Fitness Seller

XXL nutrition betrouwbaar ?

gast, heb je de reviews op hun site gezien en op deze site? Een beetje eigen zoekwerk kan geen kwaad.
Volgens mij is XXL de (bijna) grootste supplementen leverancier van belgie/nederland.
duizenden orders per dag...
dus ja: betrouwbaar
Duizenden nog niet, maar we zijn hard op weg :D
Mijn ervaring is dat het de meest klantvriendelijke en betrouwbare verkoper van supps is. Ze weten wat ze verkopen, en staan voor een hoge kwaliteit voor een normale prijs.

Dat je hier serieus aan twijfelt.. Ze zijn de grootste en populairste in België en Nederland. :D

:thumbs:

Alle andere ook bedankt voor de complimenten! :D

Pfff René...
Dat duurde lang voordat je reageerde...
Kreeg bijna de indruk dat jullie niet te vertrouwen waren :p

5 jaar terug, toen ik voor het eerst bij ze bestelde. Vertrouwde ik het niet helemaal. Maar ondertussen zijn ze de bol.com van Supplementen in NL. Echt knap!

Dat kan alleen met betrouwbaarheid, top prijzen, top kwaliteit en voornamelijk top service.

Jep, uitstekend. Niets anders dan goede ervaringen met XXL!

super tevreden van XXL top service snel en betrouwbaar en je krijgt er vaak nog leuke extra's bij ook :)

Ook eens bestelt had als goodie een handoek gekozen maar kreeg er 2 :D

xxl is toppie

Bestel alleen nog maar huismerk supplementen van XXL en B&F, topkwaliteit en altijd scherpe prijs.

Vergeet ook niet dat ze een paar goede atleten sponsoren.
Ps. Willen jullie mijn vliegtuig ticket naar amerika betalen? Iemand moet jeffrey aanmoediggen op de arnold classic :D

Heb niks te klagen bij XXL zeer tevreden over aanbod, levering en belangrijkste gratis goodies :D

Niet te doen die gasten

;)

Mijn ervaring is dat het de meest klantvriendelijke en betrouwbare verkoper van supps is. Ze weten wat ze verkopen, en staan voor een hoge kwaliteit voor een normale prijs.

Dat je hier serieus aan twijfelt.. Ze zijn de grootste en populairste in België en Nederland. :D

+1.

Hoewel ze zijn alleen open tot 16u, hmm ik zou ze niet vertrouwen hoor want andere webshops zijn tot 22u open..

5 jaar terug, toen ik voor het eerst bij ze bestelde. Vertrouwde ik het niet helemaal. Maar ondertussen zijn ze de bol.com van Supplementen in NL. Echt knap!

Dat kan alleen met betrouwbaarheid, top prijzen, top kwaliteit en voornamelijk top service.
Tnx! Die vergelijking maak ik ook wel eens als mensen niet helemaal begrijpen wat we doen :D
+1.

Hoewel ze zijn alleen open tot 16u, hmm ik zou ze niet vertrouwen hoor want andere webshops zijn tot 22u open..

Tot 22:00uur :eek:

Dat zit er bij ons niet in. We zijn en blijven bodybuilders. Rond 19:00 uur gaan we trainen en geen pakketten inpakken :D

Terug
Naar boven