AndroidHealthClinic

Nieuw XXL Nutrition - Video's Training Basics

• Topic Starter Topic Starter
Tja, bodybuilders doen vaak talloze dingen (om nog maar even te zwijgen over anabolen) en dan zou er 1 dingetje zijn wat het verschil maakt .. Ik kan me niet voorstellen dat men 1 dingetje wijzigt en verder helemaal niets aan het schema wijzigt gedurende een half jaar (want dat zie ik toch wel als het minimum om te weten of "iets werkt").

Wat ik ook erg leuk vond... "de kersenboom onder in de rug"

Veel gooi en smijtwerk in die video.. veel te veel voor mijn gerief.

Ja hij versprak zich daar ik had het ook gehoord, hij bedoelde uiteraard de kerstboom.

Ik vind het eigenlijk helemaal geen gooi en smijtwerk, die trainingen ken ik zeker ook en zien er heel anders uit. Met ook veel zwaardere gewichten.

Maar goed ieder zijn mening.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Aangevuld met:

Basics Schoudertraining

Vet René :thumbs:

Komt wel 2 keer dumbell shrug in voor?

Ik heb nu alle spiergroepen online, de video voor de benen vind ik niet helemaal geslaagd die gaan we nog aanvullen. Maar we hebben ook nog een video van een volledige beentraining die nog bewerkt moet worden ;)

Basics Armtraining

Basics Borsttraining

Basics Beentraining

Leuke video's, hij vertelt het ook op een prettige manier.
Ook maar eens de throw uitproberen. Ik kan wel wat wijdte gebruiken :D

Willen heeft inderdaad prettige stem.

Enige jammer is leg press lawaai bij benen vid

Geweldig dit!
Moeten er nog veel meer van komen! Laat Willem Jonkman maar aan het woord. Deze man is bodybuilding in optima forma! :thumb:

Zeker wat dingen meegenomen voor in de sportschool, handige video's!

Al zou je niet het niet precies meenemen, het geeft je wel inzicht hoe je spieren reageren op de bepaalde manier van uitvoeren van de oefening, fijn om te weten voor de noob zoals ik :D

Geweldig dit!
Moeten er nog veel meer van komen! Laat Willem Jonkman maar aan het woord. Deze man is bodybuilding in optima forma! :thumb:

Zeker wat dingen meegenomen voor in de sportschool, handige video's!

Al zou je niet het niet precies meenemen, het geeft je wel inzicht hoe je spieren reageren op de bepaalde manier van uitvoeren van de oefening, fijn om te weten voor de noob zoals ik :D

Top! :thumbs:

Volgens mij heeft Willem zijn academische master in broerwetenschap.

broscience

verder vind ik het wel een goed initiatief, voor beginners is het zeker erg handig
Ahzoo. Ja als ik eerlijk ben sommige uitspraken zijn wel redelijk bro science en flink achterhaald maar nog steeds heeft deze man een schat aan ervaring!

Goede video's en een goed initiatief.

Er zijn meerdere wegen naar een goed getraind lichaam, kijk alleen al naar alle profi's en allemaal hebben ze andere uitvoeringen van zelfde oefeningen.

Mijn complimenten, mooie serie. Altijd leuk om Willem te horen praten over het "gevoel" wat vaak verloren gaat in wetenschappelijke discussies over bodybuilding en krachttraining.

Top Willem! Bedankt! Ook voor alles wat je voor mijn moeder hebt gedaan al die jaren als toegewijde trainer en vriend.

Son of the strongest woman that ever lived!

Volgens mij heeft Willem zijn academische master in broerwetenschap.

Dingen die hij zegt kan wel onder Brosience geschaard worden maar Willem is een expert bij uitstek om bij bodybuilders met zwakke spiergroepen of delen daarvan deze op niveau te krijgen.
Dat gaat dus met specifieke oefeningen. Of dat nu onderbouwt is of niet boeit mij verder niet in de praktijk werkt het blijkbaar.

Goede video's en een goed initiatief.

Er zijn meerdere wegen naar een goed getraind lichaam, kijk alleen al naar alle profi's en allemaal hebben ze andere uitvoeringen van zelfde oefeningen.

Er volgt nog meer, het is even aftasten geweest voor ons hoe je met zoiets van start gaat. Nu gaan we wat complete trainingvideo's maken en uitwerken.

dit. maar het initiatief is erg leuk en goed opgezet. en het kan er alleen maar beter op worden.

Thanks! We gaan ermee door :wl:

Mijn complimenten, mooie serie. Altijd leuk om Willem te horen praten over het "gevoel" wat vaak verloren gaat in wetenschappelijke discussies over bodybuilding en krachttraining.

Top Willem! Bedankt! Ook voor alles wat je voor mijn moeder hebt gedaan al die jaren als toegewijde trainer en vriend.

Son of the strongest woman that ever lived!

Willem is een topper!

Terug
Naar boven