magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat jij weet wat hij bedoelt, maar dat maakt t nog niet minder onzin.
Iedereen kan wel van alles verkondigen en daarna beweren dat ie totaal wat anders bedoelde.
Bij dat squat filmpje zegt ie eerst iets van dat jullie altijd full ROM trainen, volledige bewegingsuitslag. Vervolgens gaat die kerel buigen, zit ie nog een stuk boven par, en hoor je "goeie diepe squat". Ja, wat is t dan? Dat gaat bij elk filmpje zo door, of bedoelt ie daar dan telkens iets compleet anders dan wat ie zegt?
Ondanks dat ik al een tijdje train, steek ik er toch nog een hoop van op. Top!

Sommige personen zouden beter een ban krijgen in dit topic, als je het niets vindt kijk er dan gewoon niet naar ?
People only hate on things they TRULY care about.

Sommige personen zouden beter een ban krijgen in dit topic, als je het niets vindt kijk er dan gewoon niet naar ?
We leven in een samenleving met mensen die meningen hebben. Aangezien ieder een andere mening heeft lijdt dit tot confrontaties en kritiek.
Wat naar mijn mening de beste feedback is dat er bestaat. Complimenten zijn leuk maar kritiek is bruikbaar.
De een ervaart kritiek anders dan een ander. Komt misschien op de manier hoe het gebracht wordt, maar het is maar net hoe jij het interpreteert.
Het belangrijkste is dat jij doet waar jij je goed bij voelt.
maar we gaan lekker door met de filmpjes 
In.
Niet alleen voor de filmpjes, maar ook zeker voor de discussie.
Je krijgt wel een hoop tegenwind met die video's hé![]()

wat ik me afvraag gezien dit een serie voor beginners bij de basics is oa. waarom er voor oefeningen gekozen is als een standing cable row etc. Dit zijn juist niet de oefeningen die je als basics beginners moet "aanleren".
Zoveel mensen zoveel meningenmaar we gaan lekker door met de filmpjes
![]()
Ja dat is altijd lekker makkelijk om ergens commentaar op te geven![]()
Al die gains die ik gemist heb door diep te squatten. Gelukkig zijn deze videos er om mij op het rechte pad te brengen.

Zeker makkelijk, helemaal als het terecht is.
Maar je bent het dus totaal oneens met hetgeen gesteld is?

Leuke filmpjes! Eventueel van plan het Benen-train filmpje in te delen in 2 losse filmpjes, namelijk quadriceps en hamstrings/glutes? Volgensmij zijn er een paar oefeningen die ze isoleren, ben nog een leek op been-gebied..![]()