- Waardering
- 54
exarchos zei:
Agree.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exarchos zei:
RubenSossa zei:Bezorgt XXL ook op zaterdag? Bijv. als je dus op vrijdag een bestelling hebt gedaan!

RubenSossa zei:oke, stom van me. Was koninginnedag helemaal vergeten!!
Kan ik het dan wel maandag verwachten, of dinsdag?
Silva zei:Waarvoor is de whey isolaat vergeleken met andere merken zoals natures best en scitec zo ****ing duur.
De whey van jullie zelf is weer stukken goedkoper dan de andere merken.
Kunnen jullie niet beter die van scitec whey islolaat groot inkopen in plaats die jullie nu hebben Olimp sport nutrition nog nooit van gehoord.
Is Olimp een Europees merk?.
Stefanality zei:En zouden jullie ook mss nog iets van die mrp's in van die kant-en-klare zakjes kunnen verkopen? Of beginnen jullie er niet ivm met een of andere reden?
wat zijn dat dan?2Ripped4U zei:Whey choco is echt k*t mixt niet en gigantische scheppen doen om 30 gram te doen.
K*tste eiwit product wat ik ooit gebruikt heb. Verder weinig op xxl aan te merken
2Ripped4U zei:Whey choco is echt k*t mixt niet en gigantische scheppen doen om 30 gram te doen.
K*tste eiwit product wat ik ooit gebruikt heb. Verder weinig op xxl aan te merken
Daar snap ik niets van, die whey mixt prima met een normale shakebeker. Waar mix je het dan mee?