AndroidHealthClinic

XXL NitroCrea - wie gebruikt dit of weet hoe je dit wegkrijgt?

mikey1883

Novice
Waardering
0
Hoe krijg je dit spul in godsnaam weg? Vandaag mee begonnen maar dit is zo smerig dat je gewoon bijna over je nek gaat. De dextro en Whey (choco) zijn best lekker maar die crea....

Iemand een tip? Heb het nu gewoon in vruchtensap gedaan zoals aangeraden word..

Gr. Michael

• Topic Starter Topic Starter
Voor ik die 6.532 pagina's heb doorgelopen..

Iemand wel gewoon een tip?

gewoon met water en wegkappen toch helemaal nix mis mee :D

Haha niks mis mee.. mis jij een paar smaakpapillen ofzo? ;)

Net maar even met water gedaan ipv vruchtensap.. it still sucks! Maargoed morgen dan maar appelsap proberen.

Nog meer suggesties zijn natuurlijk welkom!

Gr.

Ik heb het altijd gewoon met water opgedronken, vond niet dat het slecht smaakte, beetje zuur, maar viel al bij al goed mee!

Edit: Misschien kan je er een theelepel dextrose bijgooien, dan is de zure smaak misschien wat minder ???

Thanx, zal morgen is proberen een schepje dextrose erbij te gooien.. :p

Ik gebruik Extran? Ik koop iig No-Xplode next time :)

ik weet niet hoeveel je ervan moet nemen, maar ik deed met NO-Shotgun (ook niet normaal goor) gewoon een schepje in mn mond en dan wegspoelen met water dan is het snel voorbij en het bleef even goed werken.

Het is wel een behoorlijke maatschep.. dat gaat niet echt lukken denk ik om zo in je mond te doen en dan water erbij. Maar ga iig even proberen een schepje dextrose erbij te doen en anders met appelsap of extran proberen en zo min mogelijk vloeistof zodat je minder naar binnen hoeft te gieten.

Bedankt in ieder geval voor de reacties! En misschien dat de gouden tip nog komt ;)

Wil je nou groot worden of niet ;) gewoon opzuipen in 1 teug, en dan drink je daarna wat anders voor de smaak.

Terug
Naar boven