AndroidHealthClinic

Nieuw XXL Nutrition - Video's Training Basics

Is ook bedoelt voor mensen die geen weet hebben van oefeningen ;)

Jammer dat heel breed zijn gelijk wordt gezet met veel verstand van trainen.
Hoe wijder de greep ,hoe breder mijn rug wordt?
Pull down in de nek een goede oefening?
Trainen met een bolle onderrug?
Ik schat de T- Nation toch wat hoger in qua kennis en daar is deze onzin al jaren geleden onderuit gehaald!

• Topic Starter Topic Starter
Ik schat de T- Nation toch wat hoger in qua kennis en daar is deze onzin al jaren geleden onderuit gehaald!

Met een wijde greep heb je een heel andere spiersamentrekking dan met een smalle greep. Ik ga er verder niet op in ook. :wave:

aha top thx :)

Met een wijde greep heb je een heel andere spiersamentrekking dan met een smalle greep. Ik ga er verder niet op in ook. :wave:

Sterk argument, mijn complimenten, ook voor het correct lezen....
Als je instructie wil geven aan beginners, doe het dan graag wel medisch verantwoord.

Heb 1 keer in zijn gym mogen trainen waarin die mij een schouder training gaf, echt een mooie ervaring met aparte oefeningen! Ook in dit filmpje weer aparte oefeningen! Mooi gemaakt:)

Heb 1 keer in zijn gym mogen trainen waarin die mij een schouder training gaf, echt een mooie ervaring met aparte oefeningen! Ook in dit filmpje weer aparte oefeningen! Mooi gemaakt:)

Het is een oud hok maar wel met hele goede apparatuur die je bijna nergens anders ziet. We hebben in die GYM ook gefilmd die post ik later.

Het is een oud hok maar wel met hele goede apparatuur die je bijna nergens anders ziet. We hebben in die GYM ook gefilmd die post ik later.

Hardcore gym inderdaad. Ik weet niet of de blaadjes er nu nog hangen maar er stond toendertijd op: ''gewichten opruimen, na 3 waarschuwingen word je uit de gym getrapt''. Iedereen die dat respecteerde en alle gewichten waren netjes opgeruimd. Iedereen had respect voor Willem, super zoiets!

Hardcore gym inderdaad. Ik weet niet of de blaadjes er nu nog hangen maar er stond toendertijd op: ''gewichten opruimen, na 3 waarschuwingen word je uit de gym getrapt''. Iedereen die dat respecteerde en alle gewichten waren netjes opgeruimd. Iedereen had respect voor Willem, super zoiets!

lijkt me verder ook niet meer dan normaal dat je gewichten opruimt na gebruik, evt iets vergeten kan altijd maar zover ik weet is het niks anders dan normaal. weet niet hoe het bij andere gyms is

lijkt me verder ook niet meer dan normaal dat je gewichten opruimt na gebruik, evt iets vergeten kan altijd maar zover ik weet is het niks anders dan normaal. weet niet hoe het bij andere gyms is

Zoiets hoort normaal te zijn maar gebeurt amper. Waarom denk je anders dat Willem zoiets ophangt, omdat het anders niet gebeurt;)

Tnation heeft ook een hele hoop broscience artikelen en verdoken supp reclame. Dergelijke filmpjes moet je ook niet zien om kennis op te doen, is gewoon vermakelijk om enkele topatleten van eigen bodem bezig te zien, meer moet dat ook niet zijn.

Met een holle rug is een andere manier van uitvoeren die overigens veel problemen kan opleveren. De Barbell row wordt hier echt perfect en in een mooie cadans uitgevoerd.

Willem Jonkman is een autoriteit in Nederland op het gebied van Bodybuilding, deze man heeft enorm veel kennis en ervaring.

top idee rene en willem jonkman is een icoon op bb gebied in nederland kunnen heel veel nog wat van leren en het belangrijkste wat hij zegt ... voel ... voel ... wat je doet ... niet het gewicht is belangrijk

het gevoel dat je de spier traint is belangrijk word erg veel vergeten imo

Vind die dumbbell throws wel een aparte, eigenlijk een 'push' oefening waarmeer je je rug trained.
Ga ik zeker eens proberen xD

top idee rene en willem jonkman is een icoon op bb gebied in nederland kunnen heel veel nog wat van leren en het belangrijkste wat hij zegt ... voel ... voel ... wat je doet ... niet het gewicht is belangrijk

het gevoel dat je de spier traint is belangrijk word erg veel vergeten imo

Dat is inderdaad wat heel belangrijk is, veel mensen vergeten dat en trekken een gewicht omhoog of drukken een gewicht omhoog en focussen helemaal op het gewicht. Maar het verplaatsten van het gewicht is bijzaak het gaat om het aanspannen van de spier bij bodybuilding.

Dat vind ik dus ook het mooie van Willem die maakt dat duidelijker als geen ander.

Jawel die laatste blijft even hangen want die gaan we eens proberen, en inderdaad eerste maal dat ik die zie, dus toch een PM-tje

Geweldig filmpje met een prima uitleg en prima uitvoering. Beterwetertjes achter een beeldschermpje blijf je altijd houden.

Mooi initiatief :thumbs:

Bij benen graag vrouwelijke xxl atleten op de film :D

Hij zegt ook van tel niet je reps maar ga door tot spierfaal is dat goed ? Moet je dan een bepaalde max en minimun aan reps houden ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven