Fitness Seller

Xxl Voedingsupplementen Tips

PooPra

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
80kg
Hmm knallen als nooit van tevoren :)

Ik ga XXl ook eem mailte sturen of mischien dat zij zelf in deze Topic kunnen reageren

Doel op dit moment is bigger is better

Ik ben van plan om een X aantal producten van xxl te gaan proberen ik ben wel met een x aantal bekend zoals hun whey en megagrow maar nu wil ik iets meer uit hun lijn halen dus wat ik in gedachte hed

Een van die stack

MAAR welke moet /kan ik het beste gebruiken

Stack van XXLUnleash! v3: Onze nieuwe pre-workout booster voor meer kracht, pomp en drive om te trainen. Knal als nooit tevoren!

Essential Amino Stack (EAS: BCAA's en andere essentiële aminozuren die spierafbraak voorkomen en je lichaam in een spieropbouwende (anabole) toestand brengen.
NitroCrea V2: 2 soorten creatine en stikstof (NO).

DextroJuice Pro: geavenceerde carbloader met dextrose, maltodextrine, taurine en mineralen.

En dit is de andere stack

Unleash! v3 900 gram
Onze nieuwe pre-workout booster voor meer kracht, pomp en drive om te trainen. Knal als nooit tevoren!

Essential Amino Stack (EAS) 500 gram
BCAA's en andere essentiële aminozuren die spierafbraak voorkomen en je lichaam in een spieropbouwende (anabole) toestand brengen.

Mega Grow 2000 gram
Een zeer effectieve post-workout shake die je lichaam na de training weer oplaadt en snel laat herstellen.

Bij de ene stack krijg je megagrow en de andere nitrocreaV2 en dextroJuice pro dat is volgens mij de enige verschil tussen deze twee Toch?

Somebody corect me iff i wrong

Verder aangezien we Toch bezig met sups van XXl heb ik de 5 Kilo whey alvast gekocht (basic bulk whey) voor tussen de maaltijden door etc etc

Ook ga ik de Nigh protein gebruiken voor het slapen gaan

Als de kenners deze tekst lezen wat kan ik nog meer toe voegen????

Ik zit zelf te denken aan bv Tribulus ZMA stack (pilletjes)

Alle tips info zijn welcome (oowja geen advies in de vorm van spuitjes daar ben ik nog niet aan toe nog effe mee wachten:))

Alvast bedankt voor jullie advies tips​

ooit gedacht om in topic XXL te posten?
vraag te stellen op hun website?
te kijken in de 1524 andere topics met deze vraag?
review te lezen over de producten?

laat tribulus nog maar links liggen, je zit nog te puberen dus dit is nog niet aan jou besteedt.. ps: http://www.ergogenics.org/tribulus.html

night protein: goed als je geen kwark wil eten
basic bulk whey: goede aankoop

ik had zelf de stack met
unleash v2
EAS
Megagrow

tevredenheid alom

Zal nog een supertip geven: zorg dat je voeding op punt staat!
(nu denk je vast: goh wat zaagt die Razorlight toch! maar Als je EKV verhouding zuigt dan kan je zoveel supps nemen als je wilt maar echt groeien zal je nooit)

Terug
Naar boven