XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition - Gratis Whey Delicious Sample Actie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, dit noem ik een goeie actie!,

Keep the nice work :)

top Actie! PM komt eraan

Idem.

Daarom zou het ook nice zijn als jullie (XXL Nutrition) een gelijkaardige actie konden voor het Caseïne eiwit. Dat gebruik ik namelijk heel regelmatig voor een paar receptjes.

Ik moet binnenkort toch opnieuw supps bestellen en als het mij bevalt, kan ik dan ineens alles hier bestellen.

Casseïne bij XXL bestellen! Smaak vanille. Die is echt super lekker! Heb ook 1x van B&F gehad, maar die moest ik echt met tegenzin leegeten..

Ik ga de vanillie maar eens vergelijken met die van b&f en de appeltaart wil ik gewoon weleens proberen :)

Nice actie XXL , ik kan niet kiezen!:D

• Topic Starter Topic Starter
Als je niet kan kiezen kan je altijd nog gewoon het sample pack bestellen. Dan heb je alle 14 smaken! :D

Ben benieuwd hoe ze smaken, jullie hebben peptopro drinkbaar kunnen maken, dus dat schept wel verwachtingen ;)

Heb die van jullie nooit op dus een goed moment om eens even uit te proberen :D

kunnen jullie die samples niet bv 250gr maken? :D

De actie is een groot succes de printer heeft vanmiddag een aantal uren enveloppen staan printen :eek:

Ik hoop dat we van elke smaak genoeg samples hebben maar denk dat we wel uitkomen.

Super goede actie! Appeltaart is echt lekker, net 2.5kg binnen!

We krijgen het nu druk met alles inpakken.... :D

Zou alvast extra inpakkers werven, na deze actie zit iedereen aan de Whey Delicious. :)

Ben benieuwd, misschien hierna weer een nieuwe favoriete smaak!^^
(appeltaart)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven