit weg te spoelen:D

2f0c2e1.jpg
net gemaakt voor de komende 2dagen:p

WTF eet jij bijna 1,5kg aan vlees/vis per dag?
Zal wel flink om jou heen waaien. :D
:toilet::toilet::toilet: 5 times a day only the big work chick:o

Kan ik fijn over fantaseren nu ik 4 droge boterhammen, 3 blikjes tonijn met ketchup en een halve liter water zit weg te spoelen:D

3 blikjes tonijn?---> wtf is goed bro hoeveel eiwitten zijn dat wel niet?

Tiger --you made me llllllllollllllllllled:roflol:

Damn, Loo(TS) bedankt man vet topic is dit aan het worden.

@ JEPPE--> wat voor grill is dat ik wil dat ook dat is verdomd handig.
Hoeveel kosten die dingen en waar kan je die kopen??????? Die steak zit er verdomd lekker uit! Blijf alsjeblieft die brute meals van je droppen man. Ik krijg er inspiratie van. Ongebrande cashewnoten is ook lekker he om erop te fl*kkeren wat jij doet?

@Gta4jwz --> goede meals bro zit er ****ing goed uit!

laat die goede meals komen e-brothers....minimaal 40 gram proteine en niet te veel slechte vetten anders tellen ze niet:D

Terug
Naar boven