- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF eet jij bijna 1,5kg aan vlees/vis per dag?Ik geloof dat variatie het beste is aangezien ze het gewoon niet zeker weten. Dan is minimaal 600 gram aan rood vlees per dag eten gewoon niet goed zoals ik doe. Maar je groeit er wel goed door. Daarnaast nog 400 gram kipfielt, 250 gram vette vis, 150 gram tonijn en 4 eieren per dag.........![]()

WTF ... ik wil jullie kassaticket niet betalen in de supermarkt![]()

Wat voor soort vlees is dat? Ziet er lekker uit.

Cousine le Loo
Ik geef deze maaltijd een 8 op een puntenschaal van 1 tot 10.
De roos in het midden symboliseert de liefde die ik heb voor Loo`s achternichtje. Het gekruimelde kaas daarintegen de tranen van Loo sinds ze met een vieze buitenlander gaat. En de rest van de ingredienten, ach laat je fantasie de vrije loop. Eet smakelijk gegadigden.

WTF eet jij bijna 1,5kg aan vlees/vis per dag?
Zal wel flink om jou heen waaien.![]()

5 times a day only the big work chick
Kan ik fijn over fantaseren nu ik 4 droge boterhammen, 3 blikjes tonijn met ketchup en een halve liter water zit weg te spoelen![]()

? Die steak zit er verdomd lekker uit! Blijf alsjeblieft die brute meals van je droppen man. Ik krijg er inspiratie van. Ongebrande cashewnoten is ook lekker he om erop te fl*kkeren wat jij doet?