nasty^PhysIc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik lees alleen maar positive berichten over XXL
toevallig ook nog iemand negative berichten?
toevallig ook nog iemand negative berichten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
willem9 zei:Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb maandagochtend iets bestelt en het is nog altijd niet aangekomen. Woon in België.
RubenSossa zei:Hee allemaal,
ik zat eraan te denken om over te stappen naar XXL Nutrition, omdat ik ontevreden ben bij m'n huidige provider Bodyenfitshop.nl
Ik vroeg me af of iemand de Pro 80 (langzamere eiwitten) van XXL al eens heeft geprobeerd en of die goed te drinken en te shaken (zonder klonters) is?
Graag een reactie van jullie!
XXL Nutrition zei:Je hebt waarschijnlijk gekozen voor vooruitbetaling per bank, wij wachten dan tot de betaling binnen is voordat we verzenden. Dit vanwege slechte ervaringen uit het verleden. Bij vaste klanten verzenden we voordat de betaling binnen is en bij nieuwe niet.
René
Dat het van jouw rekening af is gehaald wilt niet zeggen dat de ander dit al ontvangen heeft..willem9 zei:Ok. Het geld was al snel van de rekening gehaald, dus moet het toch redelijk snel hier zijn. Nee?
RubenSossa zei:Hee allemaal,
ik zat eraan te denken om over te stappen naar XXL Nutrition, omdat ik ontevreden ben bij m'n huidige provider Bodyenfitshop.nl
Ik vroeg me af of iemand de Pro 80 (langzamere eiwitten) van XXL al eens heeft geprobeerd en of die goed te drinken en te shaken (zonder klonters) is?
Graag een reactie van jullie!