XXL Nutrition

Xxl

ik kan niet meer doen dan mijn mening hier doorgeven over de sups die ik neem.
De verzendkosten is wel heel vreemd, normaal zijn er geen meer als je vanuit nl besteld bij 2 sups, naar belgie is dat dan 2 euro tegenwoordig bij 3 sups.
Dat is dus zeker niet de moeite

Laatst bewerkt:
Ik heb al een paar produkten van xxl besteld (oa whey, creatine) en bevalt best goed. 1 dag later had ik het al in huis dus volgende keer bestel ik daar weer.

Bezorgt XXL ook op zaterdag? Bijv. als je dus op vrijdag een bestelling hebt gedaan!

oke, stom van me. Was koninginnedag helemaal vergeten!!

Kan ik het dan wel maandag verwachten, of dinsdag?

Waarvoor is de whey isolaat vergeleken met andere merken zoals natures best en scitec zo ****ing duur.

De whey van jullie zelf is weer stukken goedkoper dan de andere merken.
Kunnen jullie niet beter die van scitec whey islolaat groot inkopen in plaats die jullie nu hebben Olimp sport nutrition nog nooit van gehoord.
Is Olimp een Europees merk?.

Olimp is een van de beste merken en werd voorheen nog niet in Nederland verkocht.

Silva zei:
Waarvoor is de whey isolaat vergeleken met andere merken zoals natures best en scitec zo ****ing duur.

De whey van jullie zelf is weer stukken goedkoper dan de andere merken.
Kunnen jullie niet beter die van scitec whey islolaat groot inkopen in plaats die jullie nu hebben Olimp sport nutrition nog nooit van gehoord.
Is Olimp een Europees merk?.

Die whey isolaat van scitec is idd goedkoper, en heb ik ook getest. Ik had interesse om deze te verkopen. Maar deze bevatte behoorlijk veel koolhydraten en dus lactose, wat in een goede isolaat niet kan. In een isolaat behoren geen vetten en koolhydraten te zitten. De isolaat van Scitec is dus van duidelijk van mindere kwaliteit.

Olimp is ook een topmerk! en ik vind de isolaat helemaal niet zo duur in vergelijking met de vergelijkbare isolaten van andere merken.

En zouden jullie ook mss nog iets van die mrp's in van die kant-en-klare zakjes kunnen verkopen? Of beginnen jullie er niet ivm met een of andere reden?

Stefanality zei:
En zouden jullie ook mss nog iets van die mrp's in van die kant-en-klare zakjes kunnen verkopen? Of beginnen jullie er niet ivm met een of andere reden?

??? wat zijn dat dan?

Als er verzoeken zijn om producten in het assortiment op te nemen dan kijk ik daar altijd serieus naar. Maar het moet allemaal niet te duur worden, ik bedoel het moet mogelijk zijn om de producten voor een goede prijs aan te bieden.

Meal Replacement Powders.

Whey choco is echt k*t mixt niet en gigantische scheppen doen om 30 gram te doen.

K*tste eiwit product wat ik ooit gebruikt heb. Verder weinig op xxl aan te merken

2Ripped4U zei:
Whey choco is echt k*t mixt niet en gigantische scheppen doen om 30 gram te doen.

K*tste eiwit product wat ik ooit gebruikt heb. Verder weinig op xxl aan te merken

:eek: :eek: Daar snap ik niets van, die whey mixt prima met een normale shakebeker. Waar mix je het dan mee?

Ik bestel er al sinds een tijdje, 2,5kg whey en 2,5kg ei, die mix ik samen voor een uitstekend MRP.
Vanille is bij veel verschillende merken bijna het enige wat er echt uitspringt qua smaak, daarom neem ik ook alleen vanille.
Wat de mixbaarheid betreft: Die is prima.

Weet je waarom ie prima is?

Omdat ik m'n mixer 5 seconden langer laat draaien.
Wees dus een beetje professioneel in je proteine mixen en denk niet zoals de gemiddelde consument die alles snel-sneller-snelst wil hebben.
Aan stuifmeel-poeder dat sneller mixed heb je ook niets, er moeten alleen maar extra toevoegingen gedaan worden om jou 3 seconden eerder je shakie te laten drinken.

Keep it pure!

Ook ff bananen smaak toevoegen bij de Whey ;) :thumbs:

ik mix het met de hand......zels dat lukt! en nog goed voor je onderarmen ook!

Terug
Naar boven