AndroidHealthClinic

Xxl

Dit meen je toch niet serieus he :rolleyes:

ja. ze zijn wel goedkoop en toch zit ik iedere bestelling aan 200euro ??? :(

• Topic Starter Topic Starter
jawel, ben echt nieuwschierig of er ook mensen zijn die klachten hebben, anders zou dat betekenen dat het gewoon een goed bedrijf is, die echt aan alle punten heeft gewerkt.

ik ken uit mijn buurt niemand die klachten heeft, de levering is ook altijd zeer snel, altijd binnen 2 dagenm,, op een kleine uitzondering na misschien, en de oprijs is ook zeer goed IMO

werkelijk geen klachten!

Beste Forumleden,

Natuurlijk gebeurt het wel eens dat er bij een bestelling iets fout gaat, slechte bezorging door TPG, site hapert, verkeerde smaak proteine of er mist iets. Maar als er klachten zijn dan proberen we die altijd zo goed mogelijk en zo snel mogelijk op te lossen.

Vanwege de slechte bezorging van TPG gaan we per volgende week verzenden per koerier. Het was af en toe een rommeltje met TPG, pakketten kwijt of deze werden bv in een flat in het trappenhuis achter gelaten....

Een bedrijf runnen zonder af een toe een klacht is onmogelijk, maar in mijn optiek gaat het erom hoe je met deze klachten omgaat.

Wij proberen echt om onze prijzen laag te houden en snel te leveren.

Groeten,

René

• Topic Starter Topic Starter
TPG idd, dikke sjappies daar, Vraag maar eens aan Pumpin

Hee allemaal,

ik zat eraan te denken om over te stappen naar XXL Nutrition, omdat ik ontevreden ben bij m'n huidige provider Bodyenfitshop.nl

Ik vroeg me af of iemand de Pro 80 (langzamere eiwitten) van XXL al eens heeft geprobeerd en of die goed te drinken en te shaken (zonder klonters) is?

Graag een reactie van jullie!

ik heb hem in de bulk gebruikt, en hij beviel zeer goed.
goede smaak,geen klonters.
de moeite dus

Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb maandagochtend iets bestelt en het is nog altijd niet aangekomen. Woon in België.

willem9 zei:
Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb maandagochtend iets bestelt en het is nog altijd niet aangekomen. Woon in België.

Je hebt waarschijnlijk gekozen voor vooruitbetaling per bank, wij wachten dan tot de betaling binnen is voordat we verzenden. Dit vanwege slechte ervaringen uit het verleden. Bij vaste klanten verzenden we voordat de betaling binnen is en bij nieuwe niet.

René

RubenSossa zei:
Hee allemaal,

ik zat eraan te denken om over te stappen naar XXL Nutrition, omdat ik ontevreden ben bij m'n huidige provider Bodyenfitshop.nl

Ik vroeg me af of iemand de Pro 80 (langzamere eiwitten) van XXL al eens heeft geprobeerd en of die goed te drinken en te shaken (zonder klonters) is?

ik vind het goede shit... mengt goed.. lekkere smaak... wat wil je nog meer?

XXL Nutrition zei:
Je hebt waarschijnlijk gekozen voor vooruitbetaling per bank, wij wachten dan tot de betaling binnen is voordat we verzenden. Dit vanwege slechte ervaringen uit het verleden. Bij vaste klanten verzenden we voordat de betaling binnen is en bij nieuwe niet.

René

Ok. Het geld was al snel van de rekening gehaald, dus moet het toch redelijk snel hier zijn. Nee?

Heb net ff een potje pro 80 en dextro juice besteld!!

Ben erg benieuwd!

Als ik er tevreden over ben en de smaak is ook goed dan heeft XXL er een nieuwe klant bij!!

willem9 zei:
Ok. Het geld was al snel van de rekening gehaald, dus moet het toch redelijk snel hier zijn. Nee?
Dat het van jouw rekening af is gehaald wilt niet zeggen dat de ander dit al ontvangen heeft..

greetz

RubenSossa zei:
Hee allemaal,

was er mis met bodyenfitshop dan ?

In eerste instantie had ik geen problemen met bodyenfitshop, de prijzen zijn wel oke en de bezorging was redelijk snel.

Totdat ik een keer 2 weken heb moeten wachten op een bestelling, die niet op voorraad was. Opzicht nog geen probleem. Totdat ik het verkeerde product kreeg thuisgestuurd. Dit was al erg vervelend, maar besloot het te houden en gewoon te laten afschrijven. Toen bestelde ik 2 weken later opnieuw een product en tot m'n verbazing werd dit diezelfde week 2 keer afgeschreven. Dit vind ik dus al een ernstige fout. Je geeft niet zo meer iemand machtiging om EENmalig iets af te schrijven en dat schrijven ze het 2 KEER af!! Maar goed, hier kon ik nog net mee leven. Maar toen ik contact opnam over het probleem kreeg ik antwoord terug dat het product 2 keer was opgestuurd en dat ik daarom 2 keer moest betalen, terwijl ik maar 1 KEER besteld had en ook maar 1 PRODUCT ontvangen had.

Uiteindelijk zou ik die ene afschrijving krijgen terugbetaald maar dat is weer een week geleden dat ze dat beloofden, en heb nog steeds niks op m'n rekening teruggestort gekregen!!

Omdat ik al geruim een jaar klant was en ELKE MAAND wat bestelde, vind ik dit vrij LOMP en klantonvriendelijk.

Vandaar!!

Terug
Naar boven