Fitness Seller

Nieuw XXL Nutrition - Video's Training Basics

Jaaa hoorrrr de ecto's en dikzakken kunnen weer beter trainen dan de xxl atleten.. en weten er weer meer van dan willem jonkman :roflol: :roflol:

+1000 ik wou het eigenlijk niet zeggen maar jij bent me voor .. begrijp echt niet hoe sommige deze man durven te bekritiseren . ik ben met zijn kennis opgegroeid .. en heb daar vroeger ook getraind ...

als hij nu de enige was zou ik zeggen tja .... maar als je de rest van zijn tijd neemt.. willem doolhof .. glenn gravenbeek .. appie steenbeek .. berry de mey .. erika mess.. alwin dajoen .. paul lans etc etc .. denk je dat die anders trainen en anders denken nou echt niet .. zelfs oma sibil peeters waar ik met roelie heb getraind
doen het zo .. en zie waar de mensen vandaan komen die wedstrijden winnen ..

sommige zouden gewoon eens moeten gaan trainen daar kijken of ze nog zo denken ..

amen

• Topic Starter Topic Starter
Mooi initiatief :thumbs:

Bij benen graag vrouwelijke xxl atleten op de film :D

Er komen ook video's met vrouwelijke atleten :thumbs: maar die moeten we nog maken.

Hij zegt ook van tel niet je reps maar ga door tot spierfaal is dat goed ? Moet je dan een bepaalde max en minimun aan reps houden ?

Je moet trainen op gevoel dat is wat Willem probeert duidelijk te maken niet puur de reps tellen. Elke set tot spierfalen kan zeker ook niet iedereen en is ook niet altijd goed. Probeer elke set voluit te gaan en stop niet omdat je bij 8 bent terwijl je wel 12 reps had kunnen maken. Dat noemen we een verspilde set

+1000 ik wou het eigenlijk niet zeggen maar jij bent me voor .. begrijp echt niet hoe sommige deze man durven te bekritiseren . ik ben met zijn kennis opgegroeid .. en heb daar vroeger ook getraind ...

als hij nu de enige was zou ik zeggen tja .... maar als je de rest van zijn tijd neemt.. willem doolhof .. glenn gravenbeek .. appie steenbeek .. berry de mey .. erika mess.. alwin dajoen .. paul lans etc etc .. denk je dat die anders trainen en anders denken nou echt niet .. zelfs oma sibil peeters waar ik met roelie heb getraind
doen het zo .. en zie waar de mensen vandaan komen die wedstrijden winnen ..

sommige zouden gewoon eens moeten gaan trainen daar kijken of ze nog zo denken ..

amen

Deze mensen bezitten een enorme praktijk kennis en niet wat iemand van 17 op het CIOS heeft geleerd en denkt het beter te weten ;)

assistentie nodig bij het filmen van de vrouwen? Ik ben een verfijnd cameraman met veel kennis en ervaring ^^

In.
Wel mooi dit, gelijk weer dingen uitproberen( en niet zo focussen op gewicht) xd

rene gaat bij de vrouwen ook willem het doen of zet je er ook een ex bb kanjer neer bv een erika mess of een juliette bergmann miss olympia of oma sibil peeters ook een autoriteit in bb begeleiding

Dat is met Evelien Nellen dan en even kijken nog wie erbij :)

Nicole Wilkins doe maar :D

leuk initiatief maar sommige uitleg is vrij onjuist, zeker bij die laatste oefening gaat het eerlijk gezegd nergens over.

leuk initiatief maar sommige uitleg is vrij onjuist, zeker bij die laatste oefening gaat het eerlijk gezegd nergens over.

Dat dacht ik dus ook maar ik ken meerdere wedstrijdatleten die toch meer wijdte hebben ontwikkeld mede door deze oefening. Deze mensen zweren bij deze oefening. Vandaar dat we die wel wilde laten zien. Ik ben zelf van mening dat je met goed uithangen (rekken) tijdens een rugoefening ook veel rek op de buitenste rugspier krijgt.

Maar wie ben ik als ik van meerdere succesvolle (Wereldkampioenen en Europees Kampioenen) hoor dat ze het een goede oefening vinden.

haha dat is een oude, leuk!

Dat dacht ik dus ook maar ik ken meerdere wedstrijdatleten die toch meer wijdte hebben ontwikkeld mede door deze oefening. Deze mensen zweren bij deze oefening. Vandaar dat we die wel wilde laten zien. Ik ben zelf van mening dat je met goed uithangen (rekken) tijdens een rugoefening ook veel rek op de buitenste rugspier krijgt.

Maar wie ben ik als ik van meerdere succesvolle (Wereldkampioenen en Europees Kampioenen) hoor dat ze het een goede oefening vinden.

Tja, bodybuilders doen vaak talloze dingen (om nog maar even te zwijgen over anabolen) en dan zou er 1 dingetje zijn wat het verschil maakt .. Ik kan me niet voorstellen dat men 1 dingetje wijzigt en verder helemaal niets aan het schema wijzigt gedurende een half jaar (want dat zie ik toch wel als het minimum om te weten of "iets werkt").

Wat ik ook erg leuk vond... "de kersenboom onder in de rug"

Veel gooi en smijtwerk in die video.. veel te veel voor mijn gerief.

Terug
Naar boven