MuscleMeat

XXL Glucosamine Pro - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Blessure hulp
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Glucosamine draagt bij tot de aanmaak en het behoud van gezond kraakbeen. Tevens zorgt het voor soepele gewrichten, onder meer door betere gewrichtssmering.

    Chondroïtine beschermt het gewrichtskraakbeen net zo sterk als glucosamine. Dat doet het alleen op andere wijze. Hierdoor vullen de supplementen elkaar uitstekend aan. XXL Glucosamine Pro bevat de wetenschappelijk bewezen doseringen van beide stoff en in slechts 2 capsules per dag.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? neutraal, capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 capsules per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, bestelling is al weer binnen

Mijn review:

Al jaren heb ik last van een ontstoken slijmbeurs in de rechterheup.
Dit is een paar jaar terug begonnen na overbelasting. Hardlopen met overgewicht is dus geen goed idee.. Heb door de pijn heen proberen te lopen maar dit resulteerde in slijtageverschijnselen in de heup en dus de ontsteking die telkens de kop weer opsteekt.
Bij de kleinste overbelasting de afgelopen jaren direkt pijn en in "extreme" situaties (bijv. een dag lang lopen op een beurs) begon dit ook uit te stralen naar de andere heup en uiteindelijk zelfs schouders.
Ook trainen (cardio en KT) leverde steevast een dag later weer hevige pijn op.
Na wat zoeken op internet kwam ik bij het supplement Glucosamine uit. Nadat ik ontdekte dat XXL (mijn favoriete whey leverancier) dit in het assortiment had direkt besteld.
Na 1 dag gebruik voelde ik al verschil, pijn die er eigenlijk op de achtergrond altijd was trok snel weg. Eerst dacht ik aan toeval maar na een week wist ik wel beter. Voor mij werkt dit supplement gewoon perfect. Pijn is nu al 2 maanden zo goed als weg. Ook na belasting geen pijnklachten meer in heupen. Pijn in schouders die ik met name na KT had is ook zo goed als verdwenen.
Het lijkt erop dat het kraakbeen en/of smering van de probleemgewrichten een stuk soepeler is geworden wellicht ook door de combinatie met Chondroitine.

Voor mij dus een uitkomst en dat is een understatement.

N.B. Ik sprak afgelopen week iemand op de sportschool wiens moeder na het periodiek gebruik van Glucosamine haar knie-operatie af heeft kunnen zeggen..

Conclusie: bij gewrichtsproblemen zeker het proberen waard !

xxl-nutrition-groot-1191.jpg
 
We krijgen al de 1e berichten terug over Joint Support en die zijn goed, de formule zit goed in elkaar maar het is altijd afwachten hoe je er op reageert.

Wat is het wezenlijke verschil tussen de Joint support en de Glucosamine pro ?
 
Wat is het wezenlijke verschil tussen de Joint support en de Glucosamine pro ?

Joint Support bevat alle stoffen die gebruikt worden tegen gewrichts en aanhechtingsproblemen in een volle dosering. Waaronder ook glucosamine en chondroitine maar daarbij nog 5 andere stoffen :D
 
Geen last meer van mijn aanhechting
 
Joint Support bevat alle stoffen die gebruikt worden tegen gewrichts en aanhechtingsproblemen in een volle dosering. Waaronder ook glucosamine en chondroitine maar daarbij nog 5 andere stoffen :D

Hopelijk is mijn Glucosamine pro snel op :D

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 16:51 ----------

Geen last meer van mijn aanhechting

Nice ! Ik kan ook eindelijk weer door het dagdagelijkse leven gaan zonder pijn :)
 
Nog 1 potje Pro te gaan en dan de nieuwe eens inslaan
 
we krijgen er erg goede reacties over, hoop dat jij er ook baat bij hebt.

Ik gebruik joint support nu al een tijdje en vind hem echt goed. En geloof mij, ik heb regelmatig veel last in men polsen en ellebogen door omstandigheden;). Tot nu toe geen last meer gehad! Ik gebruik ook momenteel creashock van xxl. Een wondermiddel! Ik ga daar op als een speer echt waar. Heb laatste maanden toch wel wat kracht gewonnen. Maar men verwachte pijntjes hierdoor zijn weggebleven! En dit heb ik toch te danken aan xxl joint support. Ik ga er alvast verder mee;)
 
Ik gebruik joint support nu al een tijdje en vind hem echt goed. En geloof mij, ik heb regelmatig veel last in men polsen en ellebogen door omstandigheden;). Tot nu toe geen last meer gehad! Ik gebruik ook momenteel creashock van xxl. Een wondermiddel! Ik ga daar op als een speer echt waar. Heb laatste maanden toch wel wat kracht gewonnen. Maar men verwachte pijntjes hierdoor zijn weggebleven! En dit heb ik toch te danken aan xxl joint support. Ik ga er alvast verder mee;)

Goed om te horen! We hebben ook al een 3-tal Fysio praktijken die met Joint Support werken om de behandelingen te ondersteunen. Deze mensen zien dat het vaak helpt en snappen zelf niet helemaal hoe het kan maar staan er wel voor open.
 
Als mn bestelling binnen is ga ik deze stacken met Joint suport
 
werkt echt goed jonge. nog nauwelijks pijn aan gewrichten.
 
Het gaat elke dag beter en beter met de knietjes :)
 
Toch is dat echt zwaar man! ik denk dat de meeste het van ons daar niet lang volhouden :p

Ik heb eenmaal met een groep meegedaan en had gelijk de WOD "gewonnen :)

De conditie die een strongman nodig heeft moet je niet onderschatten

Nochtans is Sanca een beest :) en nu zeker met zijn baard :cool:

Jij stond er ook beestig bij op het podium :cool:
 
Ik heb eenmaal met een groep meegedaan en had gelijk de WOD "gewonnen :)

De conditie die een strongman nodig heeft moet je niet onderschatten



Jij stond er ook beestig bij op het podium :cool:

Ale 2 beesten dan :cool:
 
Back
Naar boven