MuscleMeat

Xxl

jij krijgt er een koek bij :D

Ohh dankjewel, een koekje lust ik wel!! ;)

Wel, de eerste keer dat ik iets besteld had (4 potten ZMA) heb ik daar 4 weken mogen achter wachten. Ze hebben dan ook wel 5 keer naar mijn huis gebeld en 6 e-mails gestuurd, wat ik wel goed vond (ze waren bezorgd). Het pakje lag blijkbaar bij de douane of was ergens zoek geraakt. :rolleyes:

klotezaakje daar blijkbaar bij bodyenfitshop :eek:
pro80 is lekker (heb het wel nog niet met water geprobeerd, altijd met melk) en met een shakebaker heb ik noppes klonters.
een goeie troef van xxl is dat rené via dit forum "in touch" blijft met de gebruikers ;)

Corleoné zei:
Wel, de eerste keer dat ik iets besteld had (4 potten ZMA) heb ik daar 4 weken mogen achter wachten. Ze hebben dan ook wel 5 keer naar mijn huis gebeld en 6 e-mails gestuurd, wat ik wel goed vond (ze waren bezorgd). Het pakje lag blijkbaar bij de douane of was ergens zoek geraakt. :rolleyes:

ja dat weet ik nog. wij hebben het product toen de dag na de bestelling verzonden maar de koeriersdienst maakte er een pijnhoop van :o

Ik hoop dat je door deze perikelen niet bent afgeschrikt en je nog eens onze site bezoekt. :D

René

Zeker niet, ik zal samen met die andere gast binnenkort whey-eiwitten, CLA en ZMA bestellen! ;)

ik bestele woendsdag en donderdag middag had ik t.. ook per koerierdienst...

Bij Deze De 1ste Klacht!!!

Ze hebben nog steeds geen pennis pompen :mad:

Jopie zei:
Ze hebben nog steeds geen pennis pompen :mad:

Dat zijn ook wel zeldzame dingen! Wie gebruikt zo'n ding ook alweer......oh ja BOCCA.

Maar OT, ik was niet tevreden over de oplosbaarheid van de whey. Werd 1 grote schuimbende. Maar dat schijnt opgelost te zijn(?)

Verder vind ik het wel top dat ze aan de kleine beurs denken en hun prijzen laag willen houden. Slimme zet!

Zelf koop ik via inkoop, das niet eerlijk. Anders was ik ook een vast klant geweest waarschijnlijk.

Lelijke site, maar het hoeft ook niet mooier :D

aan de site wordt gewerkt, over een week of 2 gaat de nieuwe online

ik kreeg bij 4 potten creatine mono maar 1 etiket :eek:

Dave Hawk zei:
:D :laugh: 700 post over xxl :D , volgens mij droomt hij er zelfs over :laugh:
Het zijn er geen 700 over XXL hoor, maar ik vind gewoon dat als je ergens tevreden over bent dat je dat aan de mede leden mag laten merken.
Het is natuurlijk mooi megenomen dat je erdoor gesponsored wordt he

BIG-G zei:
Het zijn er geen 700 over XXL hoor, maar ik vind gewoon dat als je ergens tevreden over bent dat je dat aan de mede leden mag laten merken.
Het is natuurlijk mooi megenomen dat je erdoor gesponsored wordt he

komt dan niet helemaal objectief over imo

Ik heb zelf een keer wat besteld en ik verlang voor het geld wat ik betaal zowieso geen verzendkosten/ voor 1600 besteld de volgende binnen en een lekkere hoeveelheid aan samples/magazines etc etc (my nr1 Hercules)
Wat betreft smaak en dergelijk daar valt over te twisten, ik ben zelf niet gediend van de de Pro en whey van XXl, kwaliteit is ok alleen het mengt niet zo goed als de US merken, maar anderen gaan juist wel veel voor deze manier van produceren.

Daster zei:
ik kreeg bij 4 potten creatine mono maar 1 etiket :eek:

He, dat is dat een foutje. Ik kan er die andere 3 nasturen. maar neem dan even contact op via de mail.

Het formaat van de potten is gewijzigd en daarom past het etiket niet meer, erg vervelend. Maar nieuwe etiketten zijn onderweg.

Terug
Naar boven